וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאגה: "בניון עדיין לא חתם, צריכים לפנות מקום של זר"

ויסנטה קסאדו, המנהל הספורטיבי של המועדון, אישר כי יש מגעים עם הקשר: "אם בניון יגיע, אחד הזרים יצטרך לעזוב"

אחרי שיוסי בניון גילה בראיון לתכנית "המשחק" בערוץ הספורט על ההצעה הקונקרטית שיש לו ממלאגה לחתום לשנה וחצי, גם המועדון האנדלוסי מאשר את המגעים. המנהל הספורטיבי ויסנטה קסאדו אמר היום (שלישי) ל"לה אופיניון דה מלאגה", שבניון נמצא על הכוונת של הקבוצה, שמנסה למצוא פתרון לבעיית הזרים.

יוסי בניון שחקן צ'לסי. רויטרס
מחכה לקריאה. יוסי בניון/רויטרס

קבוצה בליגה הספרדית יכולה להחזיק רק בשלושה שחקנים ללא אזרחות אירופיות, וקסאדו הסביר: "אנחנו בקשר עם כמה שחקנים מעניינים, ובניון הוא אחד מהם, אבל הוא עדיין לא חתם. בניון ללא דרכון אירופי. אם הוא יגיע, אחד השחקנים האחרים ללא דרכון - ווליגטון, רוברטו צ'ן או פדרו מוראלס - יצטרך לעזוב".

כזכור, ביום ראשון אמר בניון: "יש לי אופציות על השולחן, מקבוצה בליגה הספרדית ובליגה הצרפתית. הקבוצה מהליגה הספרדית זו מלאגה, אני אמור לחתום שם לשנה וחצי. החיסרון היחיד בעצה הזו - אני אמור להתחיל לשחק רק בינואר, כי יש שם שלושה זרים. עדיין לא בטוח ולא סופי, אבל ההעדפה שלי זה ספרד. ההצעות מספרד ומצרפת ומהצ'מפיונשיפ, הן הצעות שכל שחקן היה חולם לקבל. מצער אותי להגיד את זה, אבל אם מכבי חיפה היו לוחצים עליי יותר, הייתי שם".

אם אכן יחתום בשורות האנדלוסים, תהיה זו תחנה שישית של בניון באירופה ושנייה בספרד. את דרכו האירופית החל בראסינג סנטאנדר ב-2002, כאשר שלוש שנים לאחר מכן עבר לווסטהאם האנגלית, ומשם המשיך לקבוצות בכירות יותר כמו ליברפול, צ'לסי וארסנל, לפני שחזר לקדנציה קצרה נוספת בשורות הפטישים ועוד אחת בצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully