וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: שיא שערים לרונאלדו. לחץ ביובנטוס: "יהיה קשה"

כריסטיאנו רונאלדו השווה שיא כיבושים בשלב הבתים ב-2:2 של ריאל מדריד מול יובנטוס, ועבר את מסי בכיבושים בצ'מפיונס ב-2013. יובה הידרדרה למקום האחרון בבית, בופון מתכונן לקרב מול גלאטסראיי. קסיאס הציל את ריאל: "לא פשוט לשחק פעם בשבועיים"

ארבעה מחזורים מפתיחת שלב הבתים הראשון של ליגת האלופות, וכבר יש לנו קבוצות שהבטיחו את עלייתן לשלב הבא, בעוד שאחרות מוצאות את עצמן בצרות צרורות. במשחק המרכזי של הערב סיימה יובנטוס ב-2:2 עם ריאל מדריד, ובכך צנחה אל המקום האחרון בבית ב', משם יהיה קשה לה לעלות. הבלאנקוס לעומת זאת עם רגל ורבע בשלב הבא, בזכות הופעה נהדרת של כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל.

ג'אנלואיג'י בופון, יובנטוס, מול איקר קסיאס, ריאל מדריד. Claudio Villa, GettyImages
שניהם עשו עבודה טובה. בופון וקסיאס/GettyImages, Claudio Villa

"זו לא בושה לאבד נקודות מול קבוצה גדולה כמו ריאל מדריד", אמר שוערה יובה, ג'אנלואיג'י בופון. "יש להם יכולת אישית גבוהה, חלוצים נהדרים ובכל פעם שהם מתקרבים לשער אתה מרגיש את הלחץ עולה. גם איקר קסיאס עשה עבודה טובה הערב. העצירות שלו סייעו לריאל להשיג את התיקו". ומה חושב בופון על ההמשך? "קשה, זה לא הולך להיות פשוט עבורינו מעכשיו, אבל נעשה מה שאנחנו יכולים כדי לעלות".

פול פוגבה, שסחט את הפנדל המפוקפק מריאל אמר בסיום: "אתה משלם על טעויות מול קבוצה כמו ריאל מדריד. היה לנו מזל כי גלאטסראיי הפסידה הערב, אבל אנחנו חייבים להתמקד בעצמנו ולחשוב מה אנחנו הולכים לעשות מכאן והלאה. אנחנו קבוצה גדולה, אבל צריכים להוכיח זאת".

קרלו אנצ'לוטי סיכם את המשחק של ריאל והודה: "אני שבע רצון, במיוחד מהמחצית השנייה. עבדנו קשה ולבנזמה היו מצבים להכריע את המשחק. היו לנו בעיות בהגנה, התגוננו קרוב מדי לשער שלנו".

אם באיקר קסיאס עסקינן, הרי שגם הוא החמיא למקביל שלו: "ממש שמחתי כשבופון החמיא לי בסיום המשחק. אלו ימים קשים עבורי בניסיון להיכנס להרכב כך כשיש לי הזדמנות לשחק אני חייב להיות ברמה הטובה ביותר שלי, כדי שהמאמן ימשיך להאמין בי. לא קל לשחק פעם בשבועיים, אבל זה מה שיש".

על מצבה של ריאל בבית ב' אמר השוער: "אנחנו עם 10 נקודות מתוך 12 אפשריות, ובליגת האלופות זה מצב מצוין". גם פרננדו יורנטה, שכבש את שער השוויון לאתלטיקו, אמר ש"איקר היה זה שהציל את ריאל במחצית הראשונה, ההצלות שלו עשו את ההבדל".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד לפני פול פוגבה שחקן יובנטוס. GettyImages
חייבים להוכיח את עצמם. פוגבה מול רונאלדו/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו כבש שער והוסיף בישול, הגיע למאזן של 8 שערים העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות, והשווה את השיא שקבעו רוד ואן ניסטלרוי (2004/05), הרנן קרספו (2002/03) ופיפו אינזאגי (2002/03). רונאלדו כבש את שערו ה-14 ב-2013 בצ'מפיונס, ועבר את ליאו מסי, שעומד על 13 "בלבד" ב-2013. זה היה השער ה-59 של כריסטיאנו במפעל, והוא עדיין מפגר מאחורי מסי (63) וראול (71). "אנחנו עדיין משתפרים", אמר רונאלדו על היכולת של קבוצתו, "שיאים? זה לא מה שמטריד אותי, הם באים בטבעיות, אני רק רוצה לתת את המיטב שלי ולהשתפר".

יום גדול לסיטי

מנצ'סטר סיטי חגגה עלייה היסטורית לשמינית גמר ליגת האלופות, עם צמד של סרחיו אגוארו ושלושער של אלברו נגרדו ב-2:5 המרשים על צסק"א מוסקבה. הקפטן יאיא טורה צהל: "זה מדהים, היסטוריה עבור המועדון. נגרדו וקון עובדים מצוין, הם חדים ומשתפים פעולה היטב. זה יום מיוחד עבור האוהדים והקבוצה כי זו הפעם הראשונה שמנצ'סטר סיטי עברה לשלב הבא".

אלברו נגרדו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יום מיוחד. נגרדו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד פספסה הזדמנות להתקרב להעפלה לשמינית הגמר, כשסיימה ב-0:0 מול ריאל סוסיאדד, במשחק בו רובין ואן פרסי החמיץ פנדל. "אנחנו עדיין במקום הראשון ובעמדה טובה, אבל היינו צריכים לקחת את שלוש הנקודות", אמר בסיום המאמן דייויד מויס. "ראיתי שוב את הפנדל והבחור בהחלט דוחף אותו ברחבה. גם השופט היה מטר משם ושרק".

ריאן גיגס הוסיף: "שלטנו במשחק הערב והיו לנו שתי הזדמנויות נהדרות. היינו צריכים לנצח אבל אנחנו מרוצים מהיכולת שלנו ומהנקודה. ננסה לזכות במקום הראשון בבית. יש לנו שני משחקים קשים אבל אנחנו יודעים איך לגשת אליהם, ואנחנו בטוחים שנצליח לעלות".

מרואן פלאיני שחקן מנצ'סטר יונייטד לפני אנטואן גריזמן שחקן ריאל סוסיאדד. רויטרס
עדיין בעמדה טובה. פלאיני מול גריזמן/רויטרס

עוד קבוצה שהבטיחה את עלייתה לשלב הבא היא האלופה המכהנת, באיירן מינכן, שהפעם החליטה שלא להתעלל ביריבתה והסתפקה ב-0:1 צנוע על פלזן בחוץ. "לא היתה לנו פתיחה טובה, אבל התחלנו לייצר מצבים ככל שהמשחק התקדם", אמר קשרה של באיירן, טוני קרוס. "זה לא פשוט להעפיל לשלב שמינית הגמר כבר אחרי ארבעה משחקים, אבל עדיין יש לנו מקום לשיפור".

שוערה של באיירן מינכן, מנואל נויר הוסיף: "נגד קבוצות כמו פלזן חשוב להניע כדור טוב ולשלוט במגרש. השוואת השיא של ברצלונה (תשעה ניצחונות רצופים בליגת האלופות) היא נהדרת, אבל אנחנו צריכים לכוון ליכולת טובה יותר מזו שהצגנו הערב".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. רויטרס
השיא נחמד, אבל היכולת טעונת שיפור. גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully