וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד של מילאן הציע למכירה באי-ביי את אלגרי

האוהד כתב: "מציעים מאמן חסר תכלית שלא יודע לאמן". המאמן על הביקורות: "חלק מהחיים שלי, יש דברים גרועים מאלה"

כמו בהרבה פעמים בשנים האחרונות, גם בשבועות האחרונים מילאן סופגת ביקורת קשה. ההפסד הדרמטי לפארמה (3:2) נתן את אותותיו ללא מעט טענות קשות סביב תפקודו של המאמן מסימיליאנו אלגרי. הגדיל לעשות אחד מאוהדי הקבוצה, והעמיד את המאמן למכירה באתר "אי-ביי" תמורת יורו אחד בלבד.

מאמן מילאן מסמיליאנו אלגרי. רויטרס
"אני תמיד לוקח אחריות". מסימיליאנו אלגרי/רויטרס

אותו אוהד כתב: "למכירה: המאמן אלגרי ללא רעיונות או אופי. אנחנו מציעים לכם מאמן חסר תכלית שלא יודע לאמן, שלא מסוגל לדרבן שחקנים ותמיד מבצע חילופים תמוהים בדקה ה-70. הוא מומחה רק במשחקים נגד ברצלונה. אם תשלמו במזומן, תקבלו גם את מאורו טאסורי בחינם. זו עסקה אדירה! אין אחריות לטעויות בייצור".

ובנימה מעט רצינית יותר, אלגרי שיפגוש הערב את לאציו במשחק ביתי התייחס לדעיכה של הרוסונרי, ואמר: "תמיד השגתי תוצאות במילאן והקבוצה תצא מהמצב הזה. דיברתי עם הנשיא לפני המשחק נגד פארמה. יש לי יחסים טובים איתו. הנשיא והמועדון קרובים לשחקנים וזה יתרון משמעותי. ביקורת היא חלק מהחיים שלי כמאמן מילאן. יש דברים גרועים מאלה. כשאתה מאמן כדורגל, במיוחד בקבוצה כמו מילאן, אם אתה לא מביא תוצאות האחריות היא תמיד עליך. אני תמיד לוקח את האחריות ואני אנסה להוציא את הקבוצה מהמצב שבו היא נמצאת".

מי שהעביר ביקורת על השופטים הוא סגן הנשיא אדריאנו גליאני שדרש התנצלות מהשופטים אחרי ההפסד לפארמה, ואלגרי אמר על כך: "גליאני היה ברור והביא את המחשבות של המועדון. מילאן מכבדת את השופטים ואפילו באלוטלי השתפר. זו עובדה שהדברים לא הלכו כפי שרצינו עד עכשיו העונה. אנחנו רק רוצים את מה שמגיע לנו. אם יש החלטות שנויות במחלוקת במשחק זה אומר שאנחנו תוקפים בכיוון ההפוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully