וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדיף חגגה, מאלקי מקיי: "זה היה יום נהדר וחשוב"

מנג'ר קרדיף לאחר הניצחון בדרבי על סוונסי: "היינו דומיננטיים". לאודרופ: "מאוד כואב". וילאש בואש: "היה חשוב להשיג נקודה"

העונה הנוכחית לא ממש האירה פנים עד כה לקרדיף סיטי. אחרי ניצחון יוקרתי על מנצ'סטר סיטי במחזור השני התקשתה העולה החדשה לשמור על יציבות, ובשלושת המשחקים האחרונים לא הצליחה לנצח. אלא שהערב (ראשון) הכל השתנה עבור קרדיף, כשזו גברה 0:1 על סוונסי בדרבי הוולשי הראשון בהיסטוריה בפרמיירליג.

מנג'ר קארדיף סיטי מאלקי מקאיי. GettyImages
נהנים מהלחץ. מקיי/GettyImages

מנג'ר קרדיף סיטי, מאלקי מקיי חגג בסיום את ניצחונה של קבוצתו בדרבי ההיסטורי ואמר: "זה היה יום נהדר לכל אורכו. זה היה יום חשוב בצורה בלתי רגילה גם מבחינת אזור דרום וויילס אבל גם מבחינת רעש הרקע ממנו סבלנו בשבועות האחרונים. הניצחון ללא ספק עוזר לשים קצת חיוכים על הפנים של אנשים, ואתה מרגיש את האווירה. לי לא יצא אף פעם להיות חלק מדבר כזה, ונהדר שיצאנו לא רק עם הניצחון אלא הצגנו יכולת טובה מול קבוצה טובה. סוונסי שיחקה טוב באירופה והיא קבוצת מרכז טבלה בפרמיירליג כבר שלוש שנים".

מקיי המשיך ואמר: "בשבילנו, לעלות ליגה ולהגיע למשחק כזה ולשחק ברמה כה גבוהה, זה נהדר, במיוחד במחצית השנייה בה היינו לדעתי מאוד דומיננטיים". כשנשאל האם הניצחון הוריד מעט מהלחץ במועדון אמר המנג'ר: "יש עליי לחץ כל שבוע כמו על שאר המועדון. זו ליגה קשה ולא סלחנית, אבל זה המקום להיות בו. יש לנו אנשים טובים ואנחנו נהנים לשחק בליגה הזו".

מנגד, בסוונסי היו מאוכזבים מאוד שהקבוצה נכנעה לבסוף בעקבות שער ממצב נייח. "זה היה משחק מאוד קשה, ידענו שכך הוא יהיה, והם הבקיעו ממצב נייח", אמר מנג'ר סוונסי מיכאל לאודרופ. אנחנו יודעים שהם מבקיעים משם הרבה אבל זה הכדורגל ואנחנו צריכים לקבל זאת, אפילו כשזה כואב. כמובן שכואב לנו להפסיד דרבי, אבל זה מה שיש". על שוערו, מישל וורם שהורחק בתוספת הזמן אמר לאודרופ: "הוא היה האחרון, כך שזה יכול לקרות. ההרחקה מוצדקת".

סטיבן קולקר שחקן קרדיף חוגג. רויטרס
יום מושלם. קולקר וקרדיף עושים היסטוריה/רויטרס

במשחק נוסף שהתקיים הערב בליגה האנגלית קיבלה טוטנהאם הזדמנות פז לעלות למקום השני בטבלה, אך הלונדונים לא הצליחו להכניע את אברטון ונותרו רק במקום הרביעי בטבלה. מנג'ר טוטנהאם, אנדרה וילאש בואש אמר בסיום: "זה היה משחק צמוד וטוב. היו לנו רגעים טובים ומחצית ראשונה מצויינת עם לחץ על הכדור והתקפות טובות שהיינו צריכים להפוך לשערים. במחצית השנייה הדברים התאזנו קצת יותר, ובשלושים הדקות האחרונות הם החלו לנסות ולשבור אותנו". על הפספוס של קבוצתו אמר מנג'ר התרנגולים: "היינו יכולים לעלות למקום השני, אבל בהתחשב בשאיפות של אברטון, היה חשוב להשיג את הנקודה".

גם מנג'ר אברטון, רוברטו מרטינס היה מרוצה בסך הכל מהמשחק שהציגו שתי הקבוצות: "טוטנהאם היא קבוצה טובה מאוד והם עובדים קשה ברגע שהם מאבדים את הכדור, אבל מצאנו את הקצב שלנו במחצית השניי. זה הפך למשחק פתוח בין שתי קבוצות שלא מוכנות להסתפק בנקודה".

אנדרה וילאש בואש מנג'ר טוטנהאם. רויטרס
מסתפק במועט. וילאש בואש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully