וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "בכל יום מישהו אחר יכול להתפוצץ אצלנו"

שחקן מכבי חיפה חגג את ה-69:72 היוקרתי על בנביט: "יש לנו ביטחון ואנחנו משתפרים". דני פרנקו: "היה משחק משוגע"

מכבי חיפה השיגה הערב (רביעי) ניצחון שישי רצוף, הפעם 69:72 על מוליכת הליגה הטורקית, בנביט, במסגרת היורוקאפ. השחקנים של דני פרנקו הציגו משחק לחימה נפלא מול היריבה העדיפה, שיפרו מאזנם ל-1:3 ועשו צעד גדול אל עבר השלב הבא.

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
הקבוצה שלו לא עוצרת. דני פרנקו/אדריאן הרבשטיין

"היה משחק משוגע", הודה דני פרנקו בסיום. "בנביט קבוצה ברמה גבוהה וכשאתה מאבד ריכוז הם מענישים אותך. יש להם הרבה שחקנים מסוכנים. היו דקות שאיבדנו ריכוז, עשינו כמה דברים מיוחדים כדי לעכב אותם ואני מאוד שמח ששחקנים התעלו ועם הרבה מאמץ של הקבוצה, לנצח. להשאיר את בנביט על 69 נקודות זה לא דבר שקורה כל יום. אנחנו עוד רחוקים מלעלות אבל עושים דברים יפים כקבוצה ומתקדמים ממשחק למשחק, העונה עוד מאוד ארוכה".

על דונטה סמית', שהצטיין גם הערב עם 20 נקודות - לא מעט מהן ברגעי ההכרעה, אמר המאמן החיפאי: "הוא שחקן. אנחנו מכירים את היכוולות שלו, אבל זה לא רק הוא היום. דגן יבזורי היה טוב, בן רייס עשה עבודה גדולה".

בריאן רנדל, שסיים עם 18 נקודות, התייחס לנסיון השלשה של ארל רואלנד בשניה האחרונה, נסיון שכמעט שלח את המשחק להארכה, ואמר: "הזריקה האחרונה היתה הרבה יותר מדי קרובה. אבל חזרנו אחרי נפילה ברבע השלישי ואנחנו מאוד שמחים. אנחנו מתחברים. התחלנו די לאט את העונה, עשינו יותר מדי טעויות והיה לנו מזל, אבל עכשיו אנחנו מתחילים להשתפר. יש לנו ביטחון, אנחנו יודעים שבכל יום מישהו אחר יכול להתפוצץ אצלנו, וזה עוזר".

שחקן מכבי חיפה בריאן רנדל. אדריאן הרבשטיין
עצר את הנשימה בזריקה האחרונה. רנדל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully