וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סאנטי חזר לשחק, אינטר ניצחה 0:2 את ליבורנו

המגן בן ה-40 רשם דקות ראשונות אחרי חצי שנת היעדרות. השוער בארדי, שכרטיסו שייך לנראזורי, כבש שער עצמי אומלל

אינטר המשיכה הערב (שבת) את המרדף שלה אחר המוליכות וצימקה את הפער מהפסגה לשש נקודות, בזכות ניצחון ביתי 0:2 על ליבורנו. הנראזורי שמרו על המאזן הנקי מהפסדים שלהם מול העולה החדשה, בערב בו האוהדים בסן סירו הודו לנשיא מאסימו מוראטי על 18 שנות כהונה, אחרי שמכר את המועדון למיליארדר האינדונזי אריק טוהיר, וקיבלו את הקפטן הוותיק חאבייר סאנטי שחזר אחרי פציעה קשה. במשחק המוקדם ניצחה קטאניה 0:1 את אודינזה.

חאבייר סאנטי שחקן אינטר. רויטרס
קאמבק מרגש. חאבייר סאנטי בדקות החזרה/רויטרס

אינטר - ליבורנו 0:2

הקפטן הנצחי חאבייר סאנטי חזר למגרשים לראשונה מאז הפציעה הקשה באותו משחק מול פאלרמו ב-28 באפריל, נכנס בדקה ה-82 וסייע לקבוצתו להשיג ניצחון שביסס אותה במקום הרביעי. הופעתו ה-845 של המגן הארגנטינאי בן ה-40 הייתה ביום לא גדול של אינטר, שקיבלה מתנה גדולה משוער הנבחרת הצעירה פרנצ'סקו בארדי, שכרטיסו שייך למארחת. השוער בן ה-21, שהבטיח לתת הכול נגד קבוצת האם, שמט כדור של ג'ונתן מצד ימין לתוך שערו וגרם לפיגור של ליבורנו. בארדי מנע שערים נוספים במחצית השנייה, לפני שכל הקהל, כולל הנשיא מוראטי, קמו לכבוד כניסתו של סאנטי במקום ספיר טיידר לשמונה הדקות האחרונות. יוטו נגאטומו חתם את הערב המרגש עם שער בתוספת הזמן, כשכבש דווקא בימין אחרי הקפצה נהדרת של המחליף הצעיר מתאו קובאצ'יץ'.

פרנצ'סקו בארדי שוער ליבורנו. Claudio Villa, GettyImages
עזר לקבוצת האם. פרנצ'סקו בארדי/GettyImages, Claudio Villa
מאסימו מוראטי נשיא אינטר ביציע. Claudio Villa, GettyImages
גם הוא זכה לתשואות. מאסימו מוראטי/GettyImages, Claudio Villa

קטאניה - אודינזה 0:1

המארחת השיגה את ניצחונה השני העונה והראשון מאז מינויו של ג'יג'י דה קאניו למאמן. אודינזה הופיעה ללא אנטוניו די נטאלה וספגה הפסד שני ברציפות, כשמקסי לופס הכריע את המשחק עם הראשון שלו בקדנציה השנייה במועדון, בפנדל בדקה ה-30. קטאניה עדיין מתחת לקו האדום, אבל עם תשע נקודות לעומת 13 של אודינזה.

מקסי לופס שחקן קטאניה. AP
קטאניה חזרה לנצח. מקסי לופס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully