וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "אחד מהניצחונות הכי גדולים של מכבי ת"א"

7.11.2013 / 22:08

פאולו סוזה חגג את ה-2:4 על פרנקפורט: "ראינו קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה". זהבי: "סיפקנו חוויה לכדורגל הישראלי. בשביל זה הביאו אותי לפה". יצחקי: "הנגיחה? אנחנו עובדים על זה באימונים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את אחד מניצחונותיה המרשימים ביותר אי פעם בזירה האירופית, 2:4 על איינטרכט פרנקפורט במחזור הרביעי של בית ו' בליגה האירופית. ההצגה הפנטסטית של הצהובים העלתה את כמות הנקודות שלהם לשבע וקירבה אותם להעפלה היסטורית לשלב הפלייאוף של המפעל. בסיום המשחק גם כ-1,500 אוהדי פרנקפורט שהגיעו לישראל, מחאו כפיים לשחקני מכבי תל אביב. ראשי המועדון הגרמני אף שוחחו עם הבעלים מיטש גולדהאר ונציגו ג'ק אנגלידיס ושיבחו את האירוח לו זכו הם והאוהדים.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
קרנבל בבלומפילד/ברני ארדוב

המאמן פאולו סוזה חגג עם השחקנים וסיכם: "אין ספק שזה אחד מהניצחונות הכי גדולים של מכבי תל אביב. השחקנים הוכיחו אופי והראו שהם מסוגלים לעשות את העבודה ברמות הכי גבוהות. ראינו קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה ומבצעת את הדברים על הצד הטוב ביותר".

סוזה המשיך: "פרנקפורט היא קבוצה שמשחקת בסגנון מאוד מהיר מאוד ואינטנסיבי וקשה מאוד להתמודד איתה במשך 90 דקות. אני גאה מאוד בשחקנים שלי כי הגיע להם. אני מקווה שזה יתן להם אנרגיה להמשיך כדי ליצור עוד לילות היסטוריים כמו זה".

הפורטוגלי התייחס לשילובו בהרכב של ברק יצחקי, שכבש שני שערים יפים: "ברק עשה משחק מצוין. הגיע לו לכבוש, אני מקווה שיבקיע ככה בכל משחק. אני רוצה שכל השחקנים יוכיחו לי כל הזמן שהם ראויים לשחק ושהם מסוגלים לעשות את מה שנדרש מהם באינטנסיביות גדולה וברמות הכי גבוהות".

סוזה הוסיף: "הניצחון הזה מקדם אותנו מאוד לעבר העפלה לשלב הבא, אבל צריך לזכור שיש עוד שני משחקים ולא סיימנו את העבודה. זה בהחלט ניצחון שנותן לנו מקדמה גדולה. השחקנים צריכים לדעת לשלב בין המסגרות והם עושים את זה מצוין. יש לנו ארבעה ימים להתכונן למכבי פתח תקוה. נעשה את ההתאמות ונתמקד בלאושש את השחקנים אחרי מאמץ גופני מאוד גדול".

המאמן המפסיד, ארמין פה, אמר בסיום: " לא עשינו כלום במחצית הראשונה. לא הגענו למצבים ומכבי הייתה מאוד אגרסיבית. במחצית השנייה היינו יותר דומיננטים. אני לא מאוכזב מהשחקנים שלי. למכבי הייתה מוטביציה גבוהה והיא שיחקה טוב. יש לי רק מחמאות לצורה שבה הם נראו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה חוגג עם שחקניו. ברני ארדוב
"גאה בשחקנים, הגיע להם". סוזה חוגג/ברני ארדוב

ברק יצחקי שכיכב עם צמד, אמר: "אני שמח שבסופו של דבר ניצחנו כי זה היה מאוד חשוב, בעיקר אחרי ההפסד בבאר שבע. היה לנו משחק טוב, נגד קבוצה מאוד קשה, ואני חושב שהיום הראנו להם מה זה כדורגל ישראלי. בבאר שבע היה משחק כזה מבולגן כזה. הם שיחקו עם עם המון התלהבות, הובילו ואנחנו רצינו להשוות. פה שיחקנו מול קבוצה עם איכות מאוד גבוהה וזה שהבקענו ארבעה שערים אומר הרבה".

על החזרה שלו להרכב אמר החלוץ: "כל אחד רוצה לשחק, אבל יש שני מפעלים וזה קשה. אנחנו מחלקים את הדקות ואנחנו מציגים כדורגל טוב גם באירופה וגם בליגה.תאמינו או לא, עבדנו על הגול שלי בנגיחה באימון. השחקן עוצר את הכדור ומיד מרים אותו ואני שמח שזה נפל לי על הראש".

יצחקי סיכם: "אין ספק שהתוצאה הזו טובה. יש לנו שני משחקים קשים גם בניקוסיה וגם בבית מול בורדו ואני בטוח שאם נשחק עם רצינות ומחויבות כמו היום, נחייך בסוף המפעל הזה".

ערן זהבי אמר: "עוד אחד מהערבים שסיפקנו חוויה לכדורגל הישראלי. זה אחד המשחקים הגדולים שלי בקריירה. עשינו ערב מדהים עם הקהל שנתן לנו דחיפה ענקית. במחצית הראשונה נתנו הצגת כדורגל ובשנייה אני חושב שהמשחק בבאר שבע קצת התחיל להשפיע, היינו קצת עייפים. אני שמח על המספרים שלי, אבל הקבוצה עוזרת לי להביא את היכולות לידי ביטוי. אנחנו מכניסים את היכולות האישיות לתוך המבנה ולכן זה נראה ככה".

זהבי התייחס לבעלים מיטש גולדהאר שהגיע הערב לבלומפילד: "אנחנו שמחים שאנחנו מסבים לו קצת אושר והוא שמח והוא רואה תמורה להשקעה שלו. מגיע לו, הוא משקיע פה הרבה. כן, גם בשביל משחקים כאלה הביאו את ערן זהבי ואני צריך להמשיך לתת קבלות".

שחקן מכבי תל אביב, ברק יצחקי, מול שחקן איינטרכט פרנקפורט, קונסטנט ג'אקפה. ברני ארדוב
"עבדנו על הנגיחה הזו בשבת". יצחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully