וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ריקרדו מארש שוחרר

13.11.2013 / 22:08

פתיחת העונה הרעה הביאה את הכתומים לשחרר זר שלישי במספר. במועדון מנסים להשלים את צירוף ג'יימס תומאס

מכבי ראשון לציון הודיעה הערב (רביעי) על שחרורו של הפורוורד האמריקאי ריקרדו מארש, שיהיה הזר השלישי שעוזב את הקבוצה העונה אחרי דווין מיטשל ודינמה אודיאקוסה. "שחרורו של מארש נעשה ברוח טובה תוך כדי שיתוף פעולה מלא ולשביעות רצון שני הצדדים, המועדון מאחל לשחקן הצלחה רבה בהמשך דרכו. כמו כן מועדון הכדורסל ממשיך לעשות מאמצים רבים לאייש את עמדת הסנטר כבר בימים הקרובים".

מכבי ראשון לציון: כך חלום על אליפות הפך למאבק על הישרדות

שחקן מכבי ראשון לציון ריקרדו מארש. ניב אהרונסון
כאן דרכינו נפרדות. מארש/ניב אהרונסון

בעונה שעברה שיחק מארש בליגה הטורקית וסיים עם ממוצעים של 18.2 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק, ובמהלך הקיץ שיחק בפורטו ריקו, שם שיתף פעולה עם אקס מכבי ראשון לציון אדריאן יוטר, וסיים עם 13.4 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק. מארש הוא בוגר מכללת אולד דומיניון (2003), שיחק בעבר בליגה הטורקית במדי אנקרה ואנטליה ובליגה הלטבית במדי בריגה. לראשון לציון הוא הגיע רגע לפני פתיחת העונה ורשם 12.2 נקודות ו-2.3 ריבאונדים בשישה משחקים.

הכתומים, שצירפו לאחרונה את ואנדר בלו, עושים מאמצים על מנת לסיים את עסקת החתמתו של ג'יימס תומאס, איתו הם מנהלים מגעים בתקופה האחרונה. לשחקן נשלח חוזה, אך הוא טרם סיים את חוזהו בליגה במקסיקו ומשהה את הצטרפותו לשורות הקבוצה מעיר היין. ראשון לציון מדורגת במקום האחרון בליגת העל, עם ניצחון אחד בשישה משחקים, ותפגוש לקרב תחתית חשוב את מכבי אשדוד ביום שלישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully