וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אנחנו קבוצה, לא אוסף של זרים או ישראלים"

4.11.2013 / 20:50

מאמן מכבי תל אביב התייחס לטענות על ספסול הישראלים: "אף אחד לא מחוק בשום שלב". אוחיון: "אנחנו טובים משחושבים"

זה לא היה קל, ולא היה מרשים אבל מכבי תל אביב השיגה הערב (שני) ניצחון חוץ על גלבוע/גליל 74:85 והמשיכה את המומנטום אחרי הניצחון בקובאן ביום שישי ביורוליג. אחרי שקיבל מעט מאוד דקות מול הרוסים, יוגב אוחיון פתח בחמישיה של בלאט והציג יכולת משופרת עם 17 נקודות באחוזים מצוינים. ריקי היקמן היה הקלע המוביל של הצהובים עם 20 נקודות. כעת הצהובים יכולים להתכונן בראש שקט למשחק הבא שלהם מול ריטאס וילנה ביורוליג.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן הפועל גלבוע גליל ג'ראלד רובינסון. אדריאן הרבשטיין
חזר בגדול. יוגב אוחיון, מימין/אדריאן הרבשטיין

דיוויד בלאט היה מרוצה בסיום: "באנו היום במנטליות טובה ונכונה, בהמשך ישיר של המשחק הקודם שלנו. קיבלנו תרומה מכל שחקן שעלה על המגרש וזה נורא חשוב כי מערכת המשחקים שלנו נורא צפופה, הנסיעות והטיסות שלנו לא קלות. המערכת מאוד צפופה, אבל התעלנו על העייפות וגם על האפשרות ליפול אחרי המשחק האחרון, הייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת, קיבלנו תרומה מכל מי שעלה על המגרש.
אלכס טיוס וגיא פניני נתנו חצי ראשון יוצא מן הכלל, אי אפשר היה לצפות יותר מזה, כל הכבוד להם על מה שנתנו, וגם יוגב שלא שיחק יותר מדי במשחק הקודם, היה יוצא מן הכלל. זה השתלם לנו".

המאמן התייחס לטענות על מיעוט הדקות של השחקנים הישראלים: "שחקנים בודדים הם לא מה שחשוב, אבל הקבוצה זה מה שחשוב. אנחנו לא אוסף של ישראלים או זרים, אלא קבוצה, ומי שמשחק ומשחק טוב מגיע לו יותר. אף אחד פה לא מחוק בשום שלב של העונה. כל אחד צריך להיות מוכן ובשיא הריכוז והמוכנות ולתת את התרומה שלו, כמו גיא פניני היום".

בלאט נשאל האם הקבוצה יצאה מהמשבר הקטן אליו נקלעה: "אני לא חושב שהיינו במשבר, ניצחנו משחקי יורוליג, היו לנו שני משחקים לא טובים בליגה אבל זה לא היה משבר. אני מאוד מאמין בקבוצה הזאת, היא קבוצה עם המון פוטנציאל, אבל זאת לא תהיה קבוצה שמבצעת ומניעה את עצמה במלוא הפוטנציאל שלה עד ינואר. אי אפשר להחליף את כל הקבוצה כל שנה ולהתחיל את העונה כמו שלוקומוטיב עשתה. זה שניצחנו היום וביום שישי זה לא אומר שהגענו למקום שרצינו".

שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. אדריאן הרבשטיין
מקווה ליותר הזדמנויות. גיא פניני/אדריאן הרבשטיין

גיא פניני, שפתח בחמישייה וענה ב-8 נקודות: "אני שמח שהגענו אחרי שני הפסדים בליגה וידענו את החשיבות של המשחק, באנו כמו שאנחנו צריכים לבוא בכל משחק, ולא משנה אם זה יורוליג או ליגה ישראלית, עם אווירה של ביחד עם אנרגיות טובות, אני שמח שזה עבד היום ברוב חלקי המשחק. ברור שיש לאן לשאוף ולאן להתקדם. התחלנו בקובאן בצעד קטן, והיום זה המשיך".

יוגב אוחיון, שנבחר למצטיין במשחק אמר: "הכי חשוב זה שהמשכנו את היכולת מיום שישי מול קובאן. הרכבת דוהרת ואנחנו רוצים להמשיך ברצף הניצחונות".

על העובדה שלא קיבל הרבה דקות מול קובאן, אמר: "זו החלטה של מאמן ולא צריך להתעסק בזה. הכי חשוב שנמשיך לנצח. אני חושב שאנחנו קבוצה טובה ויש לנו שחקנים טובים. אנחנו לא קבוצה חלשה כמו שכולם חושבים ונראה את זה בהמשך".

שרון דרוקר מאמן גלבוע/גליל. אדריאן הרבשטיין
קיווה לקבל יותר מהשחקנים. דרוקר/אדריאן הרבשטיין

מאמן גלבוע גליל שרון דרוקר התייחס בסיום לצירופו של יובל נעימי, שצפוי להפוך לרשמי בקרוב: "יובל נעימי צריך לגמור את העניינים שלו עם מכבי תל אביב קודם כל. יש לי הרבה ניסיון איתו ואני מקווה שנוכל להביא אותו. הוא יהיה רכש טוב. לגבי שחקן גבוה שנצרף - עוד יהיו חדשות ואני מקווה שהוא יהיה שחקן טוב".

שרון דרוקר הוסיף: "חזרנו ל-8 הפרש ופספסנו את זה עם מומנטום שלנו. אבל ברגע הראשון מכבי הענישו אותנו על כל פספוס. בשביל הרבה שחקנים שלנו זו הייתה פעם ראשונה שהם פוגשים את מכבי ואלה לא היו אותם שחקנים, אנחנו צריכים לקבל מהם יותר, אנחנו כל הזמן חושבים על איך לשפר את הקבוצה ונקווה שנוכל לעשות את זה בצורה הקרובה כי יש לנו משחקים חשובים. השחקנים עובדים קשה, מאוד רוצים, אבל אנחנו צריכים להשתפר בכמה פרמטרים. אני מנסה לקחת את חצי הכוס המלאה מזה ששיחקנו יותר טוב בחצי השני, אבל אנחנו צריכים להשתפר, ואני מקווה שנעשה את זה".

חואקין שוכמן בן ה-18, שזכה לקרדיט מדרוקר ושיחק 25 דקות: "אלה דקות ראשונות שלי, הייתה אווירה מצויינת, חבל לי שהפסדנו את המשחק. במחצית השנייה השתפרנו, אני ממשיך לעבוד חזק באימונים, שמח שקיבלתי את הדקות, אני מקווה לקבל עוד בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully