וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "יש פה קבוצה איכותית שתלך ותשתפר"

מאמן הפועל ת"א היה שבע רצון אחרי הניצחון על עכו: "מרוצה מהיכולת". יובל נעים: "הפועל לא צריכה עזרה מהשופטים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

זה לא היה קל כמו בשבוע שעבר מול רמת השרון, אבל הפועל תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 0:2 את הפועל עכו ועלתה זמנית למקום השלישי על חשבונה של הפועל באר שבע שתפגוש מחר את המוליכה מכבי תל אביב. האדומים הציגו יכולת חלשה במחצית הראשונה, אבל פתחו בבליץ את השניה ונהנו מצמד שערים מהירים של ישראל זגורי (57) ורועי גורדנה (62). הפועל תקווה להמשיך את המומנטום במחזור הבא כשתארח את בני יהודה השוקעת לדרבי הקטן של תל אביב.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון שני רצוף לקבוצתו. רן בן שמעון/ברני ארדוב

"אנחנו הולכים הביתה שמחים כי גם שיחקנו טוב", כך אמר בסיום רן בן שמעון המאמן המנצח, שהתייחס למשחק שהציגה הקבוצה שלו: "אני חושב שמשחק ההתקפה שלנו לא גבה פתיחות בהגנה וזה טוב. בדקות האחרונות התפתח משחק מצד לצד ואני לא אוהב את זה, אני רוצה לראות יציבות".

בן שמעון דיבר על השאיפות של קבוצתו: "אנחנו מאמינים שאם נצליח להדביק כמה ניצחונות אז גם הביטחון יחזור. לא בכל משחק צריך להבקיע חמישיות ושישיות, גם 0:1 זה טוב. כמות הדקות ששיחקנו טוב היו לא הכי גבוהות בעולם. אנחנו שואפים לשחק טוב 90 דקות. אנחנו כל שבוע נצטרך מחדש להציג יכולת טובה. יש פה קבוצה טובה ואיכותית שאני מאמין שתהיה עוד יותר טובה ממה שהיינו היום".

"אני לא יודע למה אתם מצפים, אבל לשלב הזה זה בסדר גמור ביחס לציפיות שלי", המשיך. "השחקנים מאוד משתדלים, מוד רוצים, אני מסכים שיש דקות טובות ופחות טובות, ושצריך לשחק 90 דקות. משחק ההגנה שלנו משתפר, עכו עשתה הגנה טובה והיה לא קל. ניצלנו את ההזדמנויות בסבלנות. חשוב מאוד שקיבלנו שני שערים מהקו השני, מזגורי וגורדנה. אנחנו נצטרך עוד כאלה בהמשך העונה".

בן שמעון נשאל על העובדה שקבוצתו ראתה לפני המשחק סרט עם בראד פיט, וענה בחיוך: "לפעמים יוצאים החוצה דברים שלא צריכים לצאת. כל העובדות נכונות, פשוט המסרים היו קצת מעוותים. אנחנו מנסים להעביר מסרים של המשכיות ושל עוצמה"

ישראל זגורי, הקשר שכבש את השער הראשון וחזר לעצמו, אמר: "לפני שלושה חודשים לקחנו פה גביע (עם הפועל רמת גן) ואני אוהב את המגרש הזה. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. יצאנו מהמשחק מול בית"ר מחוזקים והניצחון הזה חשוב. יש לנו עוד הרבה מה להשתפר ולהוכיח, אנחנו מאמינים שנהיה קבוצת צמרת. בדיבורים לא ניתן פייט, צריך לעבוד קשה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יובל נעים מאמן הפועל עכו. ברני ארדוב
בא בהרבה טענות לשופטים. יובל נעים/ברני ארדוב

בצד השני, בהפועל עכו התאכזבו מההפסד הזה אבל הבינו שהם התמודדו עם קבוצה עדיפה. יובל נעים, מאמנה של עכו שיבח את היריבה אבל התייחס גם לשיפוט: "אני חושב שהפועל תל אביב קבוצה מצוינת שניצחה בצדק. בקשר לשיפוט, הפועל לא צריכים את העזרה של השופטים. לא יכול להיות שבמשך משחק שלם נקבל שריקה וחצי, אבל לא הפסדנו בגלל השופטים. הפסדנו לקבוצה יותר טובה. חבל, כי במחצית הראשונה עמדנו יפה מאוד".

על ההתפרקות בחצי השני, אמר נעים: "אנחנו משחקים מול קבוצה טובה עם שחקנים טובים. כל השבוע דיברנו שאם ניתן לקשרים האחוריים של הפועל להצטרף לחלק הקדמי זה יעלה לנו בשערים וזה מה שקרה.

יובל נעים המשיך: "מבחינה הגנתית עבדנו טוב. הפועל תל אביב יותר טובה. היה ברור שכשהיא תתחבר בהתקפה, היא תעשה צרות לכל קבוצה. הפסדנו בצדק. שני השערים הוציאו לנו את הרוח מהמפרשים. אין לי טענות לשחקנים. אנחנו עושים את המקסימום עם מה שיש לנו".

על בעיות המשמעת בקבוצה וההשעיה של יובל שבתאי, אמר נעים: "אני חושב שאתם התקשורת בגלל שאתם לא כל כך מבינים, אתם עושים סיפור מכל דבר. כשישראל זגורי לא שיחק בהפועל תל אביב למה לא דיברתם? כשמנצחים אז הכול בסדר, כשמפסידים אז מדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully