וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה טענו: השחקנים קיללו אותנו חזרה

4.11.2013 / 12:00

בעקבות התלונות, שחקנים יתבקשו להימנע מעימות מילולי. מנויי יציג ג' ייכנסו חינם, אך המועדון הזהיר: נגביר המעקב אחריהם

ברני ארדוב

במכבי חיפה החליטו היום (שני) סופית לקבל את בקשת מנויי יציע ג' ולהכניסם למשחק מול בית"ר ירושלים ללא תשלום. כפי שפורסם אתמול, נציג האוהדים פנה למנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, בדרישה לשנות את החלטת המועדון לפיה בעקבות סגירת יציע ג' - בעלי המנויים ליציעים אלה יידרשו לקנות כרטיסים ולא ניתן יהיה להטעין את המנוי העונתי שברשותם.

אוהדי מכבי חיפה ממתינים לשחקנים אחרי ההפסד להפועל רעננה. ברני ארדוב
בקבוצה לא מתכוונים להשלים עם התנהגות האוהדים. למצולמים אין קשר לכתבה/ברני ארדוב

כזכור, בחיפה טענו אתמול כי ההחלטה להעניש קולקטיבית את היציע ניתנה על ידי דיין בית הדין, ולא על ידי המועדון, אך נראה כי הנטייה היא לאשר לבעלי המנויים ליציע זה להיכנס ליציעים אחרים. חיפה הודיעה היום בהקשר הזה: "א. אנו מגנים בתוקף ומתביישים בהתנהגות האלימה שאינה מאפיינת את כלל אוהדי מכבי חיפה. ב. מאחר וביציעים אלו ישנם אוהדים רבים שלא נטלו חלק באירוע המביש, הוחלט במועדון הפעם להתחשב ברוב ולאפשר כניסה לבעלי המנויים מיציעים 11-12 ליציעים 13-14 ללא תשלום. וזאת בניגוד להחלטה קודמת.

"ג. בידנו צילומי אנשים שלקחו חלק באירוע שהביא לעונש. אנו נגביר את המעקב על יציע ג' ונתבע בעתיד כל מי שיגרום למועדון נזק כספי ותדמיתי, כולל אלה המופיעים בתצלומי אירוע זה. ד. הקבוצה שלנו נמצאת בתקופה לא טובה. תופעות ומחאות לא ספורטיביות מזיקות ואינן עוזרות לצאת מהמצב. בעת הזו כל אחד, כאוהד או בעל תפקיד, צריך לשאול את עצמו במה הוא יכול לתרום כדי שהקבוצה תשוב לדרך המלך".

אגב, לפחות שני שחקני מכבי חיפה יקראו בקרוב לשיחה עם קברניטי המועדון, זאת בעקבות תלונה שהגישו אוהדים בסיום המשחק מול הפועל רעננה לפיה השמיעו קללות לעברם ביציאה מחדר ההלבשה בשני המחזורים האחרונים. אותם שחקנים טענו כי פליטות הפה הגיעו בעקבות אמירות קשות של אוהדים, אך במועדון מבקשים למנוע עימות מילולי שעשוי לגלוש לעימות פיזי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חן עזרא, דקל קינן שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
"גם אם אוהדים מקללים, לשחקן אין סיבה להסתובב ולענות. במיוחד לא בזמנים שהקבוצה במשבר"/ברני ארדוב

אחד משחקני הקבוצה סיפר השבוע: "יש הבדל בין ביקורת לבין הדברים שהם מוציאים מהפה. מה שעשו לתמיר כהן, צריך להדליק נורה אדומה לא רק לשחקנים ולאוהדים, אלא גם לאלה שמנהלים את הכדורגל. בכל מקרה, נישמע להוראות המועדון בעניין". אחד האוהדים שהתלונן סיפר: "בכל קבוצה נהוג שיש אוהדים קיצונים יותר ופחות. גם אם אוהדים מקללים, לשחקן אין סיבה להסתובב ולענות. במיוחד לא בזמנים שהקבוצה במשבר".

בעניין אחר: סוכן השחקנים דדה חדד שוחח אתמול עם הקשר אייל גולסה בניסיון להגיע לפשרה. ייתכן ובהמשך תוגש הצעה חדשה למועדון, אם כי בשלב זה עדיין לא נוסחה הצעה חדשה, בעיקר בשלב המצב בו נמצאת הקבוצה. בעוד מספר ימים עשוי להתחדש המשא ומתן עם הקשר. כפי שפורסם אתמול, בחיפה טוענים כי הקשר קיבל הצעה מסוכן שחקנים להצטרף בעונה הבאה לסטנדרד ליאז' של גיא לוזון או קלאב ברוז' שבה משחק ליאור רפאלוב, ולכן הקשר נוטה לא לחתום בקבוצה.

הקבוצה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול פאוק סלוניקי ותשוב להתאמן מחר. יניב קטן נמצא בתמונת ההרכב למשחק. אדין צוצאליץ' אמור לחזור לסגל לאחר שהוסרו התפרים מעל עינו. בנאדו צפוי לפתוח במערך של שני שחקני מרכז שדה בלבד והמשמעות היא שייתכן שגוסטבו בוקולי או רובן ראיוס ירדו לספסל. גם שמעון אבוחצירא עשוי לחזור ל-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully