וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיימן וקרלייל בקרב עקיצות, נוביצקי ב"קו האש"

סנטר הלייקרס טען שקרלייל "לחוץ, ומספר סיפורים לשחקנים", הקואץ' ענה, והפורוורד נקלע לקרב המילולי בין חברו למאמנו

עקיצות בין שחקנים די נפוצות ב-NBA, אבל קרב מילולי בין מאמנים לשחקנים לא רואים כל יום. כריס קיימן, שעבר בקיץ ללוס אנג'לס לייקרס, ניצל את הזמן לפני משחקה של קבוצתו נגד דאלאס, בה שיחק בעבר, כדי "לסגור חשבון" עם מאמנו בעבר ריק קרלייל. "היו לי זמנים קשים מאוד עם מאמנים שאומרים לך משהו אחד ואומרים עליך משהו אחר מאחורי הגב", אמר הגרמני, "לא קל להחליט, האם הוא רציני, היו הרבה סיפורים שסיפרו לי ויום למחרת קרו דברים הפוכים לגמרי. קרלייל שיחק משחקים עם השחקנים. הוא לא משחק משחקים עם דירק נוביצקי או וינס קרטר, אבל עם האחרים הוא משחק משחקים. היו לי כל כך הרבה שיחות איתו והתעייפתי מהן".

שחקן נבחרת גרמניה כריס קיימן. Johannes Simon, GettyImages
"היו הרבה סיפורים שסיפרו לי ויום למחרת קרו דברים הפוכים לגמרי". קיימן במדי גרמניה/GettyImages, Johannes Simon

קיימן תפס את הדקות של נוביצקי בדאלאס בשנה שעברה בזמן שבן ארצו וחברו לנבחרת גרמניה החלים מפציעה, וכשה"ג'רמינייטור" חזר לפרקט, נפגעה כמות דקות המשחק של קיימן. "אם דירק היה בריא אני לא יודע אם הייתי בכלל משחק בעונה שעברה. שיחקתי טוב אבל כשדירק חזר הדקות שלי ירדו בהתמדה. זה היה קשה, ולקראת סוף השנה חשבתי לעצמי למה הוא בכלל רוצה אותי בסגל גם בעונה הבאה. הם ייתנו לי חמש דקות למשחק? זה לא יעבוד. קרלייל אמר לי שזה לא עובד עם דירק, אבל אם תראו את המספרים הם לא כל כך רעים, הם התרגלו ל-50-60 ניצחונות ופתאום 50% הצלחה לא מתאים להם".

ריק קרלייל מאמן דאלאס מאבריקס. רויטרס
"אני חושב שקיימן שיחק מצוין ואני בשוק שהוא לא קיבל יותר דקות". קרלייל/רויטרס

קיימן תרם למאבס 10.5 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע בעונה שעברה, ושיחק רק 20.7 דקות בממצוע למשחק, הממוצע הנמוך בקריירה שלו. כשהתבקש להשוות בין מאמנו הנוכחי בלייקרס, מייק דאנטוני, לבין קרלייל, אמר קיימן: "זה סגנון שונה לגמרי. קרלייל הוא לחוץ ומשחק משחקים עם השחקנים, דאנטוני רגוע יותר, הוא נותן לשחקנים להרגיש את המשחק ולעשות טעויות".

קרלייל לא הגיב לדבריו של הסנטר הגרמני לפני המשחק, אולם לאחר ניצחונה של דאלאס בסטייפלס סנטר (104:123) הוא ניצל ריאיון של דירק נוביצקי בחדר ההלבשה, הגיח מאחורי גבו של הפורוורד ועקץ את קיימן כשאמר: "אני חושב שקיימן שיחק מצוין ואני בשוק שהוא לא קיבל יותר דקות". קיימן שיחק 17 דקות ותרם ללייקרס 10 נקודות ו-7 כדורים חוזרים. "אני רוצה לציין שקיימן שיחק מולנו 17 דקות וכששיחק בדאלאס קיבל 20", עקץ קרלייל. נוביצקי, שנקלע ל"קו האש" בין מאמנו לחברו, אמר: "אני לא ממש יודע מה כריס אמר, שמעתי משהו על זה, ולא אגיב עד שלא אקרא. אני חושב שמערכת היחסים ביניהם הידרדרה בשנה שעברה, כשכריס רצה עוד דקות. דברים לא הסתדרו, וזה פגע בי".

שחקני דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי, כריס קיימן. AP
העקיצות האלה לא באות לו טוב, זה בטוח. נוביצקי עם קיימן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully