וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ורדר ברמן עם ניצחון דרמטי, גם אוגסבורג חגגה

שער של סנטיאגו גרסיה (86) העניק לירוקים 2:3 ביתי על האנובר. אנדרה האן כבש צמד ב-1:2 של אוגסבורג על מיינץ

המחזור ה-11 בבונדסליגה ננעל עם עוד שתי הכרעות, כשהערב (ראשון) ניצחה אוגסבורג 1:2 בבית את מיינץ והתקדמה למקום ה-12, ואילו ורדר ברמן השיגה 2:3 דרמטי במגרשה מול האנובר. סנטיאגו גרסיה הכריע בדקה ה-86 ומנע את התיקו הראשון של המחזור.

סנטיאגו גרסיה שחקן ורדר ברמן חוגג שער. GettyImages
דרמה בסיום. סנטיאגו גרסיה חוגג/GettyImages

ורדר ברמן - האנובר 2:3

אז המחזור ה-11 הסתיים ללא אף תוצאת תיקו, הודות לשער הניצחון של המגן הארגנטינאי סנטיאגו גרסיה, שהעניק לוורדר ברמן שלוש נקודות חשובות אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון. הפתיחה הייתה של האנובר, שעלתה ליתרון מפנדל של סבולץ' הוסטי בדקה ה-20. ארון האנט איזן עם פנדל משלו בחלוף חמש דקות וסדריק מקיאדי השלים מהפך בדקה ה-39, אך עוד שתי דקות עברו והמגן היפני הירוקי סאקאי הפציץ מ-25 מטרים לרשת והשווה. ורדר ברמן החמיצה במחצית השנייה מול רון רוברט צילר, עד שהמגן השמאלי גרסיה ניצל ערבוביה ברחבה והכריע את המשחק בדקה ה-86. ברמן התקדמה למקום השמיני עם 15 נקודות.

אנדרה האן שחקן אוגסבורג. Adam Pretty, GettyImages
כוכב עולה בשמי הבונדסליגה. אנדרה האן/GettyImages, Adam Pretty

אוגסבורג - מיינץ 1:2

אחרי שלושה הפסדים רצופים, הקבוצה המארחת חזרה לנצח והתרחקה מעט מהתחתית. גיבור המשחק היה הקשר העולה אנדרה האן, שהכפיל את מאזן שעריו והפך למבקיע הבולט של הקבוצה עם ארבעה שערים. השחקן בן ה-23 מצא את הרשת בדקה ה-26 אחרי בישול של דניאל באייר, ובדקה ה-49 ביטל את מלכודת הנבדל של מיינץ כדי לסיים נהדר מזווית קשה. אריק מקסים צ'ופו מוטינג רק צימק בפנדל בדקה ה-59. מיינץ עם 13 נקודות במקום ה-12, אוגסבורג צמודה אליה במקום ה-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully