וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ נפתח: מכבי תל אביב העבירה הצעה לליאור אליהו

13.11.2013 / 0:10

נציגו של הפורוורד נפגש עם הנהלת מכבי תל אביב, שהגישה לשחקן הצעה. בשיחות בין קברניטי המועדון עלתה האפשרות שאליהו יחתום ויושאל לקבוצה בחו”ל עד תום העונה, ואז ישוב לשחק במכבי תל אביב בעונה הבאה. גם אופציית ירושלים עדיין על הפרק

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יומיים לאחר חידוש המגעים בין מכבי תל אביב וליאור אליהו, עליהם פורסם בוואלה! ספורט, החל היום (שני) המשא ומתן בין הצדדים. נציגו של ליאור אליהו, עו"ד יוסי גייר, נפגש היום עם הנהלת מכבי תל אביב, שהגישה את הצעתה לשחקן. השיחות בין הצדדים שברו נתק של חודשים בין השחקן לקבוצה.

ואולם, לאליהו הצעה פתוחה נוספת, מהפועל ירושלים, המחזרת אחריו זה תקופה ארוכה. כזכור, ירושלים הציעה לאליהו חוזה לשלוש שנים העומד על כ-1.1 מיליון דולר, כך שעל השחקן לבחור בין שתי ההצעות. אליהו, שלא פתח את העונה לאחר שסירב למספר הצעות, מעוניין כעת לחזור למגרשים. בנוסף להצעתה הכספית ירושלים הציעה לאליהו גם תפקיד מרכזי בקבוצה וסעיף יציאה ל-NBA.

ביום שני פרסמנו: ליאור אליהו ייפגש עם נציגי מכבי תל אביב

שי האוזמן מייעץ לליאור אליהו איפה לחתום

פרשת דרק שארפ: מכבי תל אביב פעלה ב”חוסר סמכות”?

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בקרוב שוב צהוב? אליהו/ברני ארדוב

המצב עם מכבי תל אביב, לעומת זאת, סבוך יותר: הצהובים מחזיקים בסגל שחקנים רחב, ולא ברור איזה פתרון יגובש למען אליהו, אם אכן הוא יסכם ביד אליהו. בשיחות בין קברניטי המועדון עלתה האופציה שאליהו יחתום ויושאל לקבוצה בחו"ל עד תום העונה, ואז ישוב לשחק במכבי תל אביב בעונה הבאה.

אליהו בן ה-28 החל את דרכו במכבי תל אביב בשנת 2006, אז רשם עונה פריצה תחת המאמן נוון ספאחיה. הוא עזב את הצהובים לטובת קאחה לבוראל ב-2009 עמה זכה באליפות ספרד, אך חזר לשורות הצהובים לאחר עונה אחת, וחתם על חוזה לחמש שנים. בעונתו האחרונה בצהוב-כחול העמיד אליהו ממוצעים של 7.3 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים לערב ביורוליג. בליגת העל שיפר את המספרים שלו והעמיד ממוצעים של 11.5 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully