וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול: "היו לי שישה איבודים. זה מגוחך"

כך סיכם CP3 ערב של 42 נקודות, 15 אסיסטים ו-6 חטיפות. רוז על סל הניצחון שלו: "זה מה שבונה לך את קורות החיים"

כריס פול שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
"זה מאכזב עבורי לקלוע כך ולאבד 11 כדורים. אבל זה לא הולך להוריד אותי למטה"/AP

רק שני משחקים היו הלילה ב-NBA, אבל שני משחקים מצוינים, שהפנו את הזרקור לעבר כמה הצגות מרשימות. בדרבי (סוג של דרבי) של קליפורניה, לוס אנג'לס קליפרס ניצחו 115:126 את גולדן סטייט, בערב קליעה משוגע. סטפן קרי היה חד, עם 38 נקודות (14 מ-23 מהשדה; 9 מ-14 ל-3), לצד 9 אסיסטים ו-11 איבודים. ואם ההופעה הזו לא הספיקה לכם, קבלו את השורה של כריס פול: 42 נקודות (10 מ-14 לשתיים, 2 מ-6 לשלוש, 16 מ-17 מהקו), 15 אסיסטים, 6 חטיפות.

כדי לפשט את הערב של פול:

* הוא השחקן הראשון עם 40 נקודות, 15 אסיסטים ו-5 חטיפות מאז שהתחילו לספור חטיפות, בעונת 1973/74.

* הוא השחקן השלישי לצבור 40 נקודות ו-15 אסיסטים במשחק ב-20 העונות האחרונות, מאז לברון ג'יימס ואלן אייברסון.

ומה היה לפול להגיד לאחר ערב שכזה? אראש מרקאזי, איש ESPN, סיפר שכשהרכז הסתכל על שורת הסטטיסטיקה שלו, הוא ניער את ראשו ואמר: "היו לי שישה איבודים. זה מגוחך".

מאמן הקליפרס, דוק ריברס, ניתח: "השחקנים שלו שיחקו נהדר. הראינו עוצמה, ואני שמח מההגנה שלנו". בלייק גריפין (23 נקודות ו-10 ריבאונדים) הוסיף: "זה היה חשוב לנו לחזור ולהופיע כך. הייתי גאה בדרך שבה שיחקנו". על ערב הקליעות המשוגע של קרי, אמר גריפין: "זה משוגע. אתה נותן לו אינץ' אחד, והוא עדיין משחרר זריקה. אני חושב שעשינו עבודה טובה מולו, אבל הוא היה בזון, נראה שהוא פגע בכל מה שהוא עשה".

קרי סיכם את ההפסד: "כשאתה משחק בחוץ מול קבוצה כזו, שניזונה מאיבודים, אתה לא יכול לתת להם את המשחק כך. זה מאכזב עבורי לקלוע כך ולאבד 11 כדורים. אבל זה לא הולך להוריד אותי למטה".

דרק רוז שחקן שיקגו בולס. AP
"סל שבונה מורשת". רוז מנצח את הניקס/AP

בשיקגו, בינתיים, נהנו מערב שונה לחלוטין. תצוגת קליעות חלשה של הבולס והניקס הסתיימה ב-81:82 לטובת שיקגו, כשדרק רוז סוף סוף באמת חזר. הרכז שהחמיץ שנה וחצי בגלל פציעה, וקלע 12 נקודות בלבד בהפסד במיאמי, רשם 18 נקודות וסל ניצחון, 5.7 שניות לסיום. "זה מה שבונה לך את קורות החיים", אמר רוז לאחר המשחק, שהותיר את הקהל באולם צווח "MVP, MVP". "זה מה שמותיר סימן על המורשת שלך", הוסיף רוז.

תצוגת הקליעה של רוז עדיין הראתה חלודה, עם 2 מ-11 במחצית הראשונה. "אני לא הולך להמשיך ולהחמיץ זריקות כך", הודיע הגארד.

"הוא הראה הרבה קשיחות", סיכם המאמן טום ת'יבודו. "זה היה מאבק משלב מוקדם במשחק. רוז מצא את הדרך שלו מתחילת הרבע השלישי, וזה הרים אותו".

שיקגו ניצחה את הניקס 81:82, הקליפרס התגברו על גולדן סטייט

"כספי הולך לשחק הרבה, הוא ייתן לנו ערך מוסף"

על ההכנה של כספי ומקל לקראת דרבי הישראלים

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully