וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס: "אוזיל הוצע לנו, לא היינו צריכים אותו"

רגע לפני המפגש עם ארסנל (א', 18:00, ספורט1), מנג'ר יונייטד טוען כי היה קרוב להחתים גם את ראמזי. סיטי מול סנדרלנד

המחזור ה-11 באנגליה יימשך מחר (ראשון) עם ארבעה משחקים, וביניהם אחד ממשחקי העונה, כשמנצ'סטר יונייטד תארח באולד טראפורד את ארסנל לקרב מרתק. טוטנהאם תפתח את משחקי היום עם מפגש ביתי עם ניוקאסל, מנצ'סטר סיטי תקווה להמשיך את המומנטום הנפלא שלה מול סנדרלנד, בעוד סוונסי וסטוק ישלימו את משחקי היום.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד דייויד מויס. רויטרס
הפסד, והפסגה תהיה במרחק 11 נקודות. מויס/רויטרס

טוטנהאם - ניוקאסל (ראשון, 14:00, ספורט1, ספורטHD1)

אחרי ה-0:0 עם אברטון, העפילו התרנגולים רשמית לשלב הבא בליגה האירופית, ומחר הם רוצים לשוב למסלול הצחונות בליגה, רגע לפני המפגשים עם צמד הנציגות של העיר מנצ'סטר. הוגו לוריס, שנח באמצע השבוע מול שריף טירספול, ישוב לעמוד בשער, כשג'רמיין דפו ששבר את שיא השערים של התרנגולים באירופה ישוב לספסל לטובת רוברטו סולדאדו. מנגד, המגפייז מגיעים אחרי הניצחון הגדול ביותר שלהם העונה - אותו 0:2 על צ'לסי - אך ניוקאסל מאוד לא צפויה העונה. פבריציו קולוצ'יני, שהחמיץ את ארבעת המשחקים האחרונים בשל פציעה, עשוי לשוב להרכב.

רוברטו סולדאדו שחקן טוטנהאם (מימין) חוגג עם פאוליניו. רויטרס
משחק מעניין בווייט הארט ליין. פאוליניו וסולדאדו/רויטרס

סנדרלנד - מנצ'סטר סיטי (ראשון, 16:00, ספורט1, ספורטHD1)

המפגש בין ההתקפה הטובה בליגה וההגנה הגרועה בליגה לא יכול היה להגיע במועד גרוע יותר עבור סנדרלנד. הסיטיזנס הפציצו לא פחות מ-12 שערים בצמד משחקיהם האחרונים, כשסרחיו אגוארו ואלברו נגרדו נמצאים בכושר שיא, וגם ההיעדרויות של דויד סילבה ו-וינסנט קומפני לא אמורים להפריע במיוחד. פרנאנדיניו ומטיה נסטאסיץ' שנפצעו מול צסק"א מוסקבה בליגת האלופות נמצאים בספק להתמודדות. המארחת, לעומת זאת, מתאוששת לאחרונה, ובשני המחזורים האחרונים השיגה ארבע מתוך חמש הנקודות שלה העונה.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. Laurence Griffiths, GettyImages
בכמה חתיכות זה ייגמר? שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים/GettyImages, Laurence Griffiths

מנצ'סטר יונייטד - ארסנל (ראשון, 18:00, ספורט1, ספורטHD1)

עם כל הכבוד לפתיחת העונה המצוינת, אין ספק כי ניצחון על האלופה המכהנת יכול לספק את הצהרת הכוונות המוחצת ביותר עבור ארסן ונגר ושחקניו. שלוש נקודות נוספות של התותחנים יגדילו את הפער בין שתי הקבוצות ל-11 נקודות, לא פחות, ואולי יהיו שיגדירו זאת כטקס העברת הכתר.

האורחת מגיעה לאולד טראפורד במומנטום מצוין, אחרי הניצחון הנפלא על דורטמונד באמצע השבוע, וכדי למצוא את הפסד החוץ האחרון שלה צריך ללכת 252 ימים אחורנית. ונגר יחליט לקראת שריקת הפתיחה האם לשלב את ג'ק ווילשייר שנמצא בספק, אולם נדמה כי מתיו פלאמיני יקבל את חולצת ההרכב על חשבונו לעת עתה. אגב, המפגש מחר יהיה ה-50 של ונגר עם השדים האדומים, אך הראשון בלבד מול מנצ'סטר יונייטד נטולת אלכס פרגוסון.

בצד השני, לא יהיה מופרך לקבוע כי המשחק חשוב בהרבה ליונייטד ודייויד מויס, שכן אם ינצחו יצמקו את הפער מהמקום הראשון לחמש נקודות בלבד, על אף פתיחת העונה הרעה שלהם. המנג'ר שוב יחסר את דני וולבק הפצוע בברכו, כשרפאל וג'וני אוונס נמצאים בספק. עידוד לא מועט יוכל מויס לשאוב מהסטטיסטיקה - ב-12 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, ארסנל ניצחה רק פעם אחת.

אגב, היום מפרסמים באנגליה כי ב-2008 היה אלכס פרגוסון קרוב מאוד להחתים את אחד השחקנים הלוהטים בפרמיירליג כיום, ארון ראמזי, כשגם דייויד מויס, שאימן אז את אברטון, ניסה לחטוף את הקשר הוולשי המוכשר מקארדיף, אולם בסופו של דבר ארסנל זכתה בפרס. "זה נכון, הייתי קרוב מאוד להחתים אותו באברטון, הוא כבר היה בבית שלי, אבל ארסנל ניצחה אותי", אמר מויס, ועל מועמדותו של כוכב נוסף של התותחנים, מסוט אוזיל, הוסיף: "לא היינו קרובים לרכוש אותו, כי לא היינו צריכים אותו. הוא הוצע לנו, אבל באותו זמן הרגשנו שאנחנו לא צריכים אותו. היה לנו את שינג'י קגאווה ו-ויין רוני, והסתכלנו על עמדות אחרות".

הרכב משוער מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, כריס סמולינג, פיל ג'ונס, נמניה וידיץ', פטריס אברה, מייקל קאריק, טום קלברלי, אנטוניו ולנסיה, ויין רוני, אדנן ינוזאי, רובין ואן פרסי.

הרכב משוער ארסנל: וויצ'ק שצ'סני, בקארי סאנייה, פר מרטסאקר, לורן קוסיילני, קירן גיבס, מתיו פלאמיני, מיקל ארטטה, ארון ראמזי, מסוט אוזיל, סנטי קאסורלה, אוליבייה ז'ירו.

שחקן ארסנל מסוט אוזיל. GettyImages
מסתבר שיונייטד לא צריכה שחקן שכזה. אוזיל/GettyImages

משחק נוסף:

סוונסי - סטוק סיטי (ראשון, 18:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully