וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "יש לי הצעה רשמית ממלאגה, לחוזה לשנה וחצי"

10.11.2013 / 23:49

הקשר סיפר ל”המשחק” בערוץ הספורט על התוכניות לחתום בשורות הקבוצה הספרדית בינואר, אך הדגיש כי הוא מחזיק גם בהצעה מהליגה הצרפתית. בניון על האקסית: ”אם מכבי חיפה היתה לוחצת, הייתי שם עכשיו"

יוסי בניון מתאמן עם מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הרים את הכרמל. בניון/אדריאן הרבשטיין

הקשר יוסי בניון נוטה לוותר על ההצעה מקבוצת ק.פ.ר של הארי רדנאפ ומנהל מגעים מתקדמים עם קבוצה מהליגה הבכירה בצרפת וקבוצה נוספת מספרד. חילוקי דעות בנוגע לאורך החוזה והסכומים שיקבל מנעו את החתימה של הקשר בקבוצה הלונדונית, שהפכה לאופציה האחרונה מבחינתו בשלב זה.

בניון הגיע הלילה (ראשון) לתוכנית "המשחק" בערוץ הספורט ואמר: "יש לי אופציות על השולחן, מקבוצה בליגה הספרדית ובליגה הצרפתית. הקבוצה מהליגה הספרדית זו מלאגה, אני אמור לחתום שם לשנה וחצי. החיסרון היחיד בעצה הזו - אני אמור להתחיל לשחק רק בינואר, כי יש שם שלושה זרים. עדיין לא בטוח ולא סופי, אבל ההעדפה שלי זה ספרד. ההצעות מספרד ומצרפת ומהצ'מפיונשיפ, הן הצעות שכל שחקן היה חולם לקבל. מצער אותי להגיד את זה, אבל אם מכבי חיפה היו לוחצים עליי יותר, הייתי שם.

"שקלתי לחזור בגלל שחקנים כמו יניב קטן שלחצו עליי לחזור, והקהל. גם אשתי אמרה לי שהיא מרגישה שזה עושה לי משהו, ואז לקחתי הפסקה וההיגיון אמר לי לא לחזור. חלומו של כל שחקן זה לפרוש במדינה שלך, חוץ מבישראל. אני מכיר שחקנים ספרדים או דנים שחוזרים ומקבלים כבוד של מלכים. לצערי בישראל זה לא קורה וזה גם לא יקרה".

לגבי הנבחרת אמר בניון: "אני רואה את עצמי פורש מנבחרת ישראל אחרי השתתפות ביורו 2016".

עוד אמר הקשר: "בעתיד, אני רואה את עצמי כשאחד שמשתלב בתפקיד ניהולי. לא יודע אם אני רוצה להיות מאמן או מנהל מקצועי. אני רוצה לנסות לעשות את אחד התפקידים האלה בחו"ל. אם זה יהיה בארץ אני ארצה שזה יהיה רק בנבחרת ישראל. אם אהיה עוזר בנבחרת, זה רק במקביל לתפקידי כשחקן".

יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל ביציע. ברני ארדוב
"בקרוב מאוד כולם ידעו היכן אשחק". יוסי בניון/ברני ארדוב

בניון החל את הקריירה האירופית בספרד כששיחק שלוש עונות במדי רסינג סנטאנדר בין 2002 ל-2005. בצרפת, ליגה בה משחקים מאור מליקסון, אלירן עטר ועדן בן בסט, בניון טרם שיחק.

הקשר הגיע לאנגליה בקיץ 2005 כשהוחתם על ידי ווסטהאם. אחרי שנתיים במדי הפטישים חתם הקשר בליברפול ורשם במדיה שלוש עונות נהדרות. בקיץ 2010 חתם לשלוש שנים בצ'לסי, אך החמיץ כמעט את כל העונה הראשונה בגלל פציעה. הישראלי הושאל בעונת 2011/12 לארסנל ואשתקד פתח את העונה בווסטהאם לפני ששב לצ'לסי בינואר וזכה עמה בליגה האירופית. הופעת הליגה האחרונה של הקשר הייתה בחודש אפריל ומאז שיחק רק במדי הנבחרת.

בסך הכול, בניון רשם 268 הופעות פרמיירליג בשמונה השנים האחרונות וכבש 31 שערים. בקיץ הפך לשחקן חופשי ובחודשים האחרונים נקשר שמו למספר רב של קבוצות ביניהן: ווסט ברומיץ', קריסטל פאלאס, מלאגה וחטאפה וכן במעבר אפשרי ל-MLS. במקביל, שמר השחקן על כושר באימונים עם מכבי חיפה ובני יהודה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully