וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' ניצח את נדאל וזכה במאסטרס בלונדון

הסרבי גבר על המדורג ראשון, 3:6 ו-4:6, השיג זכייה שנייה ברציפות בטורניר, וסיים את שנת 2013 עם 22 ניצחונות רצופים

זהו, עונת 2013 בטניס הסתיימה לה בצורה הכי מתוקה מבחינתו של נובאק דג'וקוביץ, הסרבי המדורג 2 בעולם שזכה בפעם השנייה ברציפות בטורניר גמר הסבב בלונדון אחרי 3:6 ו-4:6 חלק ומוחץ על המדורג ראשון רפאל נדאל.

הקלאסיקו האמיתי של עולם הטניס הפגיש את שני הטניסאים הטובים בעולם ולמרות שהוא יישאר במקום השני, הסרבי הוכיח שנכון לעכשיו הוא אולי הגדול מכולם. דג'וקוביץ', שהציג טניס קרוב לשלמות, נזקק לקצת יותר משעה וחצי כדי להכניע את הספרדי ולסיים את השנה עם 22 ניצחונות רצופים (!). זה גם היה הטורניר הרביעי ברציפות שבו זוכה דג'וקוביץ'. הסרבי צימק עם הניצחון את המאזן בין השניים שכרגע עומד על 17:22 לספרדי ויגרוף לכיסו לא פחות מ-1.9 מיליון דולרים על הזכייה בטורניר.

נובאק דג'וקוביץ' עם הגביע לאחר זכייתו במאסטרס. רויטרס
הגדול מכולם? נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

נדאל, שהגיע למשחק הזה בכושר נהדר ואחרי הניצחון על פדרר בחצי הגמר, קיווה מאוד לסיים את השנה עם הניצחון היוקרתי מכולם אבל דג'וקוביץ שלט בכל האלמנטים של המשחק, השיג שישה אייסים לעומת אחד בלבד של הספרדי והציג טניס מדוייק וחכם לעומת נדאל שביצע יותר מדי טעויות בלתי מחוייבות. כאמור, למרות ההפסד נדאל יישאר במקום הראשון בעולם ויקווה לנקום בסרבי במפגש הבא שיהיה ביניהם ב-2014.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' בגמר טורניר הסבב. רויטרס
לא השאיר לנדאל סיכוי. דג'וקוביץ' בפעולה/רויטרס

מערכה 1:

הסרבי פתח את המשחק הזה חזק מאוד ואגרסיבי וכבר במשחקון הראשון של נדאל הצליח לשבור את הספרדי עם משחק יעיל מהקו האחורי כשהוא מנצל טעויות לא מחוייבות ועלה ל-0:2 מהיר. הסרבי המשיך לשמור על ההגשות שלו וכבר הוביל 30:40 במשחקון הרביעי, אבל נדאל התעשת והשיג נקודה ראשונה בהתמודדות, 1:3 לדג'וקוביץ. במשחקון החמישי הגיעה עוד נקודת מפנה כשהספרדי ניצל טעויות לא מחוייבות של דג'וקוביץ', שבר בחזרה וצימק שוב ל-2:3.

במשחקון השמיני הגיעה שבירה נוספת של דג'וקוביץ' אחרי ראלי פשוט מדהים. נדאל הגיע לכדורים אבודים, אבל הסרבי שמר על קור רוח, הריץ אותו מצד לצד ושבר ל-3:5. דג'וקוביץ' הגיש למשחק ונדאל עלה ל-0:30 מהיר, אך הסרבי התעשת עם ארבע נקודות רצופות וניצח את המשחקון בדרך ל-3:6 מוחץ במערכה.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל בגמר טורניר הסבב. רויטרס
לא יכל למדורג שני בעולם. נדאל/רויטרס

מערכה 2:

גם פתיחת הסט השני לא בישרה טובות לנדאל. הספרדי שמר בקושי על ההגשה שלו במשחקון הראשון, אך נשבר כבר במשחקון השלישי ונקלע לפיגור מהיר של 2:1. הספרדי איבד שליטה ואת המשחקון הרביעי הפסיד על האפס בדרך ל-1:3 מוחץ לדג'וקוביץ'. נדאל הצליח לשמור על ההגשה הבאה שלו, אך במשחקון השביעי שוב נקלע לפיגור.

דג'וקוביץ' התיש את נדאל מהקו האחורי, אך הספרדי הצליח להתעשת בזמן ולנצח בשובר שוויון בדרך ל-3:4. נדאל היה חייב שבירה במשחקון הבא אבל ראה את נובאק נחוש ומדויק. דג'וקוביץ' כתש את נדאל עם חבטות מדוייקות מהקו האחורי ועלה ל-3:5. נדאל הגיש כדי להישאר במשחק. נובאק השיג נקודת משחק ועלה ל-30:40, אבל נדאל העלה את האגרסיביות שלו והתעשת כדי לנצח בשובר שוויון ולצמק ל-4:5. נובאק הגיש לניצחון במשחק ועלה ל-0:30 מהיר, אבל נדאל חזר ל-30:30 ול-40:40. נובאק לא נבהל, השיג אייס בשובר שוויון וניצח את המערכה והמשחק כולו: 3:6 ו-4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully