וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את גלבוע גליל 74:85

בלאט העניק קרדיט מחודש לישראלים, הצהובים התאוששו מההפסד לנס ציונה. אוחיון הצטיין עם 17 נקודות ו-6 אסיסטים

אחרי פתיחת עונה חלשה עם שני הפסדים מתוך שלושה משחקים, מכבי תל אביב הייתה זקוקה לניצחון שיוריד את מפלס הלחץ, ולמזלה, קיבלה יריבה בהזמנה. הצהובים גברו הערב (שני) בקלות על הפועל גלבוע גליל והמשיכה את מגמת ההתאוששות שהחלה במשחק החוץ בקראסנודר מול קובאן ביורוליג. הצהובים התקשו בפתיחה, אך לאט לאט הסירו את החלודה, חיממו מנועים ופתחו פער דו ספרתי ברבע השני, שלא עמד בסיכון ממשי. עד הסיום גלבוע גליל ניסתה להחיות את המשחק ולבצע קאמבק, ובתוך הרבע הרביעי התקרבה עד פיגור 8 בלבד.

אחרי מיעוט הדקות לישראלים מול קובאן, בלאט העניק מנוחה לדווין סמית' וסופוקליס שחורציאניטיס, העניק קרדיט ממושך לשחקנים המקומיים, והרוויח את גיא פניני ואלכס טיוס, שהציגו יכולת טובה לראשונה העונה. גם יוגב אוחיון חזר ובגדול אחרי הספסול ברוסיה, והיה המצטיין בשורות מכבי תל אביב עם 17 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. הצהובים נראים מוכנים למשחק החוץ בליטא מול ריטאס וילנה ביום חמישי, בעוד ששרון דרוקר ימשיך בקרבות התחתית.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן הפועל גלבוע גליל ג'ראלד רובינסון. אדריאן הרבשטיין
המצטיין אצל הצהובים. אוחיון מול רובינסון/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

רבע 1

גיא פניני, שיובש בספסל בתקופה האחרונה, פתח בחמישייה. אחרי ניסיונות לא טובים של ריקי היקמן, שון ג'יימס קלע נקודות ראשונות במשחק וגיא פניני עם נקודה מהעונשין העלה את הצהובים ל-2:3. ג'ו אינגלס הגיע ל-5 נקודות אישיות והעלה את הצהובים ליתרון 9:11. הנעת כדור יפה של הצהובים הסתיימה בשלשה של היקמן, שצלף מיד לאחר מכן עוד אחת. חואקין שוכמן בן ה-18 עלה למגרש ורשם סל ועבירה. אך משם, הצהובים המשיכו לרוץ הודות לטיוס וירדו בתום הרבע ביתרון 18:28.

רבע 2

דראגו פשאליץ' המאכזב קלע שלשה ראשונה, אך בלו ענה מנגד עם ג'אמפ מדויק. גיא פניני רשם בשעה טובה שלשה ראשונה העונה והעלה את הצהובים ליתרון 25:34. ג'ו אינגלס ניהל את המשחק היטב והגיע ל-5 אסיסטים, כשהצהובים הוליכו 25:36. מכבי תל אביב המשיכה לטייל: שלשה של בלו ומתפרצת קלילה של לנדסברג העלו אותה ליתרון שיא, 29:45. שלשה של לנדסברג העלתה ל-32:50, ובמחצית 34:50.

שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. אדריאן הרבשטיין
קיבל קרדיט בחמישייה. פניני/אדריאן הרבשטיין

רבע 3

ריקי היקמן פתח את הרבע עם שלשה לאחר אסיסט נאה של יוגב אוחיון. חואקין שוכמן הצעיר חטף וסיים בליי אפ, אך אוחיון צלף שלשה בצד השני והעלה ל-39:58. הצהובים המשיכו לטייל עם שתי חדירות יפות של אינגלס, אך טישמן ופשאליץ' צימקו ל-54:68 בסיום הרבע.

רבע 4

גלבוע גליל המשיכה לנגוס בהפרש גם בפתיחת הרבע, עם סלים של פשאליץ' שהוריד ל-58:68. יוגב אוחיון ענה עם חדירה טובה והגיע ל-13 נקודות. פשאליץ' עם סל נוסף הוריד לשמונה בלבד, 70:62. בלאט הזעיק פסק זמן, ממנו יצא עם עוד חדירה של אוחיון שהסתיימה עם שתי נקודות, ומכבי תל אביב עלתה ל-64:76. גלבוע גליל סירבה להרים ידיים, אך אדריאן בנקס המשיך להחטיא והצהובים עלו ל-64:78. בסיום 74:85 למכבי תל אביב.

שרון דרוקר מאמן גלבוע/גליל. אדריאן הרבשטיין
לא מצא פיתרונות. דרוקר/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ריקי היקמן 20 (2 מ-7 משתיים, 4 מ-5 לשלוש), יוגב אוחיון 17 (6 ריבאונדים, 6 אסיסטים), שון ג'יימס 9 (8 ריבאונדים), ג'ו אינגלס 11 (8 אסיסטים), אלכס טיוס (3 מ-3 מהשדה) וגיא פניני 8 כל אחד, דיוויד בלו 7, סילבן לנדסברג 5. טייריס רייס וג'ייק כהן לא קלעו.

קלעו לגלבוע גליל: דראגו פשאליץ' 21 (7 מ-10 משתיים, 2 מ-2 משלוש), אדריאן בנקס (4 מ-15 מהשדה) וטוני יאנגר 12 כל אחד, ריק ג'קסון 8, נימרוד טישמן וסטו דגלאס 5 כל אחד, ג'ראלד רובינסון (6 אסיסטים) וחואקין שוכמן (25 דקות, 2 מ-3 משתיים) 4 כל אחד, עמית שמחון 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully