וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקסיקו חוששים: "משחק הגובה של ניו זילנד מסוכן"

המשחק הראשון במוק' הגביע העולמי יתקיים בשבוע הבא. ריקי הרברט: "מקסיקו מעולה בבית, אבל דווקא שם הלחץ יהיה עליה"

במקסיקו וניו זילנד מעלים את קצב ההכנות למשחק במוקדמות הגביע העולמי ביניהן בדיוק בעוד שבוע באצטדיון האצטקה במקסיקו סיטי (רביעי, 21:30 שעון ישראל). ה"אול וייטס" סיימו במקום הראשון בבית המוקדמות האוקיאני ומקסיקו הסתפקה במקום הרביעי בבית המוקדמות האחרון באזור הצפון-מרכז אמריקאי, מה שקבע ביניהן דייט כפול ל-13 ול-20 בנובמבר. המנצחת במפגש הכפול תעפיל לגביע העולמי בברזיל.

במקסיקו, שתגיע עם המאמן החדש מיגל הררה, חוששים בעיקר ממשחק הגובה של הניו זילנדים. הבלם פרנסיסקו "מאסה" רודריגס, שדווקא מתנשא לגובה של 1.90 מטר, אמר: "אנחנו מכירים את הנקודות החזקות של ניו זילנד - הגובה של השחקנים שלהם והכדורים הנייחים. זה מאוד יקשה עלינו ואנחנו עובדים על זה. אנחנו מוכנים לצמד המשחקים מבחינה מנטלית וזה הדבר היחיד עליו אנחנו חושבים".

מאמן ניו זילנד, ריקי הרברט, כבר הצעיד את הנבחרת שלו לגביע העולמי ב-2010 וה"אול וייטס" רשמו שם הופעה מפתיעה עם שלוש תוצאות תיקו בבית שכלל גם את איטליה, פרגוואי וסלובקיה. המאמן שרוצה עוד עלייה אמר: "מקסיקו היא נבחרת מעולה שביום נתון מסוגלת לנצח בבית כל יריבה בעולם. ראיתי את הניצחון שלה על פינלנד במשחק הכנה בשבוע שעבר, כשהשחקנים המקסיקנים היו יכולים לבטא את עצמם בחופשיות, אבל האם הם יוכלו לעשות דבר דומה מול אצטדיון מלא וכשכל הלחץ עליהם? יש לי ספקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully