וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עומר אצילי ייעדר כחודשיים

4.11.2013 / 10:08

הקשר סובל מקרע במיניסקוס וייאלץ לעבור ניתוח. שחקנים בקבוצה: "רק רוצים שהאוהדים יחזרו לתמוך כמו בתחילת העונה"

one

קשר בית"ר ירושלים, עומר אצילי, סובל מקרע במיניסקוס והוא ייאלץ לעבור ניתוח וייעדר כחודשיים. אצילי עבר אתמול (ראשון) בערב בדיקת MRI לאבחון הפגיעה בברך והתוצאות המאכזבות הגיעו היום. בית"ר תחזור היום להתאמן כאשר במועדון מקווים כי פרט לאצילי, כל הפצועים יחלימו ויהיו כשירים למשחק נגד מכבי חיפה ביום שני

ההתבטאויות של אנשי בית"ר ירושלים והשחקנים נגד התנהגות חלק מהאוהדים אחרי המשחק נגד בני יהודה היו לשיחת היום בקרב כל מי שסובב את המועדון. חלק מהאוהדים יצרו קשר עם ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים והסבירו שהם תומכים בהם ועומדים מאחוריהם, ושלפעמים בלהט משחק והמתח גם הקהל קצת מאבד סבלנות. האוהדים הבטיחו שלנגד עיניהם עומדת אך ורק תמיכה בקבוצה.

שחקנים בקבוצה אמרו: "המטרה הייתה בסך הכול שייתנו גב לשחקנים. יש כאן כאלה שלא יודעים מה זה הלחץ של בית"ר וזה יכול להשפיע עליהם לרעה. הדבר הכי חשוב בחלק הזה של העונה הוא לצבור נקודות. אם סגל צעיר כזה היה מתחיל רע ומידרדר לתחתית - אוי ואבוי מה שהיה כאן. אף אחד לא רצה לצאת נגד הקהל שהוא היתרון הכי גדול שלנו. אמרנו את זה מתוך כאב ורצון שיחזרו לתמוך. אין לנו יותר מדי יתרונות על קבוצות אחרות חוץ מהקהל".

בבית"ר אמרו אתמול שגם אלי טביב ישוחח עם נציגי האוהדים ויבהיר להם שהוא מאוד מרוצה ממה שקורה עד עכשיו ושהתהליך בו בחר ייקח זמן, כאשר כמובן בינואר הקבוצה תתחזק בשני שחקנים: "יש לנו סגל ללא שחקנים מובילים או משמעותיים, אבל אלו שפה נותנים הכול והנקודות שאנחנו צוברים עכשיו ייתנו ביטחון לשחק כדורגל טוב יותר בעתיד", אמרו בבית"ר.
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully