וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה/אולקר מושלמת, ניצחון דרמטי לקובאן

הטורקים הביסו 66:83 את נאנטר, שלשת ניצחון של קרונוסלאב סימון העניקה לרוסים 84:85 על ויטוריה. 74:84 לברצלונה על בודיבלניק, הפסד דרמטי למלאגה

מלבד המפגש של מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס, חמישה משחקים נוספים התקיימו הערב (חמישי) במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים ביורוליג וכבר במשחק המוקדם בבית ד' של הצהובים, נפלה דרמה גדולה כשקובאן ניצחה את קוצ'ה ויטוריה 84:85 בזכות שלשה דרמטית של קרונוסלאב סימון.

בבית ג' השיגה סיינה ניצחון ראשון במפעל, 73:74 בחוץ על מלאגה. בבית א' השיגה פנרבחצ'ה/אולקר ניצחון חמישי ברציפות, 66:83 על נאנטר ושמרה על המאזן המושלם בעוד שברצלונה טיילה עם 74:84 בחוץ על בודיבלניק. בבית ב' השיגה ז'לגיריס קובנה ניצחון שני במפעל, 81:91 על באמברג.

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אינגלס מול שחקן קובאן קרונוסלב סימון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שוב שלשת ניצחון. קרונוסלאב סימון, משמאל/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בית א'

פנרבחצ'ה/אולקר - נאנטר 66:83

משבוע לשבוע מראה הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' שהיא מועמדת לגיטימית ללכת עד הסוף וגם לאחר המחזור החמישי נותרה אחת משלוש קבוצות בלבד שעדיין לא נוצחו. אחרי הניצחונות המרשימים מול ברצלונה וצסק"א מוסקבה, הקבוצה של זליקו אוברדוביץ' התקשתה שלושה רבעים מול הצרפתים, שכבר הדהימו בקמפיין את ברצלונה, אבל רצה בסיום לניצחון משכנע.

איש המשחק הזה היה שוב מלך הסלים של היורוליג עד כה - בויאן בוגדנוביץ' שקלע 20 נקודות. אמיר פרלדזיץ' הוסיף 16 נק' למנצחים ונמניה בייליצ'ה הוסיף 15. וויל דניאל הוביל את המפסידים עם 13 נקודות.

בודיבלניק קייב - ברצלונה 84:74

הקטלאנים התאוששו מההפסד הביתי המדהים לנאנטר עם ניצחון גורלי על צסק"א מוסקבה במחזור החולף והערב השיגו ניצחון חוץ חשוב מול האוקראינים החביבים. בארסה ניצחה בהפרש דו ספרתי, אבל הייתה בפיגור במחצית. רבע שלישי הגנתי נהדר שבו היא ספגה שש נקודות בלבד לעומת 16 נקודות שקלעה, הוליך אותה ליתרון עליו היא שמרה עד הסיום.

אנטה טומיץ', הסנטר הקרואטי המצוין הוליך את הקטלאנים עם 18 נקודות וחמישה ריבאונדים. ג'ואי דורסי, הסנטר הנוסף של בארסה שהצטרף לקבוצה בקיץ, בלט גם הוא עם 16 נקודות. חואן קרלוס נבארו הבלתי נגמר הוסיף 15 נקודות ושבעה אסיסטים לקטלאנים, שעלו למקום השני בבית שכולל גם את פנרבחצ'ה/אולקר המושלמת וצסק"א מוסקבה.

דאריוש לאברינוביץ' היה הקלע המוביל של הליטאים עם 21 נקודות ו-7 ריבאונדים. דז'ואן סאמרס הוסיף 14 שלא הספיקו למפסידים.

חואן קרלוס נבארו, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
עוד משחק מצוין שלו. נבארו/GettyImages

בית ב'

ז'לגיריס - באמברג 81:91

הגרמנים לא ניצחו משחק חוץ למעלה משנה והערב רשמו הפסד 11 ברציפות מחוץ לאדמת גרמניה. ז'לגיריס, שחזרה לביתה אחרי הפסד חוץ מול אנדולו איסטנבול, השיגה ניצחון שני בקמפיין והחזירה לעצמה סיכוי להעפיל לטופ 16.

הליטאים התקשו מול הגרמנים במחצית הראשונה, אבל רבע שלישי מפלצתי בו הם ניצחו 15:30, העניק להם יתרון גדול אותו הם לא שמטו עד הסיום. ג'סטין דנטמון, הגארד האמריקאי של קובנה היה איש המשחק הזה עם 24 נקודות ותשעה אסיסטים. רוברטאס יבטוקאס הוסיף 12 נק'. שרונאס יאסיקביצ'יוס, אקס מכבי תל אביב היה חלש עם 3 נקודות ב-11 דקות בלבד. אפרופו אקסים, בבאמברג הצטיינו צמד שחקני גליל לשעבר, ראקים סאנדרס וג'מאר סמית' עם 18 נקודות כל אחד.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ריאל מדריד מול קשישטוף לברינוביץ' שחקן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
11 נקודות וניצחון, קשישטוף לאברינוביץ', מימין/GettyImages

בית ג'

מלאגה - סיינה 75:73

ניצחון מפתיע מאוד לאלופת איטליה, שמנחילה לאנדלוסים הפסד שני ברציפות בקמפיין וראשון במבצרם הביתי. מלאגה נהנתה מחזרתו לסגל של אקס מכבי, ניק קיינר מדלי, שהיה מצוין אך החטיא זריקות עונשין קריטיות בסיום וסיינה ניצלה זאת עם סל ניצחון דרמטי שהעניק לה ניצחון בכורה במפעל אחרי ארבעה הפסדים.

המשחק הזה היה צמוד לכל אורכו וההכרעה התנקזה ממש לדקות הסיום. אחרי דקות פיגור ארוכות, שלשה של ג'פרי וג'יאנו מסיינה קבעה 72:73 לאיטלקים. מלאגה לא ויתרה וחטיפה של פראן ואסקז החזירה את הכדור לספרדים. ניק קיינר מדלי סחט עבירה בזריקה לשלוש, אבל קלע רק פעם אחת מהקו וקבע שוויון. אחרי שתי החטאות משני הצדדים, האיטלקים יצאו להתקפה קריטית ואותו ג'פרי וג'יאנו קלע ג'אמפ ניצחון עם הבאזר וקבע 73:75 לסיינה בסיום.

וג'יאנו סיים את המשחק הזה עם 12 נקודות והיה כמובן כוכב הניצחון, אבל מי שהוליך את הטוסקנים היה אריק גרין שקלע 20 נק'. דניאל האקט בלט עם 19 נקודות ושבעה אסיסטים. במלאגה בלט כרגיל ניק קיינר מדלי עם 18 נקודות, זוראן דראגיץ' הסלובני הוסיף 16 שלא הספיקו הפעם.

מאמן חימקי מוסקבה סרג'יו סקאריולו. רויטרס
מה יהיה? עוד הפסד. סרחיו סקאריולו/רויטרס

בית ד'

לוקומוטיב קובאן - קוצ'ה ויטוריה 84:85

מה תגידו על קרונוסלאב סימון? שחקנה הקרואטי של לוקומוטיב קובאן הוליך את קבוצתו לניצחון דרמטי על פנאתינייקוס במחזור החולף בזכות שלשה עם הבאזר וגם הערב הוא עשה זאת והוליך את קובאן לניצחון רביעי כשקלע שלשת ניצחון, שבע שניות לסיום. הבאסקים כבר ראו את הניצחון במשחק הזה והובילו בשבע הפרש ברבע הרביעי, אך נותרו בידיים ריקות ונחלו הפסד שלישי. הרוסים התבססו בראשות הבית בעקבות הניצחון הזה כשמכבי תל אביב תוכל להיצמד אליהם אם תנצח במשחק שלה את פנאתינייקוס.

קובאן פתחה את המשחק טוב בהרבה וכבר הובילה ב-12 הפרש בתחילת הרבע השני, אבל במצב של 18:30 לרוסים, הבאסקים עשו ריצה של 4:15 וסיימו את המחצית ביתרון מינימאלי של 40:42. קובאן חזרה להוביל ברבע השלישי, אבל הבאסקים שלטו ברבע הרביעי והצליחו להחזיר לעצמם את היתרון בזכות יכולת מצוינת של תומאס הוארטל ומילקו בייליצה שצלפו שלשות קריטיות והעניקו לספרדים יתרון שיא של שבע נקודות. הרוסים שוב חזרו בזכות מהלך של 4 נקודות של סימאס יסאייטיס, 3:40 דק' לסיום אבל לבוראל הגיבה עם ריצת 0:6 והייתה כבר בדרך לניצחון, אבל במצב של 82:84 לבאסקים, קלע שוב קרונוסלאב סימון שלשת ניצחון שקבעה 84:85 מדהים לקובאן בסיום.

דריק בראון היה איש המשחק הזה עם 23 נקודות עבור קובאן. סימון המצוין הוסיף 19 נקודות ושישה אסיסטים ומרכוס וויליאמס תרם 13 נקודות ותשעה אסיסטים למנצחים. מילקו בייליצה הוליך את המפסידים עם 16 נקודות. אנדראס נוצ'יוני וטיבור פלייס הוסיפו 15 נק' כל אחד.

ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חזר לסגל של מלאגה והצטיין, אך הפסיד. ניק קיינר מדלי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully