וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו: "כרגע אנחנו משחקים בלי אמונה בעצמנו"

כוכב הניקס סיפר על אסיפת שחקנים, בה הם ניסו להבין מה לא עובד: "צריך לתקן דברים, ומיד". לברון מודה: "יש לי פציעה בגב"

בניו יורק חלמו בגדול לקראת עונת ה-NBA הנוכחית. בענק. עם סגל שכולל שלל כוכבים ובראשם אמארה סטודמאייר, מטה וורלד פיס וכמובן מלך הסלים המכהן כרמלו אנתוני, הניקס רוצים להגיע כמה שיותר רחוק.

אלא שבינתיים זה ממש לא עובד ואל המשחק הלילה (בין שישי לשבת), בחוץ מול שארלוט, ניו יורק מגיעה במאזן של שלושה הפסדים וניצחון בודד, אותו השיגו במשחק הראשון של העונה. הניקס ינסו לנקום בשארלוט, שרק לפני כמה ימים ניצחה במדיסון סקוור גארדן וכדי לנסות לאחד את השורות, ערכו שחקני הקבוצה פגישה פרטית.

"סגרנו את הדלת אחרי ההפסד לשארלוט. דיברנו קצת וניסינו להבין מה קורה", סיפר כרמלו, "אנחנו חייבים לרצות את זה, לרצות לעשות את זה, להאמין בעצמנו. כרגע אנחנו משחקים כאילו אנחנו לא מאמינים בעצמנו. הכול שאלה של מאמץ. אסור לאבד כל כך הרבה כדורים ואני מקווה שהשיחה הזו גרמה לכולם להבין שגם אם זה רק שלב מוקדם של העונה, יש דברים שצריך לתקן. וצריך לתקן אותם מיד".

אגב, מאמן שארלוט סטיב קליפורד נכנס לבית החולים לאחר שלא חש בטוב. אם הוא לא יוכל לעמוד על הקווים במשחק, מי שצפוי להדריך את הבובקאטס הוא אגדת הניקס בעבר, פטריק יואינג.

כרמלו אנתוני, ניו ירק ניקס, מול ג''פרי טיילור, שארלוט בובקאטס. רויטרס
זמן לנקמה? כרמלו והניקס שוב מול שארלוט/רויטרס

פתיחת העונה של האלופה מיאמי לעומת זאת, לא רעה ואחרי שהפסידו פעמיים ברציפות, ההיט השיגו ניצחונות בכל שלושת המשחקים האחרונים שלהם והתמקמו במהרה מאחורי אינדיאנה בצמרת המזרח.

אבל גם במיאמי יש דברים מדאיגים: לאחר הניצחון על הקליפרס, לברון ג'יימס הודה שהוא לא משחק בכושרו הרגיל בשל כאבים בגב התחתון, מהם הוא סובל לפי הגדרתו "מספר שבועות".

"אם לא אוכל לתת מספיק לקבוצה, לא אשחק", אמר קינג ג'יימס, "אבל כרגע המצב לא גרוע ברמה כזו. ההרגשה לא טובה, במיוחד כשאני מנסה לישון. אני עושה כל מה שאני יכול כדי לחזור לעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully