וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו: "לא היה פשוט להישאר עם הרגליים על הקרקע"

2.11.2013 / 22:07

קפטן נס ציונה חגג ניצחון על הפועל ת"א. זילברשטיין: "אם מנצחים, אין לי בעיה עם הדרמה". אדלשטיין: "שיחקנו לא חכם"

מה תגידו על נס ציונה? העולה החדשה שהדהימה את מכבי תל אביב במחזור הקודם, המשיכה במסע החלומי שלה גם הערב (שבת) כשגברה על התל אביבית השנייה בליגה, הפועל תל אביב. הקבוצה של נדב זילברשטיין ניצחה 75:76 עם עוד סל ניצחון בשניות הסיום, וממשיכה לשדר לשאר הליגה שהיא כאן כדי להישאר, והרבה יותר.

שחקן עירוני נס ציונה מאיר טפירו. יוסי ציפקיס
צריכים להישאר עם הרגליים על הקרקע. טפירו/יוסי ציפקיס

"אם אנחנו מנצחים בסוף אין לי בעיה עם הדרמה", אמר מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין. "הלוואי שזה היה יותר פשוט אבל יש פה קבוצות טובות. שמרנו יוצא מן הכלל במחצית השניה, עשינו המון טעויות ואיבודים בריצה אבל לא נהיה חזירים ונתקן את הטעויות". על טל דן, שרשם עוד הופעה טובה אמר המאמן: "טל מאוד משמעותי, מאוד עוזר לנו להוריד גם את הלחץ על מאיר בהובלת כדור, אני חושב ששלושת הניצחונות האחרונים הם כקבוצה, אנחנו קבוצה מחוברת, קשוחה עם אופי מדהים. זה מגרש שמאוד קשה לנצח בו ועשינו ניצחון גדול של אופי".

קפטן הקבוצה, מאיר טפירו הוסיף: "פתחנו את המשחק מצוין, הוצאנו לפועל כל מה שרצינו ברבע הראשון. רבע שני היה לא טוב אבל עלינו לרבע השלישי עם הגנה מצוינת ועצרנו אותם על 5 נקודות. ברבע האחרון לא נשברנו והראנו הרבה אופי ואני שמח כי אנחנו קבוצה צעירה שעוד יכולה להשתפר. זה לא פשוט לשחק באולם כמו הדר יוסף ועשינו את זה. לא יודע אם מצאנו את התרופה לתסמונת מכבי, אבל צריכים להישאר עם רגליים על הקרקע. זו עונה ארוכה, עשינו שלושה ניצחונות מצוינים אבל חייבים להמשיך בעבודה קשה. היה שבוע של טירוף בנס ציונה מאז הניצחון על מכבי וזה לא היה פשוט להישאר על הקרקע, אבל דיברנו על זה הרבה בינינו ואני גאה בחברים שלי לקבוצה".

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. יוסי ציפקיס
קבוצה מחוברת. זילברשטיין/יוסי ציפקיס

בהפועל תל אביב היו מאוכזבים מאוד מההפסד הביתי ומההגנה החלשה שהציגה הקבוצה ברגעי הסיום. "ברבע השלישי לא חזרנו מחדר ההלבשה והמומנטום התהפך", אמר מאמן הקבוצה, ארז אדלשטיין. "לא הצלחנו לעשות את הדברים ואני לא יודע למה. ברבע האחרון חזרנו קצת לעצמנו אבל נתנו להתקפה של נס ציונה את הביטחון, ונאיביות בשניות הסיום בדיוק כמו באילת איפשרה להם לעשות סל ניצחון. דיברנו בחדר ההלבשה על תסמונת הרבע השלישי אבל זה שוב קרה והפסדנו. כשמשחקים לא חכם בלשון המעטה, אי אפשר לנצח".

קרלון בראון שדווקא היה טוב עבור האדומים אמר: "צריך לתת קרדיט לנס ציונה על איך שעלו לרבע השלישי. הם היו רעבים, אנחנו היינו עצלים מדי והם רצו יותר. אני לא זוכר חצי שני רע שלנו כל כך אבל אנחנו מאוד מאוכזבים ואנחנו צריכים להתעלות ולהתחיל לשחק נכון. שיחקנו משחק אגואיסטי, אני יודע שאני הייתי קצת אגואיסט כי רציתי להרים את הקבוצה אבל שיחקנו בפניקה והם ניצלו את זה".

ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
תסמונת הרבע השלישי. אדלשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully