וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "הממוצע לשחקן NBA הוא שלוש שנים וחצי"

נועם אשל, יוסטון

31.10.2013 / 23:59

לא תופס שהוא מתחיל את שנתו החמישית בליגה הטובה בעולם, מתרגש מהקבוצה התחרותית, ומצפה לחוויה במפגש מול מקל. שליחנו ליוסטון, נועם אשל, פגש את עומרי כספי באימון

צילום ועריכה: נועם אשל

אחרי שפתח את העונה החמישית שלו ב-NBA, עומרי כספי ירשום בלילה שבין שישי לשבת עוד נקודת ציון מעניינת: מפגש מול ישראלי אחר, גל מקל שמשחק בדאלאס. עם לא מעט ציפיות שיש ממנו, במיוחד לאור הדקות הרבות שקיבל במשחקי קדם העונה והשיפור העצום שעשה בהכנה הקיץ. כספי השתלב ברוטציה של קווין מקייל וינסה כעת לקחת את ההזדמנות החדשה בשתי ידיים.

עומרי כספי שחקן יוסטון. נועם אשל
"בנו פה קבוצה לאליפות". עומרי כספי/נועם אשל

שליחנו ליוסטון נועם אשל ביקר באימון יוסטון אחרי הניצחון על שארלוט והתרשם בעיקר מהביטחון שמפגין הישראלי. "יש לנו קבוצה טובה מאוד, מהטובות בליגה, וכל קבוצה שתגיע בכל ערב זה יהיה כמו שמדברים על מכבי או הלייקרס בשנות ה-2000", מספר כספי. "בכל קבוצה המצב הוא שונה. בנו פה קבוצה לאליפות, זו המטרה הראשונה והעיקרית. השחקנים לא מתביישים מזה ומדברים על זה".

על המשחק הראשון שחווה אמר כספי: "לפעמים זה לא נתפס שפותחים שנה חמישית ב-NBA. הממוצע הוא ששחקן משחק בליגה הזו שלוש שנים וחצי, ואני מקווה שיהיו עוד הרבה שנים קדימה". על המפגש עם מקל וההתלבטות הישראלית, הוסיף הפורוורד: "הקהל הישראלי צריך לשמוח ושהקבוצה היותר טובה תנצח. שיחקנו לפני עשרה ימים, זה כיף. כל אחד עבר חוויות אחרות, וזה כיף גם לחוות את זה לבד. אנחנו מדברים הרבה ובשבילי זה שיש עוד ישראלי בטקסס זה כיף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דווייט הווארד שחקן יוסטון. נועם אשל
יוצרים התעניינות רבה. דווייט הווארד/נועם אשל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully