וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה את אספניול 0:1 בדרבי

מוליכת הטבלה התקשתה בדרבי עד שניימאר בישל לאלכסיס בדקה ה-68. מסי בבצורת: משחק רביעי ברציפות ללא שער

המחזור ה-12 בליגה הספרדית יצא לדרך כבר הערב עם המשחק המרכזי בו ברצלונה ניצחה את אספניול 0:1 בדרבי. אלכסיס סאנצ'ס כבש בדקה ה-68 אחרי בישול של ניימאר והשער הזה הספיק בשביל ניצחון 11 מ-12 משחקים, כזה שהבטיח לאלופה לפחות שבוע נוסף בפסגה. אספניול שהציגה יכולת טובה לאורך דקות ארוכות, נאלצה לצאת מהקאמפ נואו ללא נקודות.

שחקן ברצלונה, אלכסיס סאנצ'ס. AP
ניצחון 11 מ-12 משחקי ליגה. אלכסיס וברצלונה/AP

ברצלונה שלטה לאורך המשחק, אבל אספניול הציגה משמעת טקטית קפדנית והקשתה מאוד על יריבתה העירונית, תוך שהיא מסבירה בדיוק כיצד הפכה לקבוצה היחידה העונה שגברה על אתלטיקו מדריד. ניימאר הפעלתן ניסה, דני אלבס הצליח לסכן עם בעיטה לקורה ורק בדקה ה-68 זה סופסוף הגיע. ליאונל מסי מצידו, הציג יכולת חיוורת יחסית ורשם משחק ליגה רביעי ברציפות בלי לכבוש - הבצורת הכי ארוכה שלו מאז סוף אפריל-תחילת מאי 2011.

ליאונל מסי, ברצלונה, מול רפאל פואנטס, אספניול. GettyImages
בצורת נדירה. מסי/GettyImages

דקה 82: מסי הוכשל כ-23 מטרים ובעט בעצמו את הכדור החופשי, שחלף כ-20 ס"מ מהקורה.

דקה 68: גול! ניימאר - שוב הוא - נכנס לרחבה מצד שמאל והעביר כדור שטוח לרוחב השער, אלכסיס סאנצ'ס רק היה צריך לדחוק פנימה. 0:1 לברצלונה.

דקה 62: ניימאר חתך משמאל לימין ושיגר בעיטה חזקה ומסובבת, קאסייה לא יכול היה לעצור, אבל הכדור חמק סמוך לקורה והחוצה. ביצוע יפה של הברזילאי.

דקה 54: אלבס הפעלתן הגביה מימין, מסי הפתיע כשהגיע לנגיחה, אבל קאסייה התעופף והדף.

דקה 44: איזה לחץ של ברצלונה. אינייסטה סחט מקאסייה הדיפה עם בעיטה בחצי גובה מחוץ לרחבה, הכדור חזר לדני אלבס והוא ניסה בעצמו מרחוק, אבל הבעיטה שלו ננעצה בקורה.

דקה 36: אלבס סגר לא טוב את סרחיו גרסיה שקיבל מסירת עומק מתייבי וכמעט עקץ, אבל ואלדס היה עירני והדף. ההזדמנות הטובה ביותר במשחק עד עכשיו.

דקה 28: דני אלבס הוריד בראש לאלכסיס סאנצ'ס אחרי כדור ארוך לתוך הרחבה, אבל הצ'יליאני בעט לא מדויק והכדור נעצר בהגנת האורחים.

דקה 15: ניימאר מצא את מסי בתוך הרחבה, אבל הבעיטה של הארגנטינאי נבלמה ברגל כחולה-לבנה.

דקה 7: ברצלונה שולטת מפתיחת המשחק, אבל היא עדיין לא הצליחה לסכן את השער של אספניות בצורה ממשית.

שחקן ברצלונה, ניימאר, מתוקל על ידי הקטור מורנו, אספניול. AP
פעלתן ומסוכן. ניימאר/AP

הרכבים

ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, חאבייר מסצ'ראנו (מארק בארטרה, 89), מרטין מונטויה, סרחיו בוסקטס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה (ססק פברגאס, 86), ליאונל מסי, אלכסיס סאנצ'ס (פדרו, 83), ניימאר.

אספניול: קיקו קאסייה, ראול רודריגס, סידני, הקטור מורנו, חואן פואנטס, ד דויד לופס, ויקטור סאנצ'ס, אברהם (מנואל לנסארוטה, 83), סרחיו גרסיה, גבריאל טורג'ה, תייבי (ג'ון קורדובה, 63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully