וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאר פספס אימון, מוריניו השאיר אותו מחוץ לסגל

הפורטוגלי העניש את הבלגי, והסביר: "אבא צריך לחנך את הילדים שלו". שמונה שוטרים נפצעו באמסטרדם, אוהדי סלטיק נעצרו

צפו במוריניו מתלוצץ עם העיתונאים

בצ'לסי היו עסוקים אתמול (רביעי) בסיבת אי שילובו של אדן הזאר למרות הניצחון 0:3 על שאלקה, כאשר נראה שהבלגי משך את מרבית תשומת הלב של העיתונאים. כשז'וזה מוריניו נשאל במסיבת העיתונאים על מצבו של הזאר, הוא השיב: "אני לא רוצה לשקר. הוא לא פצוע. אם הוא איחר? תראו, הוא ילד. ילדים עושים טעויות ואבות צריכים להיות חכמים בדרך שבה הם מחנכים את הבנים שלהם".

הפורטוגלי המשיך: "הוא לא שיחק. הוא רצה לשחק. הוא היה מדוכדך מכך שהוא לא שיחק. ניצחנו בלעדיו". למרות העונש, מוריניו הבהיר כי הוא מתכוון להחזירו לעניינים לקראת המשחק נגד ווסט ברומיץ' בשבת. "בשבת הוא יחזור ובזה ייגמר הסיפור. בואו נשכח מאדן מכיוון שהוא לא שיחק, ובשבת הוא יהיה עם הקבוצה. אנחנו יודעים שהוא כשרוני. הוא יישב על הספסל או ישחק, אבל בוודאות הוא יהיה בסגל".

המשחק הטעון בין סלטיק לאייאקס באמסטרדם אתמול (רביעי) סיפק לא מעט עבודה לשוטרים שנאלצו להיכנס לעובי הקורה לאחר מהומות ועימותים בין מחנות האוהדים. בסיומם של ההתפרעויות נעצרו 15 אוהדי סלטיק אחרי ששמונה שוטרים נפצעו. משטרת אמסטרדם הודיעה עוד לפני המשחק כי מספר אוהדים התקיפו שוטרים שהיו על אזרחי עם בקבוקים ואלות.

"ישנם 15 עצורים, רובם אוהדי סלטיק", הודיעה המשטרה. "אחר הצהריים קבוצה גדולה של אוהדי סלטיק תקפו שוטרים בלבוש אזרחי. שמונה נפצעו ואחד נוסף אינו בהכרה". באמסטרדם ציפו לכ-12 אלף אוהדי סלטיק, למרות שההולנדים הבהירו כי אין לאוהדים שלא מחזיקים בכרטיסים טעם להגיע. ערב קודם לכן תשעה אוהדי אייאקס נעצרו אחרי שתקפו אוהדים של סלטיק.

במשחק עצמו ההולנדים ניצחו 0:1 כשלאסה שונה הבקיע שער במהלך קבוצתי נהדר. זהו ניצחון הבכורה של אלופת הולנד שהצטרפה למאבק על המקום השני בבית. הסקוטים נותרו במקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully