וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנטי: "הגשמתי חלום", מצארי: "הוא האיש הביוני"

קפטן אינטר התרגש לחזור אחרי חצי שנת היעדרות ב-0:2 על ליבורנו. מאמנו התפעל: "יש לו קלאסה של אלוף עולם"

עבור אינטר זה לא היה עוד משחק, זה לא היה עוד ניצחון. אמש (שבת) ניצחו הנראזורי בסן סירו את ליבורנו בתוצאה 0:2, והמשחק הזה ייזכר בעיקר בזכות הקאמבק המרגש של קפטן אינטר חאבייר סאנטי למגרשים ומשחקו האחרון של מאסימו מוראטי כבעלים.

הקשר ארגנטינאי בן ה-40 לא שיחק מאז אפריל 2013 עקב פציעה בעקב אכילס, ונכנס כמחליף בדקה ה-82. הקהל בסן סירו עמד על רגליו, כולל הבעלים היוצא מאסימו מוראטי, ומחא כפיים לאגדה המקומית, שרשם הופעה 845 במדים השחורים-כחולים.

"סאנטי שחקן מיוחד ויש לו קלאסה של אלוף עולם", אמר מאמנו וולטר מצארי, "כשהקבוצה התקשתה, הוא נכנס לעשר דקות והרגיע את כולם. לחזור למגרשים בגילו אחרי היעדרות כל כך ארוכה זה מדהים. הוא נותן לנו ביטחון. הוא האיש הביוני".

חאבייר סאנטי שחקן אינטר. רויטרס
רק עשר דקות משחק, אבל איזו השפעה. סאנטי/רויטרס

"זה היה מאוד מרגש עבורי, כי היה קשה לחזור לשחק אחרי חצי שנה", אמר סאנטי, "אחרי הניתוח אמרתי שאני חולם לשחק לפחות עוד פעם אחת עבור אוהדי אינטר והגשמתי את זה. אני מודה לכל מי שעזר לי ברגעים הקשים, לא יכולתי לבקש יותר מזה".

המשחק הזה היה גם משחקו האחרון של מאסימו מוראטי כבעלים, ואוהדי אינטר תלו שלט בו נכתב: "פסגת ההנאה והמבוכה הכי גדולה - אנחנו בדרך כלל מבקרים אבל מעולם לא נטשנו אותך, אנחנו חולקים את האהבה לאינטר". על שלט אחר נכתב: "תודה לך על הכול אדוני הנשיא, מגיע לך".

מאסימו מוראטי נשיא אינטר ביציע. Claudio Villa, GettyImages
כבוד ונחת מהאוהדים. מוראטי/GettyImages, Claudio Villa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully