וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "חייבים לסיים את העונה עם כרטיס לאירופה"

5.11.2013 / 7:13

אחרי הניצחון על מכבי ת"א, בבאר שבע חושבים קדימה. אילוז הונף בחדר ההלבשה: "קיבלת מתנת יום הולדת", אלישע לוי זכה למחמאות מברקת והשחקנים: "הבין שאנחנו קבוצה התקפית שמסוגלת ללכת עד הסוף". למרות ההצלחה, המאמן רוצה לצרף עוד קשר בינואר

one

אלישע לוי רשם אמש (שני) את הניצחון ה-12 שלו על מכבי תל אביב במשחקי הבית בהם אימן. הנתון הזה מדהים במיוחד לנוכח מספר תוצאות התיקו (אחת בלבד) וחמישה הפסדים שרשם מולה, אבל בעיקר לנוכח ההפסד הראשון שהנחיל לצהובים של פאולו סוזה העונה. במועדון לא נחים לרגע, וכבר חושבים לחזק את הקבוצה בחודש ינואר בקשר נוסף, מתוך הנחה שהקבוצה תיאבק עד סוף העונה על כרטיס לאירופה.

"אחרי ניצחון כזה ופתיחת עונה כזאת, יהיה בזבוז אם לא נסיים את העונה עם כרטיס ביד", אמרו שחקנים בקבוצה. "ההגנה התייצבה, הקישור כבר לא רך כמו פעם והיריבים לא יודעים איך לאכול את שחקני ההתקפה שלנו. יש לנו קבוצה נהדרת, ואסור לנו לאבד גובה עכשיו".

ניצח בבינגו: שלום תקווה מחמיא למהלך הטקטי של אלישע לוי

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
ניצחון ביתי מספר 12 כמאמן על מכבי תל אביב. אלישע לוי/ברני ארדוב

הבעלים אלונה ברקת שוחחה אתמול עם המאמן והביעה את שביעות רצונה מהניצחון. בחדר ההלבשה של הקבוצה הייתה אוירה נהדרת, והחגיגה הייתה משולשת: הניצחון על מכבי תל אביב הייתה סיבה לחגיגה בפני עצמה, אבל השחקנים הרימו באוויר גם את המגן הוותיק אביתר אילוז, שהחליף אתמול קידומת. "שלא תגיד שלא דאגנו לך, זאת המתנה שלך", צעקו שחקנים לעבר המגן. אחד מהם הוסיף: "היום, אחרי 30 שנה, הוא כאילו נולד מחדש". הסיבה השלישית לחגיגות: החופה שקיים באותה שעה בלם הפועל אשקלון ראיין אדלי באולם שמחות בעיר. "שעה אחרי המשחק רקדנו ברחבה אחרת", תיארו שחקני הקבוצה את החגיגות עם הבלם היהודי-אמריקאי ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, ונשאר אוהד.

"אני מסכים שזה הניצחון הכי גדול שלנו העונה. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת, אבל ידינו הייתה על העליונה. התוצאות השבוע לא היו לטובתנו, כי גם הפועל חיפה עברו אותנו לפני המשחק הזה. אבל אנחנו רוצים להתקדם ואני חושב שמה שבאמת ניצח זה המון אופי", אמר אליניב ברדה. "ספגנו שערים לא מחויבים, לא ממהלכים גדולים של מכבי אלא מטעויות שלנו. למרות שאחר כך מכבי יצרו מצבים של מהלכי כדורגל. גילינו אופי, ידענו לחזור, הם השוו ושוב חזרנו. אופי גדול. בדרך כלל כשמנצחים את האלופה והמוליכה מגיע מוקש בשבוע הבא. ממחר נתחיל לחשוב על זה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אביתר אילוז ושחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
יום הולדת מתוק במיוחד. אביתר אילוז חוגג בסיום/ברני ארדוב

בחזרה למגרש: אלישע לוי זכה אתמול למחמאות על ניהול המשחק שלו. "כל השבוע הוא תרגל שלושה שחקנים באמצע, אבל ויתר. הוא הבין שבאר שבע של העונה זאת קבוצה התקפית, שיכולה ללכת עד הסוף", הסבירו במועדון. "הכניסה של אלגרבלי לקראת הסוף לא שינתה שוב דבר במשחק שלנו, מלבד עוד מימד של אגרסיביות. השחקנים לא התבלבלו והבינו את המעבר משיטה לשיטה, וזה לא פחות חשוב מהניצחון". אגב, הטעות של גל אראל בשער הראשון יכולה ללמד הרבה על התהליך שאותו עוברת הקבוצה העונה. במהלך המחצית הראשונה וגם במחצית, בירידה לחדר ההלבשה, זכה הקשר לעידוד מחבריו.

"חשבנו שאלישע ייצא מהכלים, אבל הוא קרא לו כמה פעמים במשחק ועודד אותו. לא עבר הרבה זמן עד שסחט את העבירה שהובילה לגול של נאסר", אמר אחד השחקנים. דובב גבאי כבש אתמול את שער הבכורה שלו העונה בליגה, ובמועדון מצפים שיגדיל כעת את המספרים שלו העונה. תומר סויסה וגליינור פלט (קיבל טפיחה מברדה), שישבו אתמול על הספסל, ימתינו להזדמנות אחרת. מי שסחט מחמאות הוא סיראז' נאסר, שמוכיח העונה כמה הוא יעיל בכל תפקיד במגרש. בעונה שעברה הוא כבש שני שערים בלבד בליגה, העונה הוא כבר עם ארבעה.

ברדה, שנשאל האם העובדה שהקבוצה הוכיחה שהיא מסוגלת להתגבר על הקבוצות הגדולות (מכבי והפועל תל אביב, תיקו בחיפה) שווה אליפות, סיכם: "אני מחשיב גם את בית"ר כאחת הגדולות, וגם מולה עשינו תוצאה טובה. כולן בליגה שוות, מול בני יהודה היה קשה מאוד וניצחנו. איבדנו נקודות מול קריית שמונה, כך שהקבוצות מאוזנות. צריך לבוא ממוקד לכל משחק. אם אתה בא לא מוכן למשחק אתה מקבל בראש. זה יום שמח, לא הייתי מדרג אותו יותר מדי, הוא שווה שלוש נקודות ולא יותר. גם המשחק הזה שווה רק שלוש נקודות. אנחנו עם הפנים לסכנין. לא ציפיתי שהכדור יילך לחיבור. לחשו לי שהגול היה באופסייד, אני יצאתי ממנו וחזרתי, ועוד צריך לראות את המהלך הזה. אבל מה זה חשוב עכשיו?".

סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע חוגג עם אליניב ברדה. ברני ארדוב
מזהיר משאננות. אליניב ברדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully