וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון הטוטו אישר את הסכם השיווק מול ההתאחדות

54 מיליון שקל יועברו השנה. מסתמן: המשחק בין מחזיקת גביע הטוטו לשלישית יבוטל. פישביין: "יום גדול, חשוב והיסטורי"

צילום: קובי אליהו, עריכה: מיכאל ברגמן

הסכם השיווק בין הטוטו להתאחדות לכדורגל אושר היום (חמישי) ברוב של שישה תמוכים לעומת שני מתנגדים וזאת בתום ישיבה סוערת שנמשכה קרוב לארבע שעות. אבי לוזון, חבר הדירקטוריון, לא נכח בישיבה מאחר והוא מנוע מלהצביע בעד הוא נגד. כזכור, בתום קיץ מתיש של מלחמות, הושג לפני שבועיים סיכום עקרוני בין הצדדים. על פי הצעת הפשרה, ההסכם הוא לשנתיים, כאשר לטוטו יהיו שתי נקודות יציאה במהלכו, הראשונה ביניהן בדצמבר 2014. עד תום העונה יקבלו הקבוצות 54 מיליון שקל ובשנה הבאה 80 מיליון.

"דירקטוריון הטוטו אישר את הסכם השיווק עם ההתאחדות לכדורגל והסכם הרפורצמה שהוא חלק ממנו", אמר יו"ר הטוטו צחי פישביין בתום הפגישה. "זהו יום בשורה לכדורגל הישראלי, יום גדול, חשוב והיסטורי לקהל, לשחקנים ולכל מי שמתעסק בכדורגל שהוא הענף המוביל במדינה ובעולם. אין פה שום טובת הטוטו. דירקטוריון הטוטו פעל בשיקול דעת וההיגיון היה להוביל שינוי לעתיד.

"אנחנו מתעסקים בנושאים של רפורמה ומסתכלים קדימה איך ייראה הכדורגל בעתיד. לדעתי לוועדת השניים אין צורך, היא נועדה למקרה שמא לא יממשו. אני לא יוצא בגישה שלא יקיימו את ההסכם. מדובר בהסכם אסטרטגי, הסכם רפורמה שחיכינו לה 40 שנה. זה ההישג הגדול ביותר ברגע הזה".

פישביין המשיך: "בעוד שנה וחודש יש לנו זכות להחליט אם ההסכם טוב לטוטו או לא. יש כמה מנגנונים שיעזרו לפקח. הטוטו פעל באחריות עד השנה, פעל באחריות כשעצר ועזר להביא הסכם רפורמה ופועל באחריות עכשיו. תפקידנו למקסם את ההכנסות ולהביא ליציבות של הכדורגל הישראלי. הטוטו הוכיח שבשלוש שנים האחרונות הוא הגדיל את ההכנסות כל שנה, השקענו הרבה כסף במתקנים. אנחנו עושים דברים נכונים תוך כדי ראייה קדימה ולכן אני חושב שזה יום גדול לכדורגל. השלב הבא של הטוטו זה להתרכז באיך להוסיף עוד הרבה מאוד ילדים שיכנסו לכדורגל ויהיו חלק מהצמיחה של הספורט".

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל עם איציק לארי יו"ר הטוטו ווינר. קובי אליהו
בדרך להסכם. אבי לוזון עם איציק לארי/קובי אליהו

עוד נקבע בהסכם שדירקטוריון הטוטו יוכל לבטלו אם רף ההכנסות לא יעבור את סכומי המינימום שנקבעו מראש. סעיפים נוספים עשויים להתבטל כפי שעלה מדיונים שערכו כבר אמש בכירי ההתאחדות לכדורגל עם נציגי הטוטו. על פי המתווה החדש, המשחק בין מחזיקת גביע הטוטו למקום השלישי, שעל ההחלטה לגביו פורסם לפני מספר שבועות, יבוטל. הסיבה העיקרית לכך היא סתירה לתקנות אופ"א. אם לוזון וההתאחדות יצליחו למצוא פתרון לקיום המשחק, יבוטלו משחקי הגומלין בשלבי רבע הגמר של גביע המדינה וגביע הטוטו וכן משחק הסופרקאפ בין האלופה למחזיקת הגביע.

תגובת מנכ?ל ההתאחדות רתם קמר: ?ההתאחדות לכדורגל מברכת על אישור ההסכם בדירקטוריון הטוטו ומשוכנעת כי הדבר יטיב עם הכדורגל הישראלי והטוטו. המטרה המשותפת של הטוטו וההתאחדות היא להמשיך ולקדם את הכדורגל הישראלי לטובת כל הגורמים הרלבנטיים, ואין ספק שההסכם יסייע בכך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully