וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב שלישית אחרי 0:2 על עכו

האדומים רשמו ניצחון שני רצוף ונצמדו לבאר שבע ובית"ר בזכות המחצית השנייה. זגורי (56) וגורדנה (62) כבשו

one

היא קרטעה בפתיחת העונה, התמקמה במרכז הטבלה והייתה רחוקה מאוד מהצמרת, אך הפועל תל אביב, עושה רושם, עלתה על הדרך המלך ולא מתכוונת לבזבז עוד עונה מחוץ לחבורת הצמרת. האדומים גברו הערב (ראשון) 0:2 על הפועל עכו באיצטדיון נתניה (שאירח את המשחק בעקבות שזרעו באיצטדיון בלומפילד), חגגו ניצחון שני ברציפות, ציינו ניצחון 800 מקום המדינה ושמרו על מאזן נקי מהפסדים במשחקי הבית מול היריבה מהצפון. הצמרת? היא כבר בהישג יד.

בזכות הניצחון, האדומים נצמדו להפועל באר שבע (לה יש משחק חסר) ולבית"ר ירושלים שנמצאות במקומות 3 ו-4 עם 14 נקודות. עכשיו הם כבר נושפים בעורף של הפועל חיפה (16 נקודות) ואפילו של היריבה העירונית מכבי תל אביב (19 נקודות).

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
סיבה למסיבה. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

מאמן הפועל עכו יובל נעים ממשיך במסורת השלילית שלו מול האדומים, אותם טרם ניצח בקריירת האימון שלו. אחרי ה-0:5 על רמת השרון במחזור הקודם, הפועל תל אביב רשמה פתיחה פושרת ולא הרשימה במחצית הראשונה, שאופיינה בהחמצות של עומר דמארי. אך אז האדומים חזרו מחדר ההלבשה ויצאו למחצית השנייה כמו מלוע של תותח. ישראל זגורי, שנולד בעכוף פרץ את הסכר בדקה ה-57 עם דחיקה מקרוב אחרי ערבוביה ברחבה. חמש דקות לאחר מכן רועי גורדנה המשיך את החגיגה עם בעיטת יעף נהדרת לאחר בישול של דמארי. איתי שכטר, שבמחזור הקודם כבש שלושער, לא מצא את הרשת הפעם, אך היה בין המצטיינים בשורות האדומים. עכו הולכת ומתקרבת לקו האדום, כשהיא עם 8 נקודות בלבד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
ועוד חגיגה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 93: שי אבוטבול בניסיון אחרון לכבוש שער לקינוח. בעיטה חופשית שלו מזווית אלכסונית חלפה מעל המשקוף.

דקה 82: החגיגה האדומה ביציעים כבר החלה. מפתיחת העונה האוהדים חיכו ליכולת הזאת מהקבוצה שלהם.

דקה 71: גילי ורמוט הופל וטען כי הוכשל ברחבה, אך השופט התעלם.

דקה 62: גול! הבליץ של הפועל תל אביב נמשך. עומר דמארי השתלט על כדור ברחבה ושלח כדור לגורדנה, שבעט מהאוויר לפינה הרחוקה ולרשת. 0:2 לאדומים, שנראים פשוט מצוין במחצית השנייה.

דקה 57: גול! הסכר סוף סוף נפרץ. שכטר היה חופשי ברחבה, בעט חזק ואדי גוטליב הרחיק מהקו. למזלם של האדומים, ישראל זגורי היה שם כדי לדחוק מקרוב פנימה. שער שני לזגורי העונה, 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 55: עומר דמארי שוב מחטיא, אך הפעם הרבה בזכות התעופפות מצוינת של דודו גורש. זגורי הגביה לרחבה, דמארי נגח בעוצמה, אך השוער של האורחת הדף היטב.

דקה 52: לא ייאמן, עומר דמארי שוב מגיע למצב הבקעה נוח, ושוב מחמיץ. איתי שכטר השתלט על כדור מחוץ לרחבה, הסתובב ומסר כדור נהדר לדמארי ברחבה, אך החלוץ שוב בעט לידיו של גורש.

דקה 48: עוד מצב טוב להפועל תל אביב. כדור קרן הגיע הישר לראשו של בריאן חרסיסיץ', שנגח בעוצמה לעבר השער. שניר משען הרחיק מקו השער.

דקה 47: על פי הספירה הרשמית, כ-8,250 צופים נמצאים באיצטדיון בנתניה.

דקה 45: עוד נתון באדיבות אתר דריבליסט: זהו המשחק החמישי ברציפות בו עכו יורדת למחצית ב-0:0. בארבעת המשחקים הקודמים זה לא נגמר בהפסד. והפעם?

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בליץ במחצית השנייה. שכטר/ברני ארדוב

דקה 45: הפועל תל אביב ניסתה לכבוש בכל הכוח לפני הירידה למחצית, אך ללא הצלחה. שכטר מצא בפינת הרחבה את צ'קול, שהעביר כדור רוחב לא מדויק שהורחק.

דקה 42: רועי גורדנה, שהיה שקט עד עכשיו, ניסה את מזלו עם בעיטה מ-20 מטר שחלפה מעל המשקוף. ניסיון מעניין של הקשר.

דקה 38: עוד החמצה של עומר דמארי. הפועל תל אביב יצאה למתפרצת מהירה, זגורי שלח את שכטר שמצא את דמארי, אך החלוץ הסתבך, ניסה לעקוף את גורד ואיבד את הכדור. החמצה שנייה לדמארי.

דקה 36: עד לכאן, המשחק התנהל על מי מנוחות, אז הנה נתון שיעודד את הפועל תל אביב: לאורך השנים, היא מעולם לא הפסידה להפועל עכו בבית. שישה משחקים הסתיימו בחמישה ניצחונות לטובתה ועוד תוצאת תיקו.

דקה 28: ישראל זגורי בפעולה חיובית ראשונה חלף על פני שני שחקנים וחילק מסירת עומק לשכטר, שלא הצליח להשתלט על הכדור.

דקה 24: עכו התחילה לצאת מהלחץ וניסתה ללחוץ את האדומים בחלק המגרש שלהם. גיא דיין בניסיון בעיטה ראשון מ-25 מטר לא התקרב.

דקה 16: הפועל תל אביב התחילה ללחוץ על השער של דודו גורש. יובל נעים כבר כעוס ונזף באליאור סיידר לעלות לעזרת ההתקפה.

דקה 12: גילי ורמוט הגביה כדור חופשי מ-25 מטרים הישר לראשו של עמור דמארי, שנותר בלתי מכוסה אך נגח ממרכז הרחבה מעל השער. החמצה גדולה לחלוץ.

דקה 2: סטיבן כהן נשלח בכדור עומק ארוך והיה יכול לבעוט לשער מתוך הרחבה של קליימן, אך ניסה מסירה לא מדויקת לספדאסיו ואיבד.

דקה 1: השופט אלי חכמון הוציא את המשחק לדרך.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מתקרב לצמרת. בן שמעון/ברני ארדוב

הרכבים

הפועל תל אביב: בוריס קליימן, אברהם צ'קול, ברנקו איליץ', יורחן קולין, ליאור לוי, בריאן חרסיסיץ', רועי גורדנה (שי אבוטבול, 64), גילי ורמוט, ישראל זגורי (שון מלכה, 74), עומר דמארי, איתי שכטר.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, מהראן אבו ריא, ברניסלב יובאנוביץ', מירקו אורמוש, סטיבן כהן (אמייה טגה, 72) , גיא דיין, ז'וליאנו ספדאסיו, אליאור סיידר (רועי עטר, 77).

דודו גורש שוער הפועל עכו. ברני ארדוב
ההצלות שלו לא הספיקו. דודו גורש/ברני ארדוב
יובל נעים מאמן הפועל עכו. ברני ארדוב
המאזן העגום מול הפועל תל אביב נשמר. יובל נעים/ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב מילאו את היציע וחגגו במחצית השנייה/ברני ארדוב
שי אבוטבול עם לוקאס סאשה שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
גם שחקני הספסל של הפועל תל אביב יכולים להיות מרוצים/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully