וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "נובאק, ברכות, אתה סופר-שחקן"

הספרדי החמיא לדג'וקוביץ', שחגג זכייה שנייה ברציפות במאסטרס: "מקום טוב לגמור בו את העונה". נדאל: "העונה הכי אמוציונלית שעברתי"

מגיע לו. על היכולת המופלאה בגמר, על סיום אדיר לעונה מתישה, על שבועיים אינטנסיביים של טניס איכותי שהתחילו בטורניר פריז בו זכה והסתיימו בניצחון בגמר טורניר הסבב על הטניסאי המדורג ראשון בעולם. נובאק דג'וקוביץ' ניצח אמש (שני) את רפאל נדאל 3:6, 4:6 וזכה בטורניר גמר הסבב שחותם את עונת הטניס בסבב ה-ATP. הסרבי המדורג 2 בעולם זכה בפעם השנייה ברציפות בטורניר ועשה זאת בסטייל תוך שהוא שולט בקלאסיקו האמיתי של עולם הטניס ורושם 22 ניצחונות רצופים. מדהים.

נובאק דג'וקוביץ' עם הגביע לאחר זכייתו בטורניר גמר הסבב. AP
רצף מתוק-מתוק. דג'וקוביץ' עם גביע המאסטרס/AP

"אני מברך את רפא והצוות שלו על עונה מדהימה, ברכות רפא על זה שסיימת את השנה מספר 1 בעולם", אמר נובאק דג'וקוביץ' לאחר המשחק. "אני מודה לכולם על השבוע הגדול הזה, לא היה מקום פנוי באף משחק, כולל בזוגות. לונדון זה מקום טוב לגמור בו את העונה, בעיר שיש לה מסורת טניס מפוארת. אני מודה לצוות שלי, למאמנים שלי. חושבים שזה ספורט אינדיבידואלי, רואים רק אותי במגרש, אבל זה לא נכון, מלווים אותי אנשים ששותפים להצלחה". לאחר דבריו קיבל דג'וקוביץ' בקבוק שמפניה ענק, והמחאה על סך 1.9 מיליון דולר. מיליון הדולרים היו על הזכייה ו-900 אלף הדולרים הנוספים הם בונוס על כך שזכה בטורניר ללא הפסד. הסרבי צימק עם הניצחון את המאזן בין השניים שכרגע עומד על 17:22 לספרדי.

נובאק דג'וקוביץ' עם הגביע לאחר זכייתו במאסטרס. רויטרס
תואר שהוא תוצ של מאמץ קבוצתי. דג'וקוביץ'/רויטרס

רפאל נדאל היה מאוכזב מעט מההפסד אבל בטח לא מאוכזב מהעונה האדירה שעשה: "אני רוצה לברך את נובאק, אתה סופר-שחקן. אני רוצה להודות לכל האוהדים שתמכו בי מדי יום, למארגנים של הטורניר הפנטסטי הזה, האווירה פה היא הכי טובה בעולם. זאת ללא ספק העונה הכי אמוציונלית שהייתה לי בקריירה, זאת אחת העונות הטובות בקריירה שלי, לא ניצחתי היום כי שיחקתי נגד שחקן שהיה טוב יותר ממני, אני שמח שהגעתי למעמד הזה".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Julian Finney, GettyImages
אחרי הפציעה וההחלמה הארוכה, הוא יכול להיות גאה על שנה פנומנלית מבחינתו. נדאל/GettyImages, Julian Finney

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully