וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל אשקלון מחצה, נצרת עילית חזרה לכבוש

מאוולי (צמד), צגאי ומלכה העניקו למדורגת חמישית 1:4 מרשים על בית"ר תל אביב רמלה. 0:1 לצפוניים על הפועל ירושלים

המחזור ה-10 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שני משחקים. הפועל אשקלון חזרה לנצח ועלתה למקום החמישי בזכות 1:4 בבית על בית"ר תל אביב רמלה. הפועל נצרת עילית התאוששה גם היא אחרי שני הפסדים רצופים, עם 0:1 בעילוט על הפועל ירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבעה שערים העונה. אוסיי מאוולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל אשקלון - בית"ר תל אביב רמלה 1:4

אחרי שני הפסדים רצופים ושערוריית שיפוט בנתניה, הקבוצה מהדרום חזרה למסלול הניצחונות וקפצה מהמקום ה-11 עד למקום החמישי, כשמחצה את בית"ר תל אביב רמלה והנחילה לה הפסד ראשון אחרי שישה מחזורים ושני בסך הכול העונה. אשקלון לא הפסידה לבית"ר מאז ימיהן המשותפים בליגה הארצית ב-2009, וגם הפעם ידעה להשיג את שלוש הנקודות. מי אם לא אוסיי מאוולי כיכב, כשבדקה ה-32 המשיך מהאוויר לרשת הגבהה של גילי בלומנשטיין ובדקה ה-51 ירה לחיבורים את השני והעלה את מאזנו לשבעה שערי ליגה. בדקה ה-77 כבש יחיאל צגאי מהנקודה הלבנה, ובדקה ה-84 הוא בישל לקפטן חיים מלכה שנגח את הרביעי. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' צימקה הודות לשער של גיל גילקרוב בתוספת הזמן, רק אחרי שאיבדה את השוער בן רהב בכרטיס אדום.

הפועל נצרת עילית - הפועל ירושלים 0:1

בכל שבע הפעמים האחרונות בהן אירחה נצרת עילית את הפועל ירושלים בעשור האחרון, היא גם ניצחה. הפעם השמינית לא הייתה שונה. למרות המשבר ההתקפי (חמישה שערי זכות בלבד עד הערב) ושני ההפסדים האחרונים, נצרת עילית ידעה להשיג את הנקודות החשובות הודות לשער של אחמד דיאב בדקה ה-64. הקבוצה של עידן טל ממשיכה עם חוסר היציבות שלה ותנסה להתאושש בדרבי ההיסטורי מול קטמון ביום שישי. נצרת עילית עלתה למקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully