וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ריימס: "ראיתם את עטר אחרי הגול, הוא השתחרר"

פורנייה מרוצה מהישראלי, שכבש שער ראשון ב-2:4 על באסטיה: "הוא נלחם. מקווה שהשער יעשה לו טוב". רבאנלי פוטר מאז'קסיו

אחרי חודש שלא שותף במשחק ליגה, אלירן עטר סוף סוף חגג רגע של נחת. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-67 וכבש שער ראשון במדי ריימס בניצחון הביתי 2:4 על באסטיה. הניצחון השלים שבוע מצוין לריימס, שניצחה את מונאקו בגביע הליגה.

"אני מרוצה מזה שהחלוצים שלנו הבקיעו, זה חשוב לביטחון העצמי שלהם", אמר מאמן ריימס הובר פורנייה, שהרחיב על חלוצו הישראלי, "ראיתם את אלירן עטר, ראיתם את ההתנהגות שלו אחרי שהבקיע, הוא השתחרר. הוא שמר היטב ונלחם על כל כדור, אני מקווה שהשער הזה יעשה לו טוב".

אלירן עטר שחקן ריימס. GettyImages
בכיוון הנכון. עטר חוגג את שער הבכורה עם חבריו/GettyImages

המחמאות לעטר הגיעו אחרי שהחלוץ שותף ביום רביעי שעבר ב-0:1 של ריימס על מונאקו בגביע הליגה הצרפתי, משחק בו נחלה הקבוצה הנוצצת מהנסיכות הפסד ראשון בעונת 2013/14. אלירן עטר פתח בהרכב ואף היה מעורב בשער הניצחון.

ריימס רשמה ניצחון ליגה שני ברציפות ומדורגת זמנית במקום השישי בליגה הצרפתית, עם 18 נקודות מ-12 מחזורים. "עוד יהיו זמנים קשים העונה", אמר פורנייה, "התוצאות האלה נותנות לנו ביטחון. אם נשמור על אותה גישה, נוכל להשתפר ככל שתתקדם העונה".

שגריר נוסף, מאור מליקסון, עשה חיל אמש כשבישל ב-1:3 של ולנסיין בחוץ על אז'קסיו, בקרב התחתית בו אספה נועלת הטבלה שלוש נקודות בקרב התחתית מול הקבוצה מקורסיקה. בעקבות ההפסד, החמישי ברציפות שלה, פוטר מאמן אז'קסיו פבריציו רבאנלי. "זה כואב, אבל אלה החיים", אמר רבאנלי בן ה-44, "כשדברים לא עובדים הפתרון היחיד הוא להחליף את המאמן".

פבריציו רבאנלי שחקן העבר. AP
אלה החיים. רבאנלי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully