וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "מכבי? אם נמשיך להתקדם, יהיה על מה לדבר"

בהפועל ת"א מזכירים: "עוד לא ניצחנו שלושה משחקים ברציפות". ברנקו איליץ' סוחט מחמאות. במועדון מודאגים מהמצב הכלכלי: אבוטבול ושכטר עשויים לעזוב, בן שמעון יצטרך לבנות על הצעירים בעונה הבאה?

one

בהפועל תל אביב נרשמה שביעות רצון אחרי הניצחון 0:2 על הפועל עכו אמש (ראשון) במשחק הבית שהועבר לנתניה. האדומים אומנם יודעים שיש להם עוד הרבה מקום לשיפור, אבל בצוות המקצועי וגם בקרב השחקנים ישנה הרגשה שהקבוצה מתקדמת.

ביום שבת הפועל תתארח אצל בני יהודה זאת בידיעה שמדובר במבחן חשוב. "אם ננצח את בני יהודה כבר יהיה אפשר לדבר אחרת", אמר אחד השחקנים. "עדיין לא חיברנו שלושה ניצחונות ברציפות ואם אנחנו רוצים לחשוב על איזושהי התמודדות עם מכבי, אנחנו חייבים לנצח בשבת". שחקן אחר הוסיף: "נכון לעכשיו מכבי תל אביב ברמה מעל כל הליגה, אבל עוד ניצחון ועוד ניצחון והביטחון שלנו גדל. אם נמשיך להתקדם ככה, אולי בהמשך הליגה יהיה על מה לדבר".

אחרי המשחק החמיאו בהפועל לישראל זגורי שנמצא במגמת השתפרות ולעומר דמארי שהיה פעיל מאוד על כר הדשא, למרות שלא כבש. שחקן נוסף שסחט מחמאות כהרגלו הוא הבלם ברנקו איליץ', שמרשים מאוד מפתיחת העונה. בקבוצה אמרו: "ספגנו בסך הכול ארבעה שערים העונה והרבה מהקרדיט הזה מגיע לאיליץ'. מאז דגלאס דה סילבה לא היה לנו בלם כזה".

סטיבן כהן שחקן הפועל עכו מול ברנקו איליץ' שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מגלה יציבות בהגנה. איליץ' אתמול/ברני ארדוב

לצד שביעות הרצון מההתקדמות של הקבוצה מבחינה מקצועית, בהנהלת הפועל תל אביב הדאגות הולכות וגוברות. גורמים במועדון טוענים שאם לא יימצא רוכש בקרוב, לא יהיה מנוס מלהצהיר על סוג של עונה פיננסית בשנה הבאה. נכון לעכשיו, הגרעון הצפוי בתקציב בסוף השנה הוא של חמישה מיליון שקלים לאחר שחבר הדירקטוריון עידו חג'ג' הזרים לקבוצה חמישה מיליון שקלים נוספים - זאת על פי מקורבים אליו וגורמים בקבוצה.

הסיבה להזרמת הכספים היא מזעור הגרעון שגדל לאור אי ההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית. אך גם הזרמת הכספים הללו לא תספיק בכדי לסגור את הגרעון וחג'ג' וחבריו לדירקטוריון יודעים שבעונה הבאה לא יוכלו לקחת את הסיכון ולהמר שוב על ההעפלה לליגה האירופית. זו הסיבה לכך שכרגע מדברים במועדון על בניית תקציב שינוע סביב 25 מיליון שקל.

המשמעות המקצועית היא שהנהלת הקבוצה והמאמן רן שמעון יצטרכו להסתמך על סגל צעיר בעונה הבאה. אם לא יחול שינוי ויגיע רוכש חדש, בהנהלת הפועל בונים כרגע על צעירים כמו רועי גורדנה, שון מלכה, עומר פדידה ורמזי ספורי שיובילו את הקבוצה וכרגע אין כוונה להחתים שחקני רכש נוספים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון עם שון מלכה, אברהם צ'קול. ברני ארדוב
יסתפק בתקציב של 25 מיליון שקל? בן שמעון עם מלכה וצ'קול/ברני ארדוב

עוד בצל הצרות הפיננסיות: בהפועל תל אביב אין כוונה להעריך את חוזיהם של סלים טועמה ויגאל אנטבי. לאחרונה גם הועלתה אפשרות שחרורו של שי אבוטבול שמשתכר כ-150 אלף יורו לעונה. בהפועל תל אביב טוענים שלא יהיו שחרורים עד סוף העונה, אבל נראה שאם בינואר תגיע הצעה על אבוטבול, האדומים יסכימו לשחררו כדי לחסוך את השכר שלו. במקרה של טועמה, אם הוא יבקש לעזוב – במועדון לא יעמדו בדרכו.

במועדון ישנם גם גורמים שמעוניינים למכור את איתי שכטר בסוף העונה כדי להיפטר משכרו הגבוה. על פי גורמים במועדון, חג'ג' לא ייכנס להרפתקאות נוספות בעונה הבאה ואם המועדון לא יוכל לעמוד בשכרו של שכטר, חג'ג' יהיה זה שצריך לעמוד בו מכיוון שהוא ערב לחוזהו. שחקן נוסף ששמו עלה כמי שעשוי לעזוב במסגרת החיסכון הוא השוער דני עמוס – זאת אם בוריס קליימן ימשיך לשמש כשוער ראשון.

חשוב לציין שכרגע הכול נבחן כאופציות למקרה שלא יגיע רוכש. הדברים יכולים להשתנות עד סוף העונה, אך זה הקו המנחה את ראשי הקבוצה בימים האלה, כשבמוקד נמצאות התוכניות כיצד לחסוך בעלויות בעונה הבאה. בעניין רכישת הקבוצה, בהפועל תל אביב עדיין טוענים שישנם שלושה אנשי עסקים שמתעניינים ברכישת המועדון, אך עם אף אחד עדיין לא נרשם מו"מ רציני ומתקדם.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
על פי גורמים, חג'ג' שערב לחוזהו של שכטר, לא מעוניין להיכנס לעוד הרפתקאות כלכליות/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully