וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את בילבאו

דויד וייה ודייגו קוסטה (השתווה לרונאלדו בראש טבלת השערים) כבשו לקולצ'ונרוס שצימקו את הפער מברצלונה בפסגה לנקודה

אחרי הניצחונות של ברצלונה בשישי, וריאל מדריד אמש (שבת), המחזור ה-12 בליגה הספרדית נמשך היום. במשחק שפתח את משחקי היום גברה ולנסיה 0:1 על חטאפה בחוץ וייצבה את מקומה במרכז הטבלה. אתלטיקו מדריד המשיכה את העונה הנפלאה שלה וניצחה 0:2 את אתלטיק בילבאו הרביעית. גרנאדה השיגה 0:1 בתוספת הזמן מול לבנטה. מלאגה ניצחה 2:3 את ריאל בטיס בזכות שער דרמטי בתוספת הזמן.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
השתווה לכריסטיאנו רונאלדו. דייגו קוסטה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו 0:2

אחרי שראתה את ברצלונה וריאל מנצחות, אתלטיקו מדריד עשתה את שלה עם ניצחון חד וחלק על אתלטיק בילבאו וצימקה שוב את הפער מבארסה המוליכה לנקודה אחת בלבד. כמו בשני המשחקים האחרונים שלה, אתלטיקו נהנתה משערים של הצמד המצוין שלה בהתקפה - דויד וייה ודייגו קוסטה. האחרון כבש את שערו ה-13 העונה ב-12 מחזורים והשתווה לרונאלדו בראש טבלת הכובשים בספרד. במחזור הבא תתייצב אתלטיקו בפני מבחן רציני מאוד כשתתארח אצל ויאריאל הרביעית לקרב צמרת מסקרן.

אתלטיקו פתחה חזק מאוד את המשחק והגיעה למצב הממשי הראשון אחרי רבע שעה. קוקה הקשר הצעיר הנפלא שלח כדור עומק לדייגו קוסטה, שהקדים את ההגנה אבל מזווית קצת קשה בעט סמוך לקורה והחוצה. בדקה ה-26 שוב הגיע קוסטה למצב נהדר כשקיבל כדור בתוך הרחבה ובעט חזק אבל גורקה איראיסוס הדף מצוין לחוץ.

בדקה ה-32 נשבר הקרח ואתלטיקו הצליחה לעלות ליתרון. חואנפראן המגן הימני פרץ והאגף והרים כדור לרחבה. הגנת בילבאו הדפה לא טוב ודויד וייה הגיע ראשון לכדור ומהאוויר בעט לרשת. 0:1 לאתלטיקו.

דויד וייה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
מתחיל להיכנס לכושר. דויד וייה/רויטרס

תשע דקות בלבד חלפו וזה כבר 0:2 לאתלטיקו ומי כבש? נכון, דייגו קוסטה. החלוץ הברזילאי הנפלא קיבל כדור עומק, הטעה את הבלם שלו ובקור רוח בעט מקרוב לפינה. שער יפה של קוסטה שמשתווה לרונאלדו בראש טבלת הכובשים בספרד עם 13 שערים.

אתלטיקו הורידה הילוך אחרי השער השני ואיפשרה לבילבאו להתקיף פה ושם. אחת ההתקפות הללו כמעט הביאה לשער של איקר מוניאין, שקיבל כדור בצד שמאל וברגל ימין בעט כדור מסובב, אך לא מספיק מדויק שחמק החוצה. 0:2 בסיום לאתלטיקו, שממשיכה את העונה הנהדרת שלהם.

דורלן פאבון שחקן ולנסיה. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
שער ניצחון גדול. דורלן פאבון חוגג על חטאפה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

חטאפה - ולנסיה 1:0

אחרי ההפסד המביך לאלמריה בבית במחזור הקודם, הצליחה הקבוצה של מירוסלב ג'וקיץ' לגבור על היריבה שהגיעה במומנטום נהדר. שער הניצחון נכבש בדקה ה-40 כשדורלן פאבון הקולומביאני נעץ כדור נהדר מחוץ לרחבה בחיבור הרחוק. לנסיה הייתה טובה יותר בהמשך אך אבר באנגה ופאבון החמיצו מצבים טובים, ומנגד צ'יפריאן מאריצ'ה הגיע למצב לא קל ממנו כמעט הצליח לאזן. בתוספת הזמן הגיעה ההזדמנות הגדולה של המארחים, אך חיימה גבילאן החמיץ מקרוב. בעקבות הניצחון עלתה ולנסיה למקום התשיעי בטבלה עם 16 נקודות, ואילו חטאפה שמרה על מקומה השישי עם 19 נקודות.

לבנטה - גרנאדה 1:0
לגרנאדה: פיטי (90)

מלאגה - ריאל בטיס 2:3
למלאגה: רוקה סנטה קרוז (13), אליסאו (61), סמואל גרסיה (90). לבטיס: יוהאן ורדו (33), ג'ורדי פיגוראס (62).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully