וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ברוז': "היה לי קולגה בסעודיה שחגג כמו לוזון"

נמשכת הביקורת על הישראלי לקראת המפגש ביניהם בראשון. פרודום: "כל ציפור שרה כמו שהיא יודעת. זה לא הסטייל שלי"

אחרי שסטנדרד ליאז' הודחה מהליגה האירופית עם עוד הפסד צורם ביום חמישי לרד בול זלצבורג 3:1, נראה שהקבוצה של גיא לוזון תתמקד במנה העיקרית, שזו כמובן הליגה הבלגית. סטנדרד נמצאת בדעיכה מתמדת בשבועות האחרונים כשיש לה ניצחון אחד בלבד (0:1 על גנט לפני שישה ימים) בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. ביום ראשון תארח סטנדרד את קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב בקרב הצמרת של המחזור ה-15 בבלגיה, כשניצחון יעזור למאמן הישראלי לשמור על הפסגה ולהרחיק ממנו את אחת הסכנות הגדולות בקרב על התואר.

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. EuroFootball, GettyImages
ניצחון ביום ראשון ישאיר אותו במקום הראשון. גיא לוזון/GettyImages, EuroFootball

מאמן קלאב ברוז' מישל פרודום נותן כבוד ליריבה ואומר: "מבחינתי, סטנדרד היא המועמדת הבולטת לתואר, אולי המועמדת הבכירה ביותר בזכות התוצאות המצוינות והמשחקים הטובים שלה. ההפסד שלהם בזלצבורג לא היה הראשון העונה ואני לא מאמין שהם ישפיעו לקראת המשחק נגד קלאב ברוז'".

פרודום גם העביר ביקורת על אופן ההתנהלות של לוזון, ואמר: "כל ציפור שרה כפי שהיא יודעת. במהלך השהות שלי בערב הסעודית קולגה שלי היה חוגג כמוהו. זה לא הסטייל שלי. הוא גונב את תשומת הלב מהשחקנים. צריך לתת לשחקנים לקבל את הזרקור ולא אנחנו המאמנים צריכים לקבל אותו. אולי יש לנו את אותו טמפרמנט, אבל אין לנו את אותו סגנון".

כזכור, לוזון ניסה לתרץ בסיום המשחק מול האוסטרים את ההפסד, ואמר: "התוצאה לא משקפת את מהלך המשחק. שיחקנו מצוין בחצי השעה הראשונה, אבל זלצבורג הייתה יעילה מאוד ליד השער וכל הזדמנות שלה תורגמה לשער. אפשר רק לכבד אותם על זה".

לטענתו של לוזון, ההדחה לא משקפת את יחסי הכוחות בבית, ודווקא סטנדרד שלו עולה על אסביירג הדנית, שצברה עד כה תשע נקודות - שמונה יותר מהקבוצה שלו. "זלצבורג הקבוצה הטובה ביותר בבית, ואנחנו מיד אחריהם מבחינת איכויות. לא היה לנו מזל העונה בליגה האירופית, וכך היה גם במשחק הזה. בפיגור 1:0 היו לנו הזדמנויות הבקעה מצוינות שלא נוצלו. אם היינו מנצחים היינו יכולים לשרוד ולהמשיך גם לשלב הבא, אבל אני לא יכול להאשים את השחקנים שלי. בכל מקרה, אנחנו הולכים לעשות דברים נפלאים ביחד בהמשך העונה. עכשיו נתרכז בליגה ובמשחק הבא מול קלאב ברוז'. אנחנו מוכנים לחזור לקרקע מבחינה מנטאלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully