וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה לצ'יזיק: "הענשת רוב יציע ג' מקוממת"

3.11.2013 / 18:43

מנויי היציע שייסגר מול בית"ר זועמים כי ייאלצו לרכוש כרטיסים ליציעים אחרים. המועדון: "לא נמצא פתרון שיאתר הפורעים"

ברני ארדוב

אוהדי מכבי חיפה פנו הערב למנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, בדרישה לשנות את החלטת המועדון לפיה בעקבות סגירת יציע ג', בעלי המנויים ליציעים אלה יידרשו לקנות כרטיסים לכלל היציעים ולא ניתן יהיה להטעין את המנוי העונתי שברשותם. הדרישה מגיעה על רקע הודעה שפרסמה מוקדם יותר הנהלת מכבי חיפה, בהתאם להחלטת ההתאחדות לסגור את יציע ג' למשחק אחד (ואחד נוסף על תנאי) מול בית"ר ירושלים בעקבות התפרעות אוהדים. "המועדון ניסה להעתיק את מועד ביצוע העונש, מהמשחק נגד בית"ר י-ם למשחק ליגה אחר, אך נענה בשלילה", נכתב בהודעה. "לפיכך, בעלי מנויים ליציעים 11-12 לא יוכלו להיכנס ליציעים אלה. למשחק יימכרו כרטיסים לכלל יציעי האצטדיון. ליציעים 9-10 ו- 13-14 ימכרו הכרטיסים במחיר של חמישים שקלים".

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
הרוב ישלם את המחיר? אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

בדרישה של האוהדים, שנשלחה באמצעות עו"ד איתן אלון, נכתב בין היתר: "התאכזבתי לגלות כי המועדון מתעלם באופן גלוי מהרוב השפוי, המעודד והטוב ובחר להעניש את רוב מנויי היציע באופן קולקטיבי. החלטה תמוהה זו אשר מופנית בגלוי דווקא נגד היציע שמאכלס את אוהדיה המסורים... הינה החלטה מקוממת ומשוללת כל היגיון... החלטה זו הינה ניצול ציני של תנאי מקפח בחוזה אחיד... במצב דברים זה יכולים האוהידם לפעול במספר דרכים על מנת למנוע את רוע הגזירה: האחת, הגשת תביעה ייצוגית נגד המועדון בדרישה לבטל את התנאי המקפח... השניה, הגשת תלונה למועצה הישראלית לצרכנות".

עוד נכתב בדרישה כי "אין ספק כי פעולות משפטיות אינן רצויות. בהחלטה זו המועדון מחליש את הקשר עם הקהל. כולי תקווה כי הנהלת המועדון תתעשת במהרה ותבטל את רוע הגזירה כדי שאוהדיה המסורים ביותר מיציע ג' ייכנסו ליציעים אחרים באצטדיון מבלי לשלם שקל נוסף על מחיר המנוי ששילמו בתחילת העונה עבור כל משחקיה הביתיים של הקבוצה... אלה אינם ראויים לענישה קולקטיבית בשל השלכת חפצים של אוהד כזה או אחר שהמשטרה כשלה בתפיסתו בשעת מעשה". יש לציין כי בחלק מפורומי האוהדים, קראו חלקם להחרמת המשחק.

במכבי חיפה אמרו הערב: "מדובר בהחלטה קשה. צריך להבין שדיין ההתאחדות הוא זה שקיבל את ההחלטה להעניש את האוהדים בצורה קולקטיבית, ולא המועדון. האוהדים מבקשים להיכנס למשחק בחינם, אבל עדיין לא נמצא פתרון שיאתר את האוהדים הפורעים. נענה לאוהדים בקרוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
איתמר צ'יזיק מנכ"ל מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
האם יימצא פתרון? צ'יזיק/אדריאן הרבשטיין

בעניין אחר. הנהלת מכבי חיפה הוציאה הערב הודעה המגנה את האירועים האלימים כלפי תמיר כהן. "במהלך היממה האחרונה הובאו לידיעתנו פרטי התקרית המכוערת בתום המשחק עם קשר רעננה תמיר כהן לבין קומץ מאוהדי הקבוצה", לשון ההודעה. "הנהלת המועדון מגנה בתוקף התנהגות זו, מדובר בקומץ שאינו מייצג כלל את אוהדי הקבוצה הסולדים מהתנהגות זו. תמיר ששיחק בקבוצה אינו ראוי להתנהגות שכזו ובהזדמנות זו אנו קוראים לקהל לשמור על איפוק".

מעבר לאירועי השבת, הירוקים עורכים הכנות לקראת המשחק מול פאוק סלוניקי ביום חמישי. בנאדו כינס היום את השחקנים לאסיפה קצרה במיוחד, בה חזר על חלק מהדברים שאמר אתמול: "אנחנו בתקופה לא קלה וצריך לדעת לצאת ממנה. רק יחד נצא מהמצב הזה. אני איתכם, אבל אתם צריכים לעזור לי. יש לנו משחק חשוב מול בית"ר, וחייבים לבוא ולדעת לנצח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully