וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן בצרות: האם ברברה ברלוסקוני תביא את המהפכה?

מילאן עם הפתיחה הכי רעה שלה מאז 1981/82, ברברה לוחצת על אבא לצרף את מאלדיני ולקצץ בסמכויות של גליאני ואלגרי

מילאן חווה את אחת מפתיחות העונה הגרועות בתולדותיה. אחרי ההפסד האחרון לפיורנטינה, מילאן רק במקום ה-11 בטבלה האיטלקית, עם 12 נקודות ב-11 משחקים, עם חמישה הפסדים במאזן, עם יכולת מביכה וביקורת מכל עבר. זו הפתיחה הכי גרועה של הקבוצה מאז עונת 1981/82 (מלבד לעונה שאותה פתחה עם מינוס 8 נקודות), שבה ירדה לסרייה B. נכון, מילאן חסרה את סטפן אל שעראווי ואת ג'יאנפאולו פאציני הפצועים, וגם בונרה וסילבסטרה נעדרים, אבל גם זה לא תירוץ. הקבוצה רחוקה 16 נקודות מהמקום שמוביל לליגת האלופות, וקרובה 3 נקודות לקו האדום.

ברברה ברלוסקוני. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
רק רוצה שינוי בגישה. ברלוסקוני/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

באיטליה דיווחו בסוף השבוע שמילאן מתכננת שינויים גדולים, כשעל הפרק פרידה מהמאמן מקסימיליאנו אלגרי ומסגן הנשיא אדריאנו גליאני. על פי הדיווחים, מי שמניעה את גלגלי השינוי היא ברברה ברלוסקוני, בתו של הנשיא סילביו ברלוסקוני, שמנסה לקחת פיקוד על הספינה השוקעת. היא גייסה פגישה עם אביה בניסיון לזרז את השינויים, לפני שהעונה הולכת לאיבוד, ובאיטליה טוענים כי ברברה מנסה לצרף את פאולו מאלדיני לתפקיד מקצועי.

מאלדיני כבר הביע בעבר את האכזבה שלו ממילאן, במיוחד מגליאני, שלטענתו לא הציעו לו תפקיד אחרי הפרישה. ברלוסקוני התלוננה על ההשקעה הכספית השגויה, דרשה מערך סקאוטים שיאתר כישרונות, ועל פי ההערכה, התפקיד המקצועי שיוענק למאלדיני ינגוס בסמכויות של גליאני.

ברברה ברלוסקוני התייחסה לדיווחים, ואמרה ש"מעולם לא ביקשתי שיחליפו את גליאני או שישתנה. בשיחות שלי עם אבי אחרי ההפסד פשוט ביקשתי שמילאן תעשה שינוי תפיסה".

מסימילאנו אלגרי מאמן מילאן (שמאל) עם סגן נשיא המועדון אדריאנו גליאני. רויטרס
מרגישים את הלחץ. גליאני ואלגרי/רויטרס

גליאני מנסה להרגיע את הרוחות, ולתת גיבוי למאמן. "יש אמון באלגרי, הוא לא הבעיה", טוען סגן הנשיא, "כל המאמנים תלויים בתוצאות, אבל זה לא שבוע מכריע מבחינתו. נכון, אם מישהו כל הזמן מפסיד, הוא לא יכול לשרוד את זה. אלה רגעים קשים, כי אנחנו לא מספקים תוצאות, אבל נמשיך. מהניסיון שלי, כרגע כדאי שנשמור על קור רוח".

גליאני הודה ש"אתמול שוחחתי ממושכות עם מר ברלוסקוני, אבל לא אגיב על מה שדובר שם. המנכ"ל אחראי על הכול, על ההעברות, על המתקנים, על התקציב, על כל החברה". כמו כן, גליאני הבהיר ש"באלוטלי לא למכירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully