וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל: "כולם ראו את הרוח הקבוצתית של ארסנל"

התותחנים חגגו את ה-0:1 על דורטמונד. ויידנפלר: "הכדורגל אכזר". מסי וצ'אבי שוברים שיאים, מוריניו משבח את אטו

המחזור הרביעי בליגת האלופות הושלם הערב (רביעי) והביא איתו עולה נוספת אחרי באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי לשלב הבא - אתלטיקו מדריד, שהביסה את אוסטריה וינה 0:4 ושמרה על מאזנה המושלם במפעל. הניצחון הגדול של הערב היה שייך לארסנל, שהשיגה 0:1 יקר מפז על דורטמונד בגרמניה משער של ארון ראמזי כמובן. ליאונל מסי שבר את הבצורת המפורסמת עם צמד קליל ב-1:3 הנינוח על מילאן, בעוד סמואל אטו חגג צמד גם כן ב-0:3 של צ'לסי על שאלקה.

כל התוצאות, כל המבקיעים: זה מה שהיה במחזור הרביעי בליגת האלופות

שחקני ארסנל מסוט אוזיל, ארון ראמזי. AP
חגיגה גדולה בגרמניה. ראמזי ואוזיל/AP

צ'אבי עקף את ראול, מסי את רונאלדו

בקאמפ נואו, ניצחה ברצלונה 1:3 את מילאן הודות לצמד של ליאונל מסי, ששב לכבוש אחרי ארבעה משחקים שחונים. הארגנטינאי ציין עונה שביעית ברציפות בה הוא מבקיע יותר חמישה שערים ומעלה בליגת האלופות - הישג שאף שחקן לפניו לא רשם. כמו כן, למסי כעת שמונה שערים בליגת האלופות נגד מילאן - הכי הרבה שערים של שחקן מול יריבה ספציפית במפעל (עקף את רונאלדו, לו שבעה מול אייאקס).

נציג נוסף של ברצלונה שרשם הישג היסטורי הוא צ'אבי, שרשם ניצחון מספר 79 בליגת האלופות במשחקו ה-141 במפעל, ועקף את ראול בפסגת הדירוג הנ"ל. "אני מרוצה מהניצחון, שיחקנו טוב, והפילוסופיה שלנו היא לשחק כדורגל טוב ולהשיג תוצאות טובות", אמר הקשר הוותיק.

סרחיו בוסקטס, שהבקיע את השער השני במשחק, אמר: "המשימה הושלמה. אני חושב ששיחקנו טוב במחצית הראשונה וסבלנו קצת במחצית השנייה, אבל הניצחון השאיר אותנו בעמדה טובה בבית. אנחנו לא כאלה גבוהים ובכל זאת היום הבקעתי שער בנגיחה ולכן אני שמח מאוד. מול השער ליאונל מסי הוא תמיד מכונה. היום הוא הבקיע צמד ואני מקווה שהוא ימשיך בדרך הזו".

בצד המפסיד, התייחס מסימיליאנו אלגרי להחלטה לספסל את מריו באלוטלי ואמר: "עשיתי את זה בשביל מילאן ובשביל מריו. זה פשוט - למריו היתה פציעה וההופעות האחרונות שלו לא היו חדות, כך שהעדפתי לא לפתוח איתו. הוא עשה כמה דברים טובים במחצית השניה. ברור שאנשים מצפים ממנו ליותר, הוא צריך להשתפר ולהתרגל לשחק כל שלושה ימים, שזה דבר שהוא לא ממש עשה אף פעם".

ריקרדו מונטוליבו הוסיף: "קשה לשחק כאן, למרות שייצרנו כמה הזדמנויות. חבל שלא הצלחנו לנצל אותן, ועכשיו נצטרך להרוויח את הכרטיס לשלב הבא במשחקים נגד סלטיק ואייאקס".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
ברוכים השבים. ליאונל מסי/רויטרס

ונגר: "הראנו את היכולת האמיתית שלנו"

ארון ראמזי המשיך את פתיחת העונה המופלאה שלו, כשהבקיע את השער היחיד של ארסנל בניצחון הגדול 0:1 על דורטמונד בגרמניה, שקירב מאוד את התותחנים לשלב הבא. "זה מקום קשה לשחק בו, אבל האוהדים שלנו היו מדהימים", אמר ראמזי בסיום. "שיחקנו מעולה והשגנו תוצאה מעולה".

ארסן ונגר, שאימן הערב את משחקו ה-150 במפעל, אמר: "אני מרוצה מכך שהיינו מרוכזים הלילה. היינו תחת לחץ מהדקה הראשונה ועד האחרונה, אבל לא עשינו טעויות והגנו בצורה טובה מאוד. היינו יעילים ועבדנו יחד ולמרות שהיו לנו דקות קשות במחצית הראשונה, הופענו בצורה בוגרת מאוד. הייתי מודאג שעד שהובלנו 0:1, אבל לא הצלחנו לכבוש את השני למרות שהגענו לכמה הזדמנויות. ידענו במחצית שאנחנו צריכים לשמור על ריכוז ושאנחנו צריכים להשתמש ביכולת הטכנית שלנו כדי לנצח את המשחק וזה מה שקרה. ההגנה שלנו עמדה תחת הלחץ והראינו את היכולת האמיתית שלנו. לא הרבה קבוצות יגיעו לכאן וינצחו".

מסוט אוזיל צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כולם ראו את הרוח הקבוצתית שלנו. זה היה ניצחון מדהים, תודה לכל האוהדים שלנו".

מאמן סגנית אלופת אירופה יורגן קלופ היה מאוד מאוכזב ואמר בסיום: "זה היה הפסד לא הכרחי, אבל עדיין לא איבדנו תקווה והכל אפשרי כל עוד ננצח את שני המשחקים שנותרו לנו. מעכשיו זה הולך להיות מרתק".

רומן ויידנפלר, שוערה של דורטמונד, אמר בסיום: "הכדורגל יכול להיות אכזר. נכנסנו להלם אחרי השער שספגנו, אבל בסך הכול היו לנו יותר הזדמנויות והיינו צריכים להשיג משהו מהמשחק הזה".

שחקני דורטמונד מאוכזבים. רויטרס
עדיין לא מאבדים תקווה. שחקני דורטמונד/רויטרס

מוריניו: "השערים נותנים לאטו ביטחון"

הסיפור הגדול בניצחון של צ'לסי 0:3 על שאלקה היה סמואל אטו, שכבש צמד ונראה פשוט מצוין. "הוא לא הגיע לכאן בכושר הכי טוב, אבל הוא משתפר, צעד אחר צעד, והשערים נותנים לו ביטחון", אמר על הרכש שלו ז'וזה מוריניו. הניצחון הזה היה מאוד קשור לאופי שלנו. התחלנו קצת בלחץ, אבל התאוששנו טוב ושיחקנו אגרסיבי".

ג'ון טרי הוסיף: "זה ניצחון מצוין ותוצאה טובה. היו לנו עשר דקות ראשונות לא טובות, היינו לחוצים מעט, אבל השער הראשון גרם לנו להתחיל לשחק. שלטנו במשחק".

מנגד, ג'רמיין ג'ונס, קשרה של שאלקה, אמר: "המשכנו לעשות טעויות טיפשיות והזמנו את היריבה להבקיע את השער הראשון. בדיוק לזה הם חיכו. אחרי שספגנו את השער הראשון היה קשה לנו לשחק נגדם. הגענו לכמה הזדמנויות ולא ניצלנו אותן. טימו הילדברנד יודע שהחיים נמשכים למרות הטעות שלו".

שחקן צ'לסי סמואל אטו חוגג עם ז'וזה מוריניו. GettyImages
שניהם מרוויחים מהחיבור הזה. אטו ומוריניו/GettyImages

היגואין כבר מריח את השלב הבא

נאפולי השיגה לעצמה מקדמה ענקית אחרי 2:3 דרמטי על מארסיי, שמקרב אותה מאוד לשלב הבא ולמעשה שם את גורלה ברגליה. "זה היה משחק קשה מאוד וידענו שהולך להיות קשה", אמר גונסאלו היגואין, שכבש צמד. "זה ניצחון מכונן עבורנו. אנחנו מרוצים ויודעים שזה עדיין בית מאוד מסובך, אבל נצטרך לתת את כל כולנו. אני אישית בכושר טוב, אני מרגיש טוב יותר מרגע לרגע".

אתלטיקו מדריד הביסה את אוסטריה וינה 0:4 כשדייגו קוסטה כמובן המשיך להבקיע, כשם שהוא עושה כמעט בכל משחק, וחובבי הענף יזכו לראות אותו גם בשלב הבא. "הקבוצה היתה מצוינת היום והגיע לנו לעלות שלב", אמר החלוץ האדיר. "אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. ידענו שיהיה מאוד חשוב לנצח בגלל התיקו בין זניט ופורטו".

שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה. GettyImages
ושמישהו ינסה לעצור אותו. דייגו קוסטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully