וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון מסכם סיבוב מהמקום הראשון: "מאוד מסופק"

34 נקודות מתוך 45, רק הפסד אחד מול 10 ניצחונות, ו"אליפות הסתיו". סטנדרד ליאז' בפסגה, לוזון: "מרוצה, שרק נמשיך ככה"

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. רויטרס
כבר לא בפינה. לוזון/רויטרס

הליגה הבלגית השלימה סיבוב ראשון בעונה הרגילה, עם 15 משחקים מתוך 30, ובמקום הראשון ניצבת סטנדרד ליאז', קבוצתו של המאמן הישראלי גיא לוזון, שהחל את הקדנציה שלו בבלגיה בסערה גדולה, וממשיך בהצלחות. אומנם סטנדרד ליאז' דעכה אחרי הפתיחה המרשימה שלה, אבל "אלופת הסתיו" עדיין בפסגה, ומקדימה את יריבותיה.

כזכור, לוזון התקבל בחשדנות על ידי התקשורת והאוהדים, אבל קבוצתו פתחה את העונה עם תשעה ניצחונות ליגה רצופים ומאזן מושלם. בששת המשחקים האחרונים סטנדרד ליאז' השיגה רק ניצחון אחד, אבל לוזון אומר: "אנחנו עדיין במקום הראשון, וזה מצוין. אני מאוד מרוצה מהיכולת שלנו עד עכשיו.

"לקחת 34 נקודות מתוך 45 אפשריות ממחיש את ההצלחה. ניצחנו בעשרה משחקים, הפסדנו רק באחד, וספגנו רק תשעה שערים. אבל חשוב יותר, היינו הדומיננטיים בכל המשחקים שלנו. אנחנו צריכים להמשיך ככה בדרך הארוכה הזו. אני חותם עכשיו על סיבוב שני מוצלח באותה מידה".

אז מה הסיכוי לאליפות? "אין פייבוריטית", סבור לוזון, "כל הקבוצות בחמשת המקומות הראשונים יכולות לזכות בתואר". סטנדרד ליאז' הראשונה ממוקמת בפסגה עם 34 נקודות, ואחריה גנק (32), זולטה ורגם (32), אנדרלכט (31) וקלאב ברוז' (30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully