וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורנטה: "אף פעם לא ביקשתי לעזוב, זה לא נכון"

חלוץ יובה שנכנס לעניינים נרגש לקראת המפגש מול נאפולי (א', 21:45, ספ' 1). בופון: "הסגל שלהם חזק יותר מבשנה שעברה"

פרננדו יורנטה מתחיל להתרגל לחיים בטורינו. למרות לא מעט ספקולציות שנשמעו לאחרונה לגבי האפשרות שהרכש שהגיע הקיץ מבילבאו כהעברה חופשית יעזוב לארסנל וגם שמות של מועדונים נוספים צצו, החלוץ הספרדי מדגיש כי הסוגיה הזו כלל לא עומדת על הפרק. ביום ראשון הוא יפגוש את נאפולי למשחק המרכזי של המחזור בליגה האיטלקית (21:45, שידור ישיר בספורט 1).

שחקן יובנטוס פרננדו יורנטה. רויטרס
"זה יהיה משחק נגד יריבה ברמה גבוהה. יש לנו סיכוי גבוה במפגש הזה". יורנטה/רויטרס

"לא ביקשתי לעזוב", הבהיר יורנטה שהבקיע ב-2:2 נגד ריאל מדריד באמצע השבוע. "כל מה שנכתב בעיתונים לא נכון. אני מאמין בכל האנשים שנמצאים ביובנטוס. זה לא היה פשוט עבורי להתרגל למעברים ולשחק בקבוצה, אבל אני לאט לאט מצליח לעשות את מה שאנטוניו קונטה מבקש ממני. ברגע שאני אסתר, הכול יילך טוב". על העונה שחווה האלופה ולקראת ההתמודדות מול נאפולי הוסיף החלוץ: "זה יהיה משחק נגד יריבה ברמה גבוהה. יש לנו סיכוי גבוה במפגש הזה".

גם ג'יג'י בופון מתכונן למפגש עם הקבוצה של רפא בניטס והעריך: "באופן כללי, הסגל של בניטס הוא חזק יותר ויותר מנוסה מזה שהיה בשנה שעברה. העזיבה של קבאני הייתה יכולה להשפיע אם הם היו מצרפים שחקנים ברמה פחותה יותר. לא הורגשו שינויים אחרי שאתה מביא מישהו כמו היגואין. יש לו איכויות שונות, אבל הוא ברמה דומה. המפגשים בין נאפולי ליובנטוס איבדו מהיוקרה שלהם אחרי הימים של דייגו מראדונה ומישל פלאטיני. שתי הקבוצות חזרו לטופ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully