וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מציגה: כך נשקם את הקריירה של מריו באלוטלי

הרוסונרי מתכננים לגרום לחלוץ לסור מדרכיו הרעות, והצמידו לו חונך שילווה אותו בשעות היממה. הוא בינתיים החל במהפך חיצוני

מאז חזר מריו באלוטלי לאיטליה בעונה שעברה, הוא מנסה להסיר את תדמית הילד הרע שהוצמדה כבר מתחילת הקריירה, אך בינתיים זה לא ממש מצליח לו. החלוץ הכישרוני פתח את העונה במדי מילאן בכושר בינוני, כבש שלושה שערים, ספג אדום לאחר שהתרגז על שופט, ולאחרונה אף היה מעורב בשערוריה חדשה כשתקף צלם טלוויזיה ושבר לו מצלמה, לאחר שנטען נגדו כי נפגש ראשי המאפיה בנאפולי.

מריו באלוטלי שחקן מילאן ביציע. GettyImages
זה מה שיעזור? באלוטלי/GettyImages

הרוסונרי עדיין לא איבדו תקווה לגביו, ועכשיו יש להם תוכנית מיוחדת עבורו, שתסייע לו לסור מדרכיו הרעות ולהתחיל להתרכז בדבר שהוא עושה הכי טוב: לשחק כדורגל. אתמול (שבת) הודיעה מילאן כי בקרוב תצמיד לבאלוטלי "חונך", קצין משטרה לשעבר, שיתלווה לחלוץ בכל שעות היממה ויוודא כי הוא לא מנצל את שעות הפנאי כדי לייצר שערוריות חדשות.

באלוטלי עצמו עדיין לא הגיב לגזרה שהוטלה עליו, אך באיטליה מפרסמים כי הוא נכון לאתגר ומקווה כי האדם שיוצמד לו אכן יסייע לו. לאימון אמש הגיע מריו באלוטלי חדש: הוא הסתפר והוריד את תספורת ה"מוהיקן" שעיטרה את ראשו בחודשים האחרונים, וכן הסיר מעליו תכשיטים יקרים שנהג ללבוש, כמו עגילי הזהב באוזניים. ב"גזטה דלו ספורט" אף טענו כי באלוטלי מתכוון למכור בקרוב את הבייבי שלו - מכונית הפרארי כמובן - ולעבור לגור יחד עם חברתו לחיים פאני נגשואה.

אגב, לא כולם במילאן מרוצים מהצעד החריג של המועדון. השוער מרקו אמליה ביקר את ההחלטה ואמר כי "מריו לא זקוק לחונך. הוא כבר בן 23. הוא מקבל לאחרונה החלטות מאוד אינטליגנטיות מבחינה אישית".

הנה השערוריה האחרונה שבאלוטלי ייצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully