וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בעכו על יובל נעים: "הוא משפיל שחקנים"

4.11.2013 / 7:21

ביקורת על המאמן אחרי ההפסד להפועל ת"א, שבתאי התבקש להתלבש ונשלח ליציע. גורש: "עוד 300 דקות לא היינו מבקיעים"

one

הפועל עכו מתחילה להפנים שכנראה המאבקים שלה העונה הולכים להיות קשים כמעט כמו בעונה שעברה. אתמול (ראשון) הצפוניים הפסידו באצטדיון בנתניה 2:0 להפועל תל אביב באחד המשחקים החלשים של הקבוצה מאז החלה העונה. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים ישראל זגורי (56) ורועי גורדנה (62) ניצלו הגנה נרפית של עכו, והקבוצה של יובל נעים סופרת כעת משחק שני ברציפות ללא ניצחון.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. ברני ארדוב
סופג ביקורת משחקניו. יובל נעים/ברני ארדוב

שבתאי שוקל לעזוב

בסיום המשחק הופנתה לא מעט ביקורת לעבר יובל נעים. לא מעט תהיות נשמעו סביב ההחלטה שלא לשלב בסגל את יובל שבתאי שהושעה לאחרונה. "איך אין לשחקן כזה מקום בסגל שלנו?", אמרו. "זה נראה כאילו הוא מנסה להשפיל אותו ובמקום לטפח שחקן שנותן את הכול למועדון ונחשב למעין שחקן בית, הוא ממשיך להתנהג איתו כאילו שהוא ילד".

שבתאי אגב אמור היה להיכלל בסגל כאשר חולצת המשחק שלו הייתה תלויה לצד יתר החולצות כמי שאמור להיכלל ב-18, אבל רק אחרי שהקשר התלבש הוא קיבל את המסר שהוא לא בסגל. בסביבתו של שבתאי שנפגע מהמהלך אמרו: "זה נראה היה שהוא חיכה שהוא יתלבש כדי שיגידו לו להוריד את החולצה. לא עושים דברים כאלה". בכל מקרה, שבתאי שוקל את עתידו במועדון ועשוי לבקש לעזוב בינואר אם המאמן ימשיך בתפקידו.

מנהל הפועל עכו מיקי חדד מסר בתגובה: "מכיוון שהמשחק הועבר בשידור ישיר, צולמו כל חולצות השחקנים, כולל חולצות של שחקנים שכלל לא התלבשו דוגמת יובל שבתאי, שגיב כהן ושאדי שעבאן. כשהגיעו השחקנים והחלו להתלבש, הם לא ידעו עוד מי נמצא בסגל ומי לא. אם שחקן החליט להתלבש לפני הזמן, הוא עשה זאת על דעת עצמו ולא הייתה כל מטרה להשפיל שחקן או לגרום לשחקן כזה או אחר להרגיש לא טוב. במקרה של יובל שבתאי, לא הייתה ברירה אלא להגיד לו שהוא לא בסגל אחרי שהוא כבר התלבש".

אם לא די בכך, מיד עם סיום המשחק התפרץ נעים לעברו של המגן שניר משען, וכך גם שופטי המשחק ספגו צעקות מהמאמן. גם אנשי ההנהלה לא יצאו נקיים וכשאחד מהם פנה לעבר המאמן כדי להאיץ בו להתראיין לאחר המשחק, הגיב נעים בזעם: "כל אחד נהיה לי פה מנהל. די כבר עם זה". בעכו מבינים שכדי לשרוד, הקבוצה תהיה חייבת להתחזק בחלוץ זר ובימים הקרובים יעשו מאמצים להאיץ את המהלכים לקליטת שחקן שיעבה את החלק הקדמי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דודו גורש שוער הפועל עכו. ברני ארדוב
נעים לא אהב את מה שאמר. דודו גורש/ברני ארדוב

נעים על גורש: "אז הוא אמר..."

לאחר סיום המשחק אמר דודו גורש: "בלשון המעטה לא נראינו טוב. היו לנו שתי מטרות: לא לספוג ולכבוש שער. מהמטרה השנייה היינו רחוקים שנות אור. גם אם היינו משחקים עוד 300 דקות, לא היינו מבקיעים שער. זה לא דומה לסיטואציה שהיינו בה בשנה שעברה. יש השנה קבוצה הרבה יותר טובה ואני לא מאמין שניקלע לאותה סיטואציה. בדיעבד שום דבר לא עבד. אני לא חושב שהמאמן אשם. כשאף אחד לא מגיע כמו שצריך למשחק נגד הפועל תל אביב, אז אתה לא תגיע לשום מצב".

נעים, אגב, הגיב בזלזול לדברים של הקפטן, וכשנשאל מה דעתו על דבריו למיעוט המצבים, אמר: "אז דודו גורש אמר. אנחנו עושים את המקסימום עם מצבת השחקנים הזו. ברור שחסר לנו חלוץ בחלק הקדמי. אין לי טענות לשחקנים כי עם אותה שיטת משחק כבר ניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully