וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ד'אנטוני: "שיטת 'האק-א-דווייט' עבדה טוב"

המאמן שביקר את הטקטיקה אשתקד התגונן: "אני לא משוגע". קובי עקץ את האקס, הווארד: "מאכזב להפסיד ככה, ערב נורא"

היו לפנות בוקר (שישי) הרבה אמוציות על הפרקט בטויוטה סנטר של יוסטון, כשדווייט הווארד אירח את חבריו לשעבר מלוס אנג'לס לייקרס. החבורה מהוליווד פתחה חזק, הווארד וחבריו חזרו למשחק, בדקות הסיום סופרמן נשלח במתכוון לקו העונשין על ידי חבריו, רק כדי להחטיא שוב ושוב (5 מ-16) ולראות את סטיב בלייק קולע שלשת ניצחון למארחת שנייה לסיום, שהעניקה ללייקרס 98:99 מתוק.

"כל הפסד כואב, אף אחד לא אוהב להפסיד", אמר הווארד (15 נקודות ו-14 ריבאונדים) בסיום, "מאכזב להפסיד בדרך שבה זה קרה". הרוקטס קלעו ב-63.5% מהקו, ולהווארד היה חלק נכבד באחוזים הרעים האלה. "זרקנו נורא מהקו, נצטרך להמשיך לעבוד, היה נורא הערב".

גם מבחינת עומרי כספי זה לא היה משחק אותו הוא ירצה לזכור. הפורוורד הישראלי של יוסטון זכה ל-20 דקות, בהן קלע 5 נקודות (0 מ-2 לשתיים, 1 מ-3 לשלוש, 2 מ-2 מהקו), והוסיף 3 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה ואיבוד.

סנטר יוסטון רוקטס דווייט הווארד (ימין) מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס פאו גאסול (שמאל). רויטרס
פישל מהקו. הווארד מול גאסול/רויטרס

מאמן הלייקרס מייק דאנטוני, שבעונה שעברה יצא נגד תופעת ה"האק-א-דווייט" ראה את שחקניו שולחים שוב ושוב את סנטר יוסטון לעונשין. "זה לא אומר שאי אפשר להשתמש בזה, אני לא משוגע", הגיב דאנטוני, "אני חושב שה'האק-א-דווייט' עבד טוב, כי זה הוציא את הארדן מהמשחק. על הארדן קשה לשמור באחד-על-אחד, אני מעדיף את הווארד בפנים מאשר את הארדן. הווארד בחר את הבחירה שלו, חייבים לכבד את זה. הוא בסדר ותהיה להם קבוצה מצוינת".

אגב, בעונה שעברה בחודש מרץ אמר דאנטוני על ה"אק-א-דווייט": "אנחנו בעסקי הבידור, וזה לא מבדר אף אחד. אני מצטער עבור האוהדים".

"הייתי בתוך הקצב ואז הם התחילו לעשות פאולים על דווייט", אמר חברו של סופרמן לרוקטס, ג'יימס הארדן, שהפגיז 35 נקודות ועקץ את דאנטוני. "זה מאט אותנו, זה פוגע בקצב שלנו, יופי של קואצ'ינג".

הארדן התייחס ליכולתו של הווארד מהעונשין ואמר: "הוא עובד על זה. יש לו ביטחון עצמי ללכת לקו לקלוע אותן ואנחנו גם בוטחים בו שיוכל לקלוע מהקו".

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
התכנית עבדה. דאנטוני/AP

קובי בריאנט, שעדיין מחלים מפציעתו, אמר על סופרמן בסיום: "אני חושב שלהאוורד תהיה שנה גדולה, הוא תמיד נחוש להיות שחקן התקפה יותר משפיע וביוסטון תהיה לו הזדמנות לעשות את זה. הווארד תמיד רצה להיות חלק מהגדולים מכולם, צ'מברליין, שאקיל ואולג'ואן, העונה הוא צריך לתת את המספרים האלה - 25, 26 למשחק". כשבריאנט נשאל האם דיבר עם האוורד במהלך הימים האחרונים בהם היה בלוס אנג'לס, כשקודם לכן הפסיד לקליפרס, ענה בריאנט בציניות: "אנחנו מדברים כל יום".

באשר לחזרתו למגרשים אמר בריאנט: "אין לי לוח זמנים, אני מתאמץ ואלך לעשות עוד תרגילים אחרי הראיונות עם התקשורת. הדבר הכי קשה הוא לחזור ולשחק ברמה גבוהה".

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס. Danny Moloshok, AP
אהב את מה שראה, ולא שכח לתבל בקצת ציניות. בריאנט/AP, Danny Moloshok

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully