וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "עכשיו אסור לאריק לשנות. הקבוצה תתייצב"

12.11.2013 / 7:18

במכבי חיפה חוגגים ומזהירים מרוטציה. שחקנים תוהים: "מה עובר על אבוחצירא? איפה הפרשנים שביקרו את ראיוס?". קינן ייעדר נגד הפועל תל אביב בגלל צהובים. גולסה לא הורשה להתאמן

one

המשחק הרשמי הראשון של אריק בנאדו כמאמן בעונה שעברה הוליד ניצחון גדול על בית"ר ירושלים בחודש נובמבר, שהוציא את הקבוצה מהמשבר אליו היא נקלעה. בדיוק שנה אחרי, המאמן מצליח להוציא את הקבוצה ממשבר חמור נגד אותה קבוצה שמולה, כנראה, הוא הכי אוהב לאמן. במכבי חיפה אמרו אתמול (שני) אחרי ה-0:2 נגד בית"ר, כי גם במקרה של הפסד בנאדו היה נשאר בקבוצה. המאמן, שרק לפני שבועיים ספג הפסד כואב לרעננה וביקש מהשחקנים לעזור לו להתאושש, נכנס אתמול בסיום לחדר ההלבשה, לחץ את ידי השחקנים ולאחר מכן פנה אליהם ואמר: "תודה. אתם גברים אחד אחד. תמשיכו ככה".

כזכור, עוד לפני המשחק אמש התבטאו שחקנים בקבוצה כי רובן ראיוס חייב לשחק בהרכב. "מעניין איפה כל הפרשנים שאמרו שהוא שחקן חלש, שחיפשו סיבות למה הוא עזב את יוון. מישהו מכיר עוד שחקן שיכול למסור כדור כזה כמו בגול הראשון? פשוט אמן", יצאו שחקנים להגנתו של הספרדי. מנגד, החלוץ שמעון אבוחצירא נראה מתוסכל מאוד בסיום. החלוץ זכה לחיבוק מבנאדו, ובמועדון אמרו: "פשוט לא ייאמן מה עובר עליו. כל מה שהוא עושה לא הולך. הוא בתקופה שלא משנה מה יעשה, הוא לא מסוגל להבקיע. חייבים לעזור לו לכבוש את השער הראשון".

שחקן אחר התייחס אתמול לשאלה האם הקבוצה יצאה מהמשבר. "זה אולי מצחיק לדבר על זה, אבל כשהסתכלנו על הטבלה אחרי המשחק כולם דיברו על ההפרש מהצמרת. פתאום ממקום שלישי הוא רק חמש נקודות. אנחנו לא מסתכלים על יותר מזה כרגע, כי חשוב לחזור קודם כל לצמרת, ומשם לקבל עוד ביטחון. עכשיו אסור לאריק לשנות. פרט לשינויים כפויים, זה צריך להיות ההרכב במשחקים הבאים. כך הקבוצה תתייצב".

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים הודף את שמעון אבוחצירא מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
בדרך לעוד החמצה. אבוחצירא/יוסי ציפקיס

המשחק הבא לאחר הפגרה עדיין רחוק, אבל בנאדו לא אמור לשנות את ההרכב שלו בבלומפילד, מלבד החלק ההגנתי. דקל קינן לא יוכל לשחק בשל צבירת כרטיס צהוב חמישי. אדין צוצאליץ' או אנדריי פיליאבסקי יחליפו אותו וישחקו לצד סארי פלאח, שממשיך במגמת התקדמות. גם אייל משומר עשוי להילקח בחשבון, אם כי היכולת של אלעד גבאי אתמול והרצון שלא ליצור שינוי גדול מדי בהגנה, עשויה להשאיר אותו ב-11. המגן שמואל שיימן ראה את המשחק מהיציע ולאור היכולת של טואטחה לא ברור מתי יחזור לסגל. כזכור, השחקן כבר דרש הבהרות מבנאדו וקיבל הבטחה כי יחזור לסגל בקרוב. גוסטבו בוקולי יעבור היום צילום במטרה לאבחן האם הוא אכן סובל מקרע במפשעה, שיגרור היעדרות של מספר שבועות.

הקשר אייל גולסה לא הורשה להתאמן היום עם הקבוצה ועבר להתאמן עם איציק כהן, חן עזריאל וויאם עמאשה.במועדון אמרו היום כי הקשר, שלא מעוניין לחתום על חוזה, מחוץ לתוכניות. גולסה, שכבר התאמן עם השחקנים שלא מורשים לקחת חלק באימוני הקבוצה, ינסה למצות את האופציות העומדות לרשותו לקראת חודש ינואר, אך עדיין לא נפסלת אפשרות שיגיש למועדון הצעה חדשה במטרה לחזור אליה. "בשלב זה, הסיכויים לכך נמוכים מאוד", אמרו במועדון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully