וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 דקות ללא נקודות למקל בהפסד 107:93 לת'אנדר

הרכז הישראלי של דאלאס לא זכה הפעם לקרדיט ממאמנו, ורשם 2 אסיסטים, 2 ריבאונדים וחטיפה. 23 לדוראנט, 22 לווסטברוק

דאלאס ספגה הבוקר (חמישי) את הפסדה ה-11 ברציפות מול אוקלהומה סיטי, כשנכנעה לת'אנדר 107:93. גל מקל וחבריו הגיעו לביקור אצל השכנה מאוקלהומה אחרי שני ניצחונות בית מוחצים על הגריזליס והלייקרס, אבל נתקלו במשוכה קשה מדי עבורם, והמשיכו את המסורת במפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות, בעקבותיו עלו הת'אנדר למאזן של 1:3, והמאבריקס ירדו ל-2:3.

עוד הלילה: אינדיאנה עדיין מושלמת, בוסטון ניצחה לראשונה העונה

גארד דאלאס מאבריקס גל מקל. Danny Johnston, AP
יום פחות מוצלח. גל מקל/AP, Danny Johnston

מקל סבל הפעם ממשחק לא טוב, כשזכה ל-11 דקות בלבד על הפרקט, בהן לא קלע (0 מ-3 לשתיים, 0 מ-1 לשלוש), והוסיף שני אסיסטים, שני ריבאונדים וחטיפה, ללא אף איבוד. הרכז הישראלי עלה מהספסל לראשונה שתי דקות לסיום הרבע הראשון, כשהמאבס שלו דווקא הוליכו 24:26, ומיד סידר שלשה לדירק נוביצקי, אבל בשתי הדקות הבאות הוא הספיק להחטיא שלוש פעמים, ובאמצע הרבע השני הוא הוחלף על ידי וינס קרטר.

מקל נשלף פעם נוספת מהספסל בשניות האחרונות של הרבע השלישי, ורשם חטיפה מידיו של קווין דוראנט עם הבאזר, אבל שתי דקות בתוך הרבע הרביעי, בהן רשם אסיסט וריבאונד, הוא הוחלף על ידי חוסה קלדרון, כשהתוצאה עמדה על 87:77 לת'אנדר, וחזר רק דקה וחצי לסיום כשהמשחק כבר היה גמור.

את המנצחים הוביל כרגיל קווין דוראנט עם 23 נקודות, 7 מ-16 מהשדה, 10 אסיסטים, 5 איבודים ו-3 ריבאונדים, וראסל ווסטברוק שהמשיך להסיר חלודה עזר עם 22 נקודות (10 מ-20), 4 אסיסטים וגם 5 איבודים. סרג' איבקה תרם 17 נקודות ו-13 ריבאונדים, ג'רמי לאמב הוסיף 13 מהספסל. אצל המאבס מונטה אליס קלע 20, שון מריו וג'ו קראודר הוסיפו 17 כל אחד, דירק נוביצקי סיים עם 16 (5 מ-12).

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול מונטה אליס שחקן דאלאס מאבריקס. רויטרס
הניצחון שלהם לא הוטל בספק לרגע. קווין דוראנט מול מונטה אליס/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully