וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה לאוהדי הקבוצה: "אתם גורמים נזק"

להנהלה של מוליכת הלאומית נמאס, לאחר ששוב נשמעו קריאות גזעניות: "הקנסות שאנו משלמים יגיעו על חשבון דברים אחרים"

לראשי מכבי נתניה נמאס. אחרי עשרה מחזורים בליגה הלאומית, הקבוצה מעיר היהלומים מובילה את הטבלה עם 23 נקודות במאזנה והיא נראית בדרך הנכונה לחזרה מהירה לליגת העל, אבל למרות הכול, לא שקט.

ביום שישי החולף נתניה ניצחה 0:2 את מכבי אום אל פאחם, אבל מהיציעים שוב נשמעו קריאות גזעניות כלפי היריבה. היום (שני), פירסמה הנהלתה הקבוצה מכתב רשמי ובו פנייה לאוהדים.

אוהדי מכבי נתניה. קובי אליהו
למרות ההצלחה העונה, אין שקט במכבי נתניה/קובי אליהו

נוסח המכתב:

"אוהדים יקרים,

עברו כשלושה חודשים מאז נכנסו כבעלים של מועדון הכדורגל מכבי נתניה. חודשים של שמחות, ריגושים, והרבה עשייה. נרתמנו לטובת שיקום המועדון ואנחנו משקיעים לטובת מטרה זו הרבה מאוד זמן וכסף.

יחד עם זאת, יש נושא אחד שגורם לנו למועקה, ובכל פעם מחדש מוציא לנו את הרוח מהמפרשים. במשחק האחרון נגד מכבי אום אל פאחם זה בלט עוד יותר. הקריאות הגזעניות ששמענו במשחק, זה נושא שלא נעבור עליו לסדר היום.

בחזון שלנו, מכבי נתניה הוא מועדון שחורט על דגלו ערכים של חינוך, סובלנות וכיבוד הקבוצה היריבה - כמובן גם מצוינות והישגיות. לצערנו, אחרי עשרה מחזורים אנחנו יכולים למנות כבר מספר מקרים של השלכת חפצים וקריאות גזעניות. הפכנו לקבוצה שמגיעה בתדירות הכי גבוהה לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, ועד כה שילמנו 25,000 ¤ קנסות, ועתה, סביר להניח שנקבל קנס נוסף ועונשים אחרים.

מלבד הנזק הכספי, קיים גם נזק תדמיתי - יש לנו תוכניות שיווקיות להביא נשים ומשפחות עם ילדים ליציעים, אך בדרך הזו התוכניות תשארנה במסגרת תוכניות ולא נוכל לשווק את הקבוצה, כאשר היא תזוהה עם גזענות ואלימות.

אנחנו יודעים שהרוב הגדול של האוהדים באים לשיר ולתמוך בקבוצה, אך כאמור, לא נשב בחיבוק ידיים וניתן לאוהדים האחרים לגרום נזק. דעו, הסכומים האלה שנצטרך לשלם והנזק הכספי, מגיעים מתקציב הקבוצה ובאים על חשבון דברים אחרים. בסופו של דבר האוהדים האלה גורמים נזק למועדון ולאוהדים האחרים.

לסיום, אנחנו קוראים לאוהדים ששרים ומעודדים להמשיך ולגרום לנו הנאה בכל משחק מחדש, אתם נותנים לנו את הדרייב להמשיך בפרויקט הנפלא הזה שנקרא מכבי נתניה".

כעת, יש לקוות, האוהדים יפנימו את המסר ובמקום להתעמת מול ההנהלה ולעלות לקבוצה בקנסות ונזקים נוספים, הם יתעסקו אך ורק במתרחש על המגרש ויסייעו לקבוצה בהמשך מאבקיה בליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully