וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווייט הווארד: "כספי הולך לשחק הרבה, הוא ייתן לנו ערך מוסף"

נועם אשל, יוסטון

1.11.2013 / 9:30

נועם אשל, שליחנו ליוסטון לקראת הדרבי הישראלי בין כספי למקל הלילה (2:00, ספורט 5), שוחח עם כוכב הרוקטס שהסביר את הכינוי שהצמיד לכספי ("יש לו לוק נסיכי"), ועם קווין מקהייל שהחמיא: "הוא חשוב מאוד עבורנו, יש לו חלק גדול בהתקדמות שלנו כקבוצה"

צילום וידאו: נועם אשל, עריכת וידאו: טל רזניק

הביקור שלנו ביוסטון לקראת המשחק המסקרן בין הרוקטס של עומרי כספי למאבריקס של גל מקל הלילה (בין שישי לשבת, 2:00, ישיר בספורט 5 ו-HD) נמשך עם בחינת ההתרשמות הראשונית של הטקסנים מכספי, ולשם כך דיברנו עם המאמן קווין מקהייל והכוכב החדש דווייט הווארד. לקראת המשחק העלה מקל תמונה חדשה שלו לצד חברו לנבחרת בארוחה המשותפת שלהם ערב הדרבי הישראלי.

צפו בכספי מצהיר לשליחנו ליוסטון: "בנו פה קבוצה לאליפות"

עומרי כספי עם גל מקל. מתוך חשבון האינסטגרם של גל מקל, צילום מסך
גם הם מתרגשים. גל מקל ועומרי כספי/צילום מסך, מתוך חשבון האינסטגרם של גל מקל

"הוא חשוב מאוד עבורנו, במיוחד כשאנחנו עוברים להרכב נמוך", אמר מקהייל. "עומרי התבלט מול שאר השחקנים לכל אורך מחנה טרום העונה, היכולת שלו לנוע, לסדר חסימות טובות, איך שהוא משתחרר לזריקה ומכניס שחקנים אחרים למשחק. הוא חודר, קולע שלשות, הוא יוצא מהכלל עבורנו".

"במשחק הראשון הוא היה אחד מאלו שנפגעו מזה שלא הנענו את הכדור מספיק", המשיך מקהייל. "הוא משחק יותר טוב כשההתקפה זורמת. הוא אפילו ויתר על שלשה פנויה לגמרי ושרקו לו צעדים בגלל זה, אמרתי לו: 'אל תעשה את זה אף פעם, אם יש לך זריקה חופשית, תזרוק'. הוא פשוט מצוין עבורנו, ויש לו חלק גדול בהתקדמות שלנו כקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עומרי כספי שחקן יוסטון. נועם אשל
מקהייל: "הוא חודר, קולע שלשות, הוא יוצא מהכלל עבורנו". עומרי כספי/נועם אשל

הווארד, שכבר מיהר להצמיד לכספי את הכינוי 'הנסיך מערב הסעודית', הסביר את בחירת הכינוי: "יש לו לוק כזה נסיכי, זה הבחור שלי, כספי הקטן. אני שמח שהוא בקבוצה, אני יודע שהוא מישראל אבל זה כיף לצחוק עליו ככה, כי יש לו את הלוק הזה, הלוק המלכותי. הוא אחלה בחור ואני אוהב להיות בסביבה שלו, אנחנו הרבה ביחד, נהנים, זה כיף גדול".

"הוא הולך לשחק השנה הרבה", ניבא הווארד. "יהיו לו עוד הרבה רגעים גדולים עם הקבוצה שלנו. היתה לו טרום עונה מעולה, ולדעתי הולכת להיות לו עונה מצוינת. מתןך כל החבר'ה בקבוצה הוא השחקן האחד הזה שייתן לנו את הערך המוסף, במיוחד לקראת סוף העונה. יש לו קליעה מעולה, הוא יודע להכנס לסל ולסיים מהלכים, והוא גם שומר טוב".

דווייט הווארד שחקן יוסטון. נועם אשל
"לדעתי הולכת להיות לו עונה מצוינת". דווייט הווארד/נועם אשל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully