וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלי כהן מוערך, אבל בית"ר לא יכולה להיראות ככה"

12.11.2013 / 7:50

בבית"ר ירושלים מאוכזבים מהיכולת: "הגיע הזמן לראות קצת כדורגל". אייס קרים, בנגורה ומולמו עשויים להיחתך בינואר: "אם ככה נראים הזרים, עדיף לשחק עם הצעירים שלנו"

one

בבית"ר ירושלים נרשמה אכזבה גדולה בסיום משחק ההפסד 2:0 למכבי חיפה אמש (שני) בקרית אליעזר. בקבוצה לא היו מאוכזבים מהתוצאה, כמו מההתבטלות בפני היריבה וגורם במועדון אמר: "היינו צריכים לשחק יותר טוב היום. אלי כהן מאוד מוערך על מה שהוא עושה עד היום, אבל המשחק הזה היה מאכזב ובית"ר לא יכולה להיראות ככה. יש לנו סגל שחקנים בינוני וצברנו 14 נקודות שזה יותר ממה שציפינו, עכשיו הגיע הזמן לראות קצת כדורגל כי כמו שאנחנו נראים רק נלך אחורה".

בבית"ר כיוונו גם לשחקנים ואמרו: "המאמן יודע לקבל ביקורת והדברים הולכים אליו, אבל כדאי שגם שחקנים יפנימו שההזדמנות להיות בבית"ר ירושלים היא לא לנצח. אנחנו נתחזק בינואר ומי שרוצה להיות איתנו בשנים הבאות, חייב להבין שהוא צריך לתת יותר ולא לשלוח את האוהדים כל כך מאוכזבים הביתה. אגב, מותר לאוהדים להיות מאוכזבים ולכעוס. כמו שביקרנו אותם על ההתנהגות נגד בני יהודה, מותר להם לדרוש יותר ממה שראו היום. נקווה שכבר נגד קרית שמונה נשחק כדורגל טוב ונשמח אותם".

חלוץ הקבוצה איציק כהן, שהרגיש רגישות בשריר והוחלף במהלך המשחק, אמר בסיום: "לא נכנסנו טוב למשחק. המאמן הכין אותנו בצורה מצוינת, אבל לא הצלחנו להיכנס למשחק. דיברנו על זה שאם לא נקבל גול בהתחלה, חיפה תיכנס ללחץ וחבל שזה קרה אבל אין מה לעשות. אני לא חושב שפערי הרמות גדולים מדי, פשוט צריך לדעת להפסיד. אנחנו מאוכזבים שלא הצלחנו במשחק הזה אבל אין למה להוריד את הראש".

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"השחקנים צריכים לתת יותר ולא לשלוח את האוהדים כל כך מאוכזבים הביתה"/יוסי ציפקיס

אלי טביב נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה, עודד את השחקנים והצוות המקצועי ואף אמר שהוא לא ציפה ליותר מדי מהמשחק הזה, אך נראה שגם הוא שואף לראות קבוצה יותר איכותית. הבעלים כבר בודק מספר אופציות לחיזוק לקראת ינואר ביחד עם הצוות המקצועי.

בבית"ר רואים בחודש הקרוב מבחן עבור מספר שחקנים, שאם ימשיכו להציג יכולת חלשה, יידרשו לחפש לעצמם קבוצה אחרת בינואר. בקבוצה יבחנו אפשרות להחליף את אייס קרים בדייגו קצ'ובה כבר בתקופה הקרובה או בחלון ההעברות הקרוב, כאשר גם טטה בנגורה ולנדרי מולמו עשויים להיחתך אם לא יפגינו שיפור. גורם בבית"ר אמר אמש: "אם הזרים נראים ככה, עדיף לשתף צעירים. עשינו דברים בלחץ בקיץ, אבל לא נתפשר יותר".

אייס קרים מתח אתמול את השריר האחורי וייעדר לפחות עשרה ימים. בריאן ז'ונס סובל מחבלה בכתף כתוצאה מהנפילה הלא טובה בתחילת המשחק, אך נראה שיחזור בימים הקרובים לאימונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אייס קרים בית"ר ירושלים נפצע. אדריאן הרבשטיין
ייעדר לפחות 10 ימים. אייס קרים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully